Huutokauppakeisarin huumori - Voi laskea lakanoille
Kommentit (33)
Samaa mietin. Aika kirkas mielikuva keisarista tatti tanassa varmaan itse kullakin huutokaupan yleisössä.
Saman vitsin kertonut aiemminkin jossain haastattelussa, vieläpä samassa yhteydessä kertoivat toivovansa lapsia. Mautonta. Samoin Jethron hokema "konehuone" on kuultu aivan liian monta kertaa.
hyi hitto että tuo ällötys on kuin joku virus teeveessä mistä ei pääse eroon vaikka vaihtaisi kanavaa. Varsinainen keisari, oohhh niin , niin aito, aahh.
Toinen sitten se punakka pönäkkä kiinteistövälittäjä joka mässyttää, mussuttaa, puhuu pöllöjä suu auki syödessään ja sitte kuvataan kun jätkä vetää kaljaa ja ördaa. Se tekee sitten duuniaan siinä sivussa.
Nyt nämä kaksi on sitte samassa HITTIshowssa kera katajan laukomassa "mitä sä pyydät sun...tavarasta..ähhähhäää"
Olipa kerran show nimeltä kolome pientä porsasta...ähhäjjäää, kyllolihauskalohkaisueiksvaan.
Onneksi on vielä Hercule Poirot teeveessä. Jotain tasoa jäljellä edes jossain muodossa.
Eikö he ole jo aika vanhoja toivomaan lapsia
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Aika kirkas mielikuva keisarista tatti tanassa varmaan itse kullakin huutokaupan yleisössä.
En ole hetkeen nauranut tämän palstan kommenteille niin paljon kun tälle "keisari tatti tanassa" . Repesin.
Mies näki myyntimiehen tv-mainoksen ja sanoi "Onko tuo jotenkin vammainen.".
Ja sitten se grillit kuumana äijä mikä lie kansannaurattaja stand up jäärä. Aina niitä nuoria grillityttöjä ahdistelemassa ja alapäävitsejä kertomassa. Ei siinä on hänellä hyviäkin juttuja monesti, mutta antais noitten teinien olla rauhassa.
Ihme kitinää jos jonkun huumori ei nappaa. Onhan makuuhuonekkin leikkisästi turkismuokkaamo.
Vierailija kirjoitti:
Eikö he ole jo aika vanhoja toivomaan lapsia
Vaimo on 9 vuotta miestään nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten se grillit kuumana äijä mikä lie kansannaurattaja stand up jäärä. Aina niitä nuoria grillityttöjä ahdistelemassa ja alapäävitsejä kertomassa. Ei siinä on hänellä hyviäkin juttuja monesti, mutta antais noitten teinien olla rauhassa.
No eipä hieman rasittava jätkä siinäkin. Kun hää ottaapi sen "nyt mä olen hauska"- ilmeen ja alkaa kimittämään sellaisella naismaisella äänellä niin...avot se on ehtaa suomihjuumoria se ja välillä grillimakkaraa ja hampparia kaikilla mausteilla naamaan.
Kyllä minä taas mieleni pahoitin :/
Hehheee! Mutta tienaa palkkansa ilman sossua, kuten niin moni näistä kommentoijista ei tee!
Huudan veroeurojeni peräääääään.
Rumempaa ukkoa kuin Sami Hedberg on vaikea löytää. Tulee oksettava olo, kun sen lihava naama kolmoisleukoineen ja siansilmineen rävähtää ruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Hehheee! Mutta tienaa palkkansa ilman sossua, kuten niin moni näistä kommentoijista ei tee!
Huuda sinä siellä aivan vapaasti vaikka pääsi seinän rakoon.
Vierailija kirjoitti:
Rumempaa ukkoa kuin Sami Hedberg on vaikea löytää. Tulee oksettava olo, kun sen lihava naama kolmoisleukoineen ja siansilmineen rävähtää ruutuun.
Toi tyyppi on hyvä syy vaihtaa äkkiä kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuda sinä siellä aivan vapaasti vaikka pääsi seinän rakoon.
Onks sun rako seinässäääääää.
Täällä "kauniit missit" haukkuu toisten ulkonäköä:D Olispa hauska nähdä minkänäköisiä itse ootte?
Kyllä se kaamea grilli-höhö-höhöhö-äijä ja massuttava lihava jetrojokulie ovat kamalampia. Varsinkin tämä jetro, mikä sen idea on? Taisi vierailla tässä huutokeisarissa ja ärsytti siinäkin. Koko ajan jotan kaksimielistä lässyttämässä, miksi?
Huutokauppakeisari on ehkä juntein hahmo mitä televisiossa on nähty sitten Matti Näsän.