Jos lähdet juoksemaan saako miehesi sinut juosten kiinni?
Kommentit (19)
En usko, että saa. Mä olen urheilullisempi, mies on nyt 8kk treenannut myös, sitä ennen vuosia sohvaperuna. Mutta uskon silti, että mä 8 vuoden kovalla treenillä olen edelleen nopeampi ja kestävämpi. Vaikka miehillä on toki fyysinen etulyöntiasema, sitä en kiellä.
Todellakin saa kiinni. Kävelylenkitkin on tuskaa, kun olen persjalkainen ja kipitän pitkillä jaloilla harppovan mieheni vierellä.
Minä juoksen kympin noin tuntiin. Mies juoksi viime syksynä noin 36 minuuttiin.
Mieheni saattaa ensin jaksaa juosta kovempaa, mutta väsyy nopeammin. Joten, jos mulla on vähän etumatkaa, niin saatan päästäkin karkuun, koska jaksan juosta kauemmin.
Kyllä saa. Ei ole sen urheilullisempi kuin minäkään.
Kevyesti. Juoksee pääharrastuksekseen. Minä istun lähinnä sohvalla.
Minä olen urheilullisempi, mutta lyhyenä naisena jäisin silti alakynteen.
Mies jää jälkeen. Se ei oikein edes osaa juosta. En ymmärrä miten sellaista ei osaa, mutta ei se ota oikeita juoksuaskelia, vaan hiissaa itseään ihme tyylillä eteenpäin. Eli käytännössä ei ikinä juokse. Joskus suuttui, kun yllytin lapsia, että juostaan kotiin. Ja me juostiin ja mies sitten maleksi perästä.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin saa kiinni. Kävelylenkitkin on tuskaa, kun olen persjalkainen ja kipitän pitkillä jaloilla harppovan mieheni vierellä.
Ihanku mun suusta! :D
Tuskin saa, polttaa meinaan.. Muuten ei ole huonossa kunnossa, mutta uskon että juoksu ei sillä kyllä oikeen suju.
No ei todellakaan saa. Jaksaa varmaan juosta 5 sekunttia kun on niin hirveä läski toisin kuin minä.
Ei saa. Mutta valkotakkiset saa, jos lähden pinkomaan mielikuvitusmiestäni karkuun :D
Tuskin saa, kun satutti jalkansa pahasti kaksi kuukautta sitten pelatessaan jalkapalloa, hädin tuskin pystyy vieläkään edes kävelemään ilman keppejä. Voittanen tämän kilpailun.
Ei mitaan toivoa. Olen paljon nopeampi.
Mies on ylivoimaisesti urheilullisempi kuin minä. Kilpailee hiihdossa ja suunnistuksessa. Mä lähinnä käyn kävelyllä.