Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en tykkää miehen takista

Vierailija
01.04.2016 |

ja sanoin siitä äsken ja mies suuttui. nyt huono omatunto.
ärsyttää vaan, kun mies pitää sitä jatkuvasti, eikä se istu ollenkaan, on liian pieni ja kauheen nukkainen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei kannata arvostella vaan ehdottaa, että tarvitsisitko uuden takin ja sitten lähteä mukaan sitä valkkaamaan.

Vierailija
2/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varmaan olisit loukkaantunut vastaavasta kommentista myös itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies suostu ostamaan uutta takkia :(

Vierailija
4/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehen takki, ei sinun. Miksi sinun pitäisi tykätä miehen vaatteista?

Vierailija
5/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia suuttua, jos ulkonäköä arvostellaan. Etkö yhtään ajatellut miehesi tunteita? Toivottavasti pyysit häneltä anteeksi noin lapsellista käytöstä.

Vierailija
6/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kysyisin paremminkin näin: miksi mies ei hanki uutta takkia, jos tietää, että se on tärkeää naiselle? kyllä naisetkin joutuvat tekemään kaikenlaista miesten takia.

Vierailija
7/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies suostu ostamaan uutta takkia :(

Anna lahjaksi uusi.

Niin itsekin tein jos muija alkoi viihtyä liikaa mummokalsareissaan -> annoin lahjaksi parempia tai lahjakortin johonkin liikkeeseen.

:D

Vierailija
8/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia suuttua, jos ulkonäköä arvostellaan. Etkö yhtään ajatellut miehesi tunteita? Toivottavasti pyysit häneltä anteeksi noin lapsellista käytöstä.

Eihän tässä arvosteltu miehen ulkonäköä kuitenkaan. Jos takki on liian pieni ja kulunut, voi olla hyvä, että omistaja sen tiedostaa. Mutta jos omistaja tietää sen jo ja siitä huolimatta pitää takista, niin toisten valintoja pitää toki kunnioittaa. 

Tietysti asiat pitäisi voida ilmaista kauniisti.

Vierailija
10/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan lipsahti huonolla hetkellä. tää lapsiperhearki on välillä vaan niin ärsyttävää, että joskus sitä päästää suustansa sammakoita. 

Vierailija
11/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se vaan lipsahti huonolla hetkellä. tää lapsiperhearki on välillä vaan niin ärsyttävää, että joskus sitä päästää suustansa sammakoita. 

Huonon käytöksen perusteleminen lapsiin vetoamalla on törkeätä. Ottaisit vastuun ilkeilystäsi.

Vierailija
12/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilkeää jos takki todellakin on nuhjuinen ja pieni. Kyllä minäkin valitan miehelleni nuhjuisista vaatteista muuten ei hankkisi uusia ollenkaan!

Vierailija
13/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä kysyisin paremminkin näin: miksi mies ei hanki uutta takkia, jos tietää, että se on tärkeää naiselle? kyllä naisetkin joutuvat tekemään kaikenlaista miesten takia.

Eivät _JOUDU_. Ainakaan itse en, ainoastaan jos haluan.

Vierailija
14/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aikuinen mies ihan itsekin huomaa vaatteidensa olevan nuhjuisia, mutta haluaa vaan jostain syystä olla ostamatta uusia vaatteita. Voi sitä rahansa käyttää johonkin fiksumpaan kuin vaatteet.

Vierailija
15/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpelipom! Ihan kun te ette olisi koskana humauttanu miehillenne mistään! Helvetin tekopyhät mammat! 

Vierailija
16/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole huomauttanut miehelle mistään. Sitä kutsutaan toisen rakastamiseksi ja arvostamiseksi. Jokainen saa olla sellainen kun haluaa.

Vierailija
17/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole huomauttanut miehelle mistään. Sitä kutsutaan toisen rakastamiseksi ja arvostamiseksi. Jokainen saa olla sellainen kun haluaa.

Tähän lienee kolme vaihtoehtoista selitystä:

1. Sinulla ei ole miestä jolle huomauttaa asioista.

2. Olet ollut miehesi kanssa noin 3 kk eikä mikään ole vielä alkanut ärsyttää siinä määrin, että tulee huomautettua asiasta.

3. Pelkäät miehesi reaktiota liikaa huomauttaaksesi mistään.

Vakavasti puhuen, kyllä normaaliin, terveeseen suhteeseen kuuluu se, että häiritsevistä asioista voi huomauttaa ja ottaa ne puheeksi. Eri asia sitten, mihin sävyyn sen tekee.

Ps. En ole se jota ketjussa aiemmin lainattiin

Vierailija
18/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pimpelipom! Ihan kun te ette olisi koskana humauttanu miehillenne mistään! Helvetin tekopyhät mammat! 

Siinä vaiheessa kun akka alkaa humautella, se on lähtö.

Vierailija
19/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoisi naiselle että vaatteesi on ruma ja että osta uusi niin parisuhde kaatuisi siihen välittömästi.

Vierailija
20/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ilkeää jos takki todellakin on nuhjuinen ja pieni. Kyllä minäkin valitan miehelleni nuhjuisista vaatteista muuten ei hankkisi uusia ollenkaan!

Olet erittäin ilkeä ihminen. Miehelläsi taas ei ole selkärankaa ollenkaan.

Minä jättäisin sinun kaltaisen ihmisen heti.