Onko Facebookin aika ohi?
Tuntuu ettei kukaan enää ole siellä, kirjoittele sinne mitään. Pelkkiä mainoksia vaan ja kavereiden tykkäämisiä.
Kommentit (6)
Juu on. Moni poistanut oman tilinsä tai käy siellä vain kerran kuussa tms. Itse pidän facea vain firmani sivujen vuoksi. Eli mainostusta varten.
Itse poistuin puoli vuotta sitten, kun selvisi että mieheni oli käyttänyt kaikki yhteiset vuodet tuota pelkästään naisten kalasteluun. Oksettaa koko paikka, kun ei fantasioita ja oikeaa elämää enää eroteta toisistaan. Mies on yhä edelleen sitä mieltä, että kaikki mikä on tapahtunut siellä, ei ole oikeasti tapahtunut. Ok. Tavallaan kai niin..
Oi, se on meidän keski-ikäisten temmellyskenttä :D Ei me enää viitsitä laitella kuvia itsestämme mihinkään instaan.
Vierailija kirjoitti:
Oi, se on meidän keski-ikäisten temmellyskenttä :D Ei me enää viitsitä laitella kuvia itsestämme mihinkään instaan.
Itellä toistepäin. En enää halua jakaa elämää tässä iässä kellekään niin henkkoht kun facessa (pitää olla kaveria) joten vaihdoin instaan ja anonymuuteen.
N35
Hyvä jos on! Naurettava alunperinkin mun mielestä!
On. Suurin osa on siirtynyt Instagramiin. En oo käyny taas Facebookissa pariin viikkoo, kai se pitäis poistaa.