en tykkää miehen takista
ja sanoin siitä äsken ja mies suuttui. nyt huono omatunto.
ärsyttää vaan, kun mies pitää sitä jatkuvasti, eikä se istu ollenkaan, on liian pieni ja kauheen nukkainen.
Kommentit (22)
No, varmaan olisit loukkaantunut vastaavasta kommentista myös itse?
Ei mies suostu ostamaan uutta takkia :(
Se on miehen takki, ei sinun. Miksi sinun pitäisi tykätä miehen vaatteista?
On ihan normaalia suuttua, jos ulkonäköä arvostellaan. Etkö yhtään ajatellut miehesi tunteita? Toivottavasti pyysit häneltä anteeksi noin lapsellista käytöstä.
mä kysyisin paremminkin näin: miksi mies ei hanki uutta takkia, jos tietää, että se on tärkeää naiselle? kyllä naisetkin joutuvat tekemään kaikenlaista miesten takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies suostu ostamaan uutta takkia :(
Anna lahjaksi uusi.
Niin itsekin tein jos muija alkoi viihtyä liikaa mummokalsareissaan -> annoin lahjaksi parempia tai lahjakortin johonkin liikkeeseen.
:D
Vierailija kirjoitti:
On ihan normaalia suuttua, jos ulkonäköä arvostellaan. Etkö yhtään ajatellut miehesi tunteita? Toivottavasti pyysit häneltä anteeksi noin lapsellista käytöstä.
Eihän tässä arvosteltu miehen ulkonäköä kuitenkaan. Jos takki on liian pieni ja kulunut, voi olla hyvä, että omistaja sen tiedostaa. Mutta jos omistaja tietää sen jo ja siitä huolimatta pitää takista, niin toisten valintoja pitää toki kunnioittaa.
Tietysti asiat pitäisi voida ilmaista kauniisti.
se vaan lipsahti huonolla hetkellä. tää lapsiperhearki on välillä vaan niin ärsyttävää, että joskus sitä päästää suustansa sammakoita.
Vierailija kirjoitti:
se vaan lipsahti huonolla hetkellä. tää lapsiperhearki on välillä vaan niin ärsyttävää, että joskus sitä päästää suustansa sammakoita.
Huonon käytöksen perusteleminen lapsiin vetoamalla on törkeätä. Ottaisit vastuun ilkeilystäsi.
Mitä ilkeää jos takki todellakin on nuhjuinen ja pieni. Kyllä minäkin valitan miehelleni nuhjuisista vaatteista muuten ei hankkisi uusia ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
mä kysyisin paremminkin näin: miksi mies ei hanki uutta takkia, jos tietää, että se on tärkeää naiselle? kyllä naisetkin joutuvat tekemään kaikenlaista miesten takia.
Eivät _JOUDU_. Ainakaan itse en, ainoastaan jos haluan.
Eiköhän aikuinen mies ihan itsekin huomaa vaatteidensa olevan nuhjuisia, mutta haluaa vaan jostain syystä olla ostamatta uusia vaatteita. Voi sitä rahansa käyttää johonkin fiksumpaan kuin vaatteet.
pimpelipom! Ihan kun te ette olisi koskana humauttanu miehillenne mistään! Helvetin tekopyhät mammat!
En minä ainakaan ole huomauttanut miehelle mistään. Sitä kutsutaan toisen rakastamiseksi ja arvostamiseksi. Jokainen saa olla sellainen kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole huomauttanut miehelle mistään. Sitä kutsutaan toisen rakastamiseksi ja arvostamiseksi. Jokainen saa olla sellainen kun haluaa.
Tähän lienee kolme vaihtoehtoista selitystä:
1. Sinulla ei ole miestä jolle huomauttaa asioista.
2. Olet ollut miehesi kanssa noin 3 kk eikä mikään ole vielä alkanut ärsyttää siinä määrin, että tulee huomautettua asiasta.
3. Pelkäät miehesi reaktiota liikaa huomauttaaksesi mistään.
Vakavasti puhuen, kyllä normaaliin, terveeseen suhteeseen kuuluu se, että häiritsevistä asioista voi huomauttaa ja ottaa ne puheeksi. Eri asia sitten, mihin sävyyn sen tekee.
Ps. En ole se jota ketjussa aiemmin lainattiin
Vierailija kirjoitti:
pimpelipom! Ihan kun te ette olisi koskana humauttanu miehillenne mistään! Helvetin tekopyhät mammat!
Siinä vaiheessa kun akka alkaa humautella, se on lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoisi naiselle että vaatteesi on ruma ja että osta uusi niin parisuhde kaatuisi siihen välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilkeää jos takki todellakin on nuhjuinen ja pieni. Kyllä minäkin valitan miehelleni nuhjuisista vaatteista muuten ei hankkisi uusia ollenkaan!
Olet erittäin ilkeä ihminen. Miehelläsi taas ei ole selkärankaa ollenkaan.
Minä jättäisin sinun kaltaisen ihmisen heti.
Joskus ei kannata arvostella vaan ehdottaa, että tarvitsisitko uuden takin ja sitten lähteä mukaan sitä valkkaamaan.