Pierevätkö kissat?
Koirat kyllä joo, sen tiedän. Entä muut lemmikit? Liskon pieru voisi olla mielenkiinoinen.
Kommentit (20)
Kissat ainakin. Ja julmasti pierevätkin.
Meidän kissa ainakin pieree kovasti. Kerran sillä oli matoja, ja silloin ne pierut olivat jotain aivan järkyttävää :X
Kyllä. Kissat pierevät.
Ja se on jotakin sanoin kuvaamatonta.
Tosi pahan hajuisia päästelevät X)
Vierailija kirjoitti:
Kissat ainakin. Ja julmasti pierevätkin.
Oma kokemus: nostin kerran huolimattomasti syliin, ja ilmoille pääsi äänekäs PRÖÖT.
Tietenkin laskin kissan hädissäni maahan, ja kissa tuijotti takaisin ihan rehellisen hämillisenä. :D
Yleensä mokoma vain tulee syliin pyllistelemään ja laskemaan lentoon hiljaisia kuolemia.
Kyllä pierevät. Ja se vasta haiseekin!
Jos kissa pieree, sitä ruokitaan väärin.
Oikeesti? Miksi ei piereskelisi? Kaikilla eläimillä ei ole tarvetta, eikä esim. saman tyylistä bakteeristoa suolessa, että kaasuja syntyisi, mutta kaikki nisäkkäät taitaa kyllä piereskellä enemmän tai vähemmän. Ei kissankaan "kuulu" paljoa kaasutella, luultavasti ruokavaliossa on jotain sopimatonta, jos kissa paukuttelee päivittäin.
En naura tavallisesti pieru-aiheisille jutuille, mutta nyt kyyneletkin valuvat pitkin poskia :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
En naura tavallisesti pieru-aiheisille jutuille, mutta nyt kyyneletkin valuvat pitkin poskia :DDDDD
Mikä siinä on hauskaa, kun kertovat, että kissa saa lajille sopimatonta ruokaa?
Mun narttukissani eli 17 vuotta enkä ikinä kuullut tai haistanut sen pierua. Ehkä se kaasutteli yöllä tai kun olin poissa. Ei sillä kyllä ikinä ollut ripulia tai muutakaan vatsavaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on hauskaa, kun kertovat, että kissa saa lajille sopimatonta ruokaa?
Voipi pierrä ihan silloinkin, kun on saanut luonnossa sitä kissalle kaikkein luonnollisinta ruokaa - ja vähän matoja kyytipojaksi.
Vierailija kirjoitti:
papanakin tuli samalla :)
Minulla on ollut kissoja koko elämäni ajan ja en ole ikinä kuullut tai haistanut pierua.
En ole ikinä kuullut enkä haistanut kissan pierua. Tosin meillä on yhteiseloa takana vasta vajaa vuosi.
Minulla on ollut kissoja kymmenen vuoden ajan enkä ole koskaan kuullut tai haistanut yhtäkään pierua. Olen ollut siinä luulossa, etteivät kissat piere, johtuen ehkä siitä että ne ovat liha- eivätkä sekasyöjiä. Mielenkiintoista. :D
Kyllä pierevät. Miksi eivät?