Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsilisä joka tenavasta samansuuruiseksi

Vierailija
01.04.2016 |

Siinä säästökohdetta. Ei mukeloita voi tehdä yhteiskunnan tuen varaan elätettäväksi.Itse teimme yhden, jotta kykenemme elättämään. Hänen opintonsa ulkomailla maksavat 100.000. Ei ois kovin momeen tenavaan varaa. Haluamma lapselle hyvän ja työllstävän koulutuksen ja sen hän on saamassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Monisikävät harvoin miettivät, että miten lapsen opinnot kustannetaan. Heidät heivataan viimeistään 18-vuotiaina pihalle, jos eivät ole jo siinä vaiheessa itse lisääntyneet ja sossu-asiakkaiksi rantautuneet.

Vierailija
2/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein usko, että matalan syntyvyyden aikana valtio haluaa poistaa kannustimia. En siis usko, että toiveesi toteutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein usko, että matalan syntyvyyden aikana valtio haluaa poistaa kannustimia. En siis usko, että toiveesi toteutuu.

Merkittävin pitkän aikavälin kestävyysvaje johtuu väestön ikääntymisestä ja liian alhaisesta syntyvyydestä. Suurperheiden kurittaminen olisi siis äärimmäisen typerää.

Mutta uskotko valtiovallan rationaalisuuteen?

Vierailija
4/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Vierailija kirjoitti:

Merkittävin pitkän aikavälin kestävyysvaje johtuu väestön ikääntymisestä ja liian alhaisesta syntyvyydestä. Suurperheiden kurittaminen olisi siis äärimmäisen typerää.

Ikävä kyllä suurperheiden (sun-mun-eksien-nyksien) lapsilaumoista tulee kunnon veronmaksajia. Heistä tulee niitä, jotka asuvat veronmaksajien rahapussissa.

Vierailija
5/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä suurperheiden (sun-mun-eksien-nyksien) lapsilaumoista tulee kunnon veronmaksajia. Heistä tulee niitä, jotka asuvat veronmaksajien rahapussissa.

Lähde, kiitoksia? Edesmenneellä tädilläni ja miehekkään oli seitsemän lasta. Serkuistani tuli ensiluokkaisia veronmaksajia.

Vierailija
6/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Vierailija kirjoitti:

Lähde, kiitoksia? Edesmenneellä tädilläni ja miehekkään oli seitsemän lasta. Serkuistani tuli ensiluokkaisia veronmaksajia.

Lähde: teini-ikäisen AV-velan kuvitelma.

Vierailija
7/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin siten että lapsilisää (ja korotettuja etuuksia) vain kolmesta ekasta lapsesta. Jos ei ole varaa elättää suurperhettä niin älä sitten hommaa suurperhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi