Miten pahasti iso- ja riippurintainen mittaa oman kuppikokonsa?
Pitääkö rinta laittaa Jonkun laudan päälle suoraan ja mitata siten? Olen aina onnistunut ostamaan liian pieniä ja joustomalleista sitten taas suurissa koissa hartioilta valuvat!
Ei mulle varmaan ees valmisteta sopivia missään!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö rinta laittaa Jonkun laudan päälle suoraan ja mitata siten? Olen aina onnistunut ostamaan liian pieniä ja joustomalleista sitten taas suurissa koissa hartioilta valuvat!
Ei mulle varmaan ees valmisteta sopivia missään!
Mene asiantuntijaliikkeeseen. Osaava liivimyyjä myy sinulle sopivat liivit.
Tiedän koon noin suunnilleen, mutta ei sitä niin tarkkaan voi tietää että voisi esimerkiksi ostaa sovittamatta rintsikat. Sen koon voi sitten katsoa liiveistä kun viimeinkin löytää sopivat.
Minä heitän hartioille tissit. Ja jos lenkille menee niin pistän niskan taakse solmuun niin ne ei heilu.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän koon noin suunnilleen, mutta ei sitä niin tarkkaan voi tietää että voisi esimerkiksi ostaa sovittamatta rintsikat. Sen koon voi sitten katsoa liiveistä kun viimeinkin löytää sopivat.
Kyllä, jos ostat saman valmistajan samanlaiset liivit. Muuten ei.
Minä voin tulla mittaamaan kuppikoon. Teen sen ammattitaidolla ja huolella.
Vierailija kirjoitti:
Minä heitän hartioille tissit. Ja jos lenkille menee niin pistän niskan taakse solmuun niin ne ei heilu.
Eikö siitä tule niskakipua?
Roikottaa niitä täydessä vesiämpärissä ja mittaa, paljonko vettä ämpäristä valui yli.
Mä pukkaan kottikärryillä omia hinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin tulla mittaamaan kuppikoon. Teen sen ammattitaidolla ja huolella.
Tuu vaan. Kyllä mä muutakin hoitoa vähä tarttisin:) ap.
Voin auttaa asiassa,mitätaan ympärys tissien alta sitten kannattelen niitä kuin olisivat kupeissa ja mitaan ympärys päältä,voidaan myös tehdä niin että roikotat niitä maatakohti ja mittaan ympäryksen,voidaan myös mitata aamu ja iltakoko.
Vierailija kirjoitti:
Funky Lady. Itäkeskus.
Onko Funky ladyssä isompia kokoja kuin Changessä? Changen koot ei riitä. ap.
tissimies kirjoitti:
Voin auttaa asiassa,mitätaan ympärys tissien alta sitten kannattelen niitä kuin olisivat kupeissa ja mitaan ympärys päältä,voidaan myös tehdä niin että roikotat niitä maatakohti ja mittaan ympäryksen,voidaan myös mitata aamu ja iltakoko.
Ok, Missäpäin olet ja mikä ikä? Annatko myös rentouttavaa syvähoitoa ja pienen pintasilauksen samalla alapäähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Funky Lady. Itäkeskus.
Onko Funky ladyssä isompia kokoja kuin Changessä? Changen koot ei riitä. ap.
No varmasti on. Changehan on pikkutissien itsetuntokauppa.
Vierailija kirjoitti:
Mä pukkaan kottikärryillä omia hinkkejä.
Täällä ap. . Repesin tohon ihan täysin ja heti rentoutti hieman kipeitä hartioita:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle varmaan ees valmisteta sopivia missään!Mene asiantuntijaliikkeeseen. Osaava liivimyyjä myy sinulle sopivat liivit.
Tämä. Olin aina ostanut D:n liivejä liian isolla ympäryksellä. Selvisi, että oikea kuppikokoni on G ja paljon pienemmällä ympäryksellä. Kannattaa oikeasti mennä kunnon liikkeeseen ja panostaa rintaliiveihin.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle varmaan ees valmisteta sopivia missään!Mene asiantuntijaliikkeeseen. Osaava liivimyyjä myy sinulle sopivat liivit.
Tämä. Olin aina ostanut D:n liivejä liian isolla ympäryksellä. Selvisi, että oikea kuppikokoni on G ja paljon pienemmällä ympäryksellä. Kannattaa oikeasti mennä kunnon liikkeeseen ja panostaa rintaliiveihin.
Ongelma on se, ettei G tai H riitä ainakaan Changesta. Oli se ympärys sitten mitä tahansa.
Tunnen yhden naisen jolla on h kuppi. Ei ne oo es kovin ison näköiset.
Changessa on oma kuppimitoitus, siihen ei kannata verrata.
Mä mittailen rintsikat päällä. Naurattaa aina se, rintojen korkein kohta. Niinpä niin...
Joskus olet ostanut pieleen, yleensä en.