Kumpi on mielestäsi haluttavamman näköinen? Mies- vai naisvartalo?
Ja laita myös kumpi itse olet, m vai n.
Mun mielestä naisvartalo on haluttavampi, koska siinä on enemmän muotoja, esim. eilisessä Voicessa vertasin Eveliinan ja MG:n vartaloita, kun vierekkäin siinä lavalla seisoivat, niin kyllä Eveliinan vartaloa oli kivempi katsoa. Ja n olen.
Kommentit (21)
Mies - rintakehä, hartiat ja käsivarret etenkin. Niitä vois katsella koko päivän (enkä nyt tarkoita mitään superbodareita). Nainen olen.
Monilla hämähäkeillä on kauniit pitkät jalat.
Ja madot on kanssa nättejä, niin sopusuhtaisia.
Riippuu ruumiin rakenteesta. Tykkään vahvoista ja muodokkaista vartaloista oli sitten mies tai nainen. En ole kiinnostunut naisista seksuaalisesti, mutta löysä ja lihava tai pulkannaru mies karkottaa halut melkein yhtä tehokkaasti.
Pitkäraajainen, jäntevä mies leveine hartioineen.Housut kastuu ajatuksesta.Nainen
Hoikka, treenattu naisvartalo on kaunein katsella. Olen itse mies.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan varmasti nainen koska yksinään mies ei näe haluttavana mitään muodotonta tikkua joka tuntuu rautakangelta koskettaa.. Itse olen muodokas 163/78 ja miehet on aina kehuneet kuinka himottava olen muotoineni. Naisen kuuluu olla pehmeä ja täyteläinen... Niin miesten mielestä oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan varmasti nainen koska yksinään mies ei näe haluttavana mitään muodotonta tikkua joka tuntuu rautakangelta koskettaa.. Itse olen muodokas 163/78 ja miehet on aina kehuneet kuinka himottava olen muotoineni. Naisen kuuluu olla pehmeä ja täyteläinen... Niin miesten mielestä oikeasti
Epämääräinen hyllyvä läski ei ole muoto. Se voi ottaa minkä muodon tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas olet varmasti nainen, kun kuvittelet tietäväsi miestä paremmin mitä mieltä mies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kehuneet sinua päästäkseen pumppaamaan?
....mutta kauneus ei kuitenkaan ihmisissäkään ole' kaikki kaikessa'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kehuneet sinua päästäkseen pumppaamaan?
Turhan tukeva minun makuuni
Olen aika nirso miesvartaloiden suhteen, aika harva on minun mieleeni. Joko on liian laihoja, liian lihaksikkaita, liian naisellisia tms. Esim. Hunksien vartaloita en halua katsella. Kauniita naisvartaloita sen sijaan katselen mielelläni, aika erilaisiakin. Olen heteronainen.
Riippuu tietenkin siitä millainen miesvartalo jamillainen naisvartalo eteen tarkasteltavaksi rinnakkain asetetaan (...kaikkiahan niitä olisi kuitenkin mahdotonta verrata yht'aikaa )
Minustakin Eveliina on kivempi katsella kuin Mikael Granlund.
Ei kumpikaan sinällään. Haluttavuus on kokonaan mielikuvituksessa.