Jestas että voi olla tahmaista kulkeminen asvaltilla! Lenkillä siis, ostin jotkut Hummelin "juoksu"lenkkarit eikä
noissa kyllä mitään pehmeyttä ole :( Asvaltilla tuntuu kuin lyllertäisi mutta poluilla metsässä loikin kuin vuorikauris ;) En tiiä raskisko sitä ostaa uusiakaan, jos kulkisi metsässä sitten vaan.
Kommentit (12)
Oletteko kokeilleet niitä 'keinukenkiä'? Itselläni ei ole niitä mutta sukulaisten kengillä olen kokeillut vetää lenkkiä. yllättävän tehokkaat! Joskus riittää että heijaa itseään edes taas ja tuntuu että on saanut jotain aikaiseksi
Koita ensin pudottaa ruokavaliolla painoa kymmenisen kiloa niin kyllä se askel kevenee.
Vierailija kirjoitti:
Koita ensin pudottaa ruokavaliolla painoa kymmenisen kiloa niin kyllä se askel kevenee.
No ei ole kyllä painosta kiinni nyt tämä... ap
Osta kunnon vaimennuksella juoksukengät, noilla pilaat vaan jalkasi asvaltilla ja tulee piiiiitkäää tauko juoksemiseen. Kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Osta kunnon vaimennuksella juoksukengät, noilla pilaat vaan jalkasi asvaltilla ja tulee piiiiitkäää tauko juoksemiseen. Kokemuksesta.
Mulla on juoksu tosi tahmaista aina asvaltilla, vaikka mulla on asicsin huippukengät. Asvaltilla on vaan paska juosta. Onneksi meidän lähellä on kilometrikaupalla ulkoilureittejä, vaikka ihan kaupungissa asutaan.
Paljasjalkakengätkin toimii asfaltilla. Ei ole vaimennuksesta kiinni...
Kysyn teiltä experteiltä seuraavaa: Mistä voi johtua, kun talven jälkeen vaihdoin talvikengät ( joissa n.8cm kiilakorko), mataliin ballerinoihin,niin pohkelihakset tulivat niin kipeiksi, että hyvä kun on kävelemään pystynyt. Kiitos neuvoista.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn teiltä experteiltä seuraavaa: Mistä voi johtua, kun talven jälkeen vaihdoin talvikengät ( joissa n.8cm kiilakorko), mataliin ballerinoihin,niin pohkelihakset tulivat niin kipeiksi, että hyvä kun on kävelemään pystynyt. Kiitos neuvoista.
Minulla aivan sama! Kokeilin talven jälkeen normaaleja tennareita, enkä osaa edes kävellä niillä enää. Jalkoihin sattuu ja muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Pohjelihan lyhenee, jos koko ajan pitää korkkareita jalassa. Tämän jälkeen paljain jaloin / lättäpohjakengillä seisominen tuntuu koko ajan siltä, kuin pohjetta venytettäisiin.
🇺🇦🇮🇱
Ostin kanssa Hummelin lenkkarit ja olen kävellyt niillä nyt useamman viikon tunnin päivässä (työmatka). Edelleen tulee jalkapohjien lihakset kipeiksi niistä. Ei enää Hummelia. Juoksukenkinä ihan sellaiset tyyriimmät, mutta enemmän kesämallit.
Niin. Juoksukengissä kannattaa satsata laatuun.