Lihava pahempi kuin ruma?
Mielestäni monet ihmiset olisivat kauniita hyvännäköisiä ihmisiä, jos laihtuisivat vähän. sama koskee itseäni. eli useinkaan ei ole kyseessä ihmisen rumuus vaan ylipaino, joka aiheuttaa tämän rumuuden. hassut kulmakarvat ja ruma tyyli korjaantuu kun on oikeanlainen varsi, jota fiksata. on tutkittu että esim. raajarikkouskin on pienempi turn off kuin lihavuus. "läski muija" herättä sääliä. rumat ihmiset meikkaa ja yrittää kovasti mutta tämä ei peitä epätervettä ulkomuotoa. ja lihavuushan ei periaatteessa ole rumuutta, siksi kun se olisi pelkästään esteettisesti jotenkin hirveää vaan alitajuisesti syrjimme lihavia, koska he ovat uhka lajin säilymiselle. sama koskee esim. anorektista laihuutta. luontainen reaktio on että tämä ei ole normaalia.
Kommentit (6)
Taitaa loppua mun palstailu pikkuhiljaa, kun joka toinen ketju on tätä samaa läskilaihajankutijankkausta. Keskittykää hyvät ihmiset omaan kroppaanne, oli se sitten lihavampi tai laihempi.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa loppua mun palstailu pikkuhiljaa, kun joka toinen ketju on tätä samaa läskilaihajankutijankkausta. Keskittykää hyvät ihmiset omaan kroppaanne, oli se sitten lihavampi tai laihempi.
Ei täällä oikein saa puhua muusta. Kaikki poliittiset ketjut lähtee. Jännämies jutut lähtee... Voidaan vain haukkua läskejä.
Varmaan makuasia. Esim mun komean mieheni mielestä mikään kroppa naisella ei voi kompensoida rumaa naamaa. Mies sanoo että hänen kaveripiirissään ajatellaan noin yleisemminkin. (Minä, hänen vaimonsa, olen hoikka, tai laiha).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä oikein saa puhua muusta. Kaikki poliittiset ketjut lähtee. Jännämies jutut lähtee... Voidaan vain haukkua läskejä.
:DDD repesin
Kertokaa/ jakakaa oma tarinanne: miksi olette lihavia?
http://m.iltalehti.fi/tosielamaa/2016032221309033_ir.shtml
Siinä nainen joka olisi ihan helvetin kuuma punapää normaalipainoisena. Nyt näyttää "rumalta".