Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiallisesti prostituutiosta: kerron tositarinan

Vierailija
01.04.2016 |

Tällä palstalla on yleinen näkemys että prostituoitu on aina joku ihmiskaupan uhri. Näitä on varmasti paljon mutta kerron esimerkin oikeasta elämästä.

Hanna 28 vuotta on aina ollut seksuuaalisesti aktiivinen ja harrastanut miesten kanssa seksiä melko vapaamielisesti. Erottuaan viime huhtikuussa useamman vuoden suhteesta hänellä oli samanaikaisesti rahapula ja kaipasi säännöllistä seksiä.

Sinkkupalstalla ollut treffi-ilmoitus poiki paljon yhteydenottoja jossa tavalliset miehet tarjosivat rahaa seksistä. Hän otti fiksuun itseään viisitoista vuotta vanhempaan mieheen yhteyttä. Tämä tuli Hannan luo, maksoi rahaa ja he harrastivat seksiä. Hanna huomasi että kokemus oli kuin huono baaripano ja hänellä oli kokemusta niistä paljon.

Hän otti seuraavan ja seuraavan. Hanna jatkoi työssään mutta ottaa yhtä nykyään vakioasiakkaita vastaan pari kertaa viikossa. Hän ei käytä huumeita, ei tupakoi ja alkoholia käyttää vain vähän.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta hyvin samankaltaisesta.

Vierailija
2/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa ns. rahapulassaan (ei ole varaa ostaa uusia bilevaatteita ja meikkejä?) alentaa itsensä kulutushyödykkeen tasolle niin mikäs siinä sitten. Itse en pystyisi. T.Nainen 35v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla ei voi keskustella asiallisesti yhtään mistään.

Vierailija
4/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa ns. rahapulassaan (ei ole varaa ostaa uusia bilevaatteita ja meikkejä?) alentaa itsensä kulutushyödykkeen tasolle niin mikäs siinä sitten. Itse en pystyisi. T.Nainen 35v

Mitä jos pärjää ihan ok, mutta haluaa rahaa säästöön?

Vierailija
5/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menköön töihin tai kouluun.

Vierailija
6/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin, on olemassa prostituoituja joilla on elämässään kaikki hyvin eikä heitä hyväksikäytetä. Ongelma on siinä että seksikaupalle on olemassa valtava kysyntä.

Ihmiset jotka käyttävät prostituoitujen palveluita ylläpitävät tätä kysyntää, jonka sivuseuraus on ihmiskauppa.

Jos seksikaupan kysyntä lakkaisi (mikä ei tietenkään ole mahdollista) ei ihmiskauppa enää olisi yhtä kannattavaa.

Tähän liittyy myös huvittava kaksinaismoralismi, miehet sanoo että prostituoidut tekevät hommia vapaaehtoisesti ja hyvällä mielellä, kuitenkin jos oma sisko, äiti tai vaimo tekisi vastaavaa niin vannon ettei asenne olisi sama.

Vierailija
7/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä ettei asiakkaita kiinnosta tekeekö joku sitä vapaaehtoisesti vai pakotettuna.

Vierailija
8/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä ettei asiakkaita kiinnosta tekeekö joku sitä vapaaehtoisesti vai pakotettuna.

Kyllä minun asiakkaat sinakin haluavat jutella ja ovat "huolissaan" siitä, että minua kohdellaan hyvim ja saan olla turvassa ongelmilta.

Vierailija
9/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta prostituoidun tai entisen sellaisen pitäisi myös kertoa siitä kumppanilleen tai tulevalle kumppanilleen, ettei joudu tietämättään sellaisen kanssa suhteeseen.

Vierailija
10/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuossa nyt kummoista tarinaakaan ollut. Tylsää huoraamista vaan. Sitten tullaan kai tänne purkamaan sitä  "työstressiä" niillä 'ikis-aloituksilla' Joopa,joo... vakka kantensa valitsee (...ja joskus kansi vakkansa)

Vierailija
11/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun asiakkaat sinakin haluavat jutella ja ovat "huolissaan" siitä, että minua kohdellaan hyvim ja saan olla turvassa ongelmilta.

Luuletko, että kyselevät myös siltä kielitaidottomalta naiselta/tytöltä, jolta Suomen keikan ajaksi "työpaikan välittäjä" on ottanut passin pois?

Vierailija
12/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kunnioitan seksityöntekijöitä, jotka tekevät työtänsä ihan vapaaehtoisesti ja omalla valinnalla. Mutta asiakkaita en. Moni asiakas ostaa mistä halvimmalla saa. Paljon on juttuja kuinka tonnikalapurkilla saa seksiä.

Vierailija
13/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kunnioitan seksityöntekijöitä, jotka tekevät työtänsä ihan vapaaehtoisesti ja omalla valinnalla. Mutta asiakkaita en. Moni asiakas ostaa mistä halvimmalla saa. Paljon on juttuja kuinka tonnikalapurkilla saa seksiä.

Joo,kunniamerkki oikein siitä ansiokkaasta  työstä ,punainen matto ja Porilaisten marssi !

Vierailija
14/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituutio vahingoittaa sekä myyjää että asiakasta.

Vierailija
15/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi tosi hyvä, jos naiset valitsisivat jo nuorena prostituutin tai normaalin elämän. Olisi paljon hyväksyttävämpää, jos prostituutti tekisi vain työtään eikä koskaan edes etsisi aitoa suhdetta (koska ne eivät tule toimimaan). Tällä tavoin myös ne, jotka haluaa lisääntyä, levittäisivät uskollisuuteen liittyviä geenejänsä ja promiskuiteettiin viittaavat geenistöt häviäisivät.

Vierailija
16/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituutio ei ole työtä,vaan pelkästään eräänlainen rahanhankintakeino ja kaikki sen kyllä tietävät millainen.(Kukapa sitä nyt tyttärelleen suosittelisi ja häntä  kannustaisi siihen suuntaan...)

Vierailija
17/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksityöntekijä ja prostutioitu voi olla eri asia.

Vierailija
18/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksityöntekijä ja prostutioitu voi olla eri asia.

Se on prostituoitu., (vähän samanlainen sana siis kuin 'tatuoitu')

Vierailija
19/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva tarina, mutta miten se liittyy niihin thaimaalaisiin prostituoituihin, joista tämäkin keskustelu lähti?

Vierailija
20/37 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menköön töihin tai kouluun.

no lol olipa hyvä ehdotus :D Mitä töitä suomessa muka on joista maksetaan sellaista palkkaa että rahaa jää säästöönkin ja opiskelemaan?? Opiskelijoilla ne rahat vasta vähissä onkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme