Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hain työpaikkaa, haastattelut ensi perjantaina.
01.04.2016 |
Eipä ole tullut kutsua, joten noinkohan kävi etten päässyt edes haastatteluun? Hakijoita muutama kymmenen, joten luulisi ettei olisi ylivoimaista ilmoittaa myös niille, joita ei juttusille pyydetä.
Kommentit (2)
Ihan normikäytäntö, ettei ilmoiteta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
╚═( ͡° ͜ʖ ͡°)═╝ YOU JUST GOT LE LENNIFIED
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…..╚(███)╝
……╚(██)╝
………(█)
……….*