Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katselin mummoani tänään - aika hellyttävä näky

Vierailija
02.04.2016 |

Minulla oli tapaaminen mummoni (80-v) ja isäni kanssa (57-v) tänään. Isä oli hakenut mummon ja katselin ravintolan edessä, kun he kävelivät pitkin katua. He ylittivät 3 risteystä siinä katsellessani ja jokaisessa kadunkulmassa kävi seuraavaa. Pieni mummoni laittoi kätensä valtavan isäni eteen ja vilkaisi niin nopeasti kuin vain virkeä kasikymppinen kerkeää ettei autoja tule, jonka jälkeen hän otti käden pois. Tämä kolme kertaa!

He sitten ihmettelivät, että mikä minua naurattaa. Kyllä heitäkin nauratti, kun kerroin havaintoni. Kumpikaan ei siis ollut huomannut asiaa. Mummo vain totesi, että pakko se on jotakin yrittää, kun isälläni on historiaa juosta pyörien alle. Isäni jäi Töölössä pyörän alle 5-vuotiaana...

Snif. Ihana mummo. Ja ennen kuin joku käy vänkäämään, isäni on varsin oikeustoimikelpoinen ja fiksu ihminen eli ei mikään holhottava. Mutta mihinkäs seepra raidoistaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! ❤️

Vierailija
2/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomera mummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
4/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista. Ihmisolento pitää huolta omistaan jopa itse tiedostamatta, oli ikä mikä tahansa.

Vierailija
5/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaoit tämän meidän kanssamme. Ihana mummo ja varsinainen hyväntuulen tuoja tämä viesti. <3

Vierailija
6/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänmielen tarina, ihana kun kerroit!

Vierailija
7/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kestä :-)