Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiinnostunut vain yli 10v nuoremmista naisista

Vierailija
02.04.2016 |

Oman ikäiset ei näytä yhtään hyvältä enkä heitä oikeastaan edes huomaa. Ovat niin tätimäisen näköisiä. Nyt keväällä katukuvassa silmän ilona on sellaiset 16-23v naiset. Oikeastaan tuota vanhemmista naisista en huomaa kuin ne poikkeuksellisen hyvännäköiset, mutta nuorista naisista tykkään myös niistä perusnäteistä.

M36

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tiedät naisten iät noin tarkasti?

Vierailija
2/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tiedät naisten iät noin tarkasti?

Arviolta tietenkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä? Mä taas en tykkää yhtään yli kolme vuotta vanhemmista miehistä. Vituttaa, kun te kääkät kuvittelette olevanne jotain jumalan lahjoja meille nuorille naisille ja pyritte juttuihin, vaikkei meitä kiinnosta.

Vierailija
4/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista se on. Jokainen saa kiinnostua mistä haluaa. 

Vierailija
5/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä ikäpaska aloitus. Kohta on taas vaipat, ällötykset ja ällösedät käsitelty. Ikis mene hoitoon.

Vierailija
6/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä? Mä taas en tykkää yhtään yli kolme vuotta vanhemmista miehistä. Vituttaa, kun te kääkät kuvittelette olevanne jotain jumalan lahjoja meille nuorille naisille ja pyritte juttuihin, vaikkei meitä kiinnosta.

Olen nuorekas miesnamu. Tänään kysyi alkossakin paperit.

ap

Vierailija
7/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI VITTU TAAS TÄTÄ SAMAA PASKAAAAAAA! EN KESTÄ!!!!!!

Vierailija
8/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kommentteja toivot saavasi täältä?

Vierailija
9/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla noin 10 000 avausta tehty lähes identtistä, eikö muuta enää irtoa, suht väsynyt läppä.

Vierailija
10/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nuorekas miesnamu?! Huutonaurua. Oot vanha kääkkä, jäät aina toiseksi nuorille miehille.

Vierailija
11/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla noin 10 000 avausta tehty lähes identtistä, eikö muuta enää irtoa, suht väsynyt läppä.

En ole siis ainoa joka tuntee näin.

ap

Vierailija
12/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ihan sama. Jos jotkut nuoret typykät haluaa ottaa yhteyttä niin voi ilmoittautua tässä ketjussa.

ap

Vierailija
13/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nuorekas miesnamu?! Huutonaurua. Oot vanha kääkkä, jäät aina toiseksi nuorille miehille.

Älä ruoki trollia, voitko olla niin ystävällinen. Ei näitä Ikishorinoita enää jaksa, ettekä te voi tuhat kertaa mennä tähän samaan vitun provoon, joka kerta.

Vierailija
14/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ihan sama. Jos jotkut nuoret typykät haluaa ottaa yhteyttä niin voi ilmoittautua tässä ketjussa.

ap

Mee fossiili bingoon.. Sieltä löydät ikäiselles sopivaa naisseuraa.

Vierailija
15/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Älä ruoki trollia, voitko olla niin ystävällinen. Ei näitä Ikishorinoita enää jaksa, ettekä te voi tuhat kertaa mennä tähän samaan vitun provoon, joka kerta.

Ihan tosissaan minä olen. ap

Vierailija
16/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mummoosi, ap. 

Vierailija
17/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin kiukkuiset vastaukset? Jos olisin nainen joka sanoo olevansa kiinnostunut vain nuoremmista miehistä, niin yläpeukkuja ja tsemppauskommentteja satelisi. ap

Vierailija
18/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin kiukkuiset vastaukset? Jos olisin nainen joka sanoo olevansa kiinnostunut vain nuoremmista miehistä, niin yläpeukkuja ja tsemppauskommentteja satelisi. ap

Koska suurin osa nuorista naisista on kyllästynyt sun kaltaisten ikäloppujen vonkausyrityksiin.

Vierailija
19/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suurin osa nuorista naisista on kyllästynyt sun kaltaisten ikäloppujen vonkausyrityksiin.

Edelleen hän on trolli, ei ole olemassa mitään häntä jolle vastaat, oletko kenties vajaaälyinen. Miksi vastaat provoon ja trollille?

Vierailija
20/32 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen hän on trolli, ei ole olemassa mitään häntä jolle vastaat, oletko kenties vajaaälyinen. Miksi vastaat provoon ja trollille?

Aika eksistentiaalista läpändeerusta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä