Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tota Antti Kurhista vaivaa?

Vierailija
01.04.2016 |

Vastenmielinen "mies". Millä oikeudella julkaisi sen Cheyennen videon blogissaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava! En nyt ole seurannut tätä cheynne-keissiä yhtään, mutta oliko tuo seksivideo nyt joku kosto? Toivottavasti joutuisi oikeuteen.

Vierailija
2/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä! En puolustele tuon mimmin tekoja mitenkään, onhan hän sellainen julkkistyrkky mutta se mitä Antti teki, on kyllä tuhat kertaa tyhmempää, en vaan käsitä mitä sen nuljakkeen päässä oikein liikkuu. Muistan tuon tyypin kyllä (valitettavasti), oli nimittäin julkisuudessa jo vuonna 2008, jos en ihan väärin muista niin oli Big Brotherissa ja seurusteli Henna Kalinaisen kanssa. Nuff said.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vanha video Miss märkä t-paita kisoista. Julkaistiin jo aikoinaan kisojen järjestäjän sivulla/Antin blogissa, kun Antti oli järjestäjän värväämänä kuvaamassa siellä. Täysin laillinen video ja ollut vapaasti nähtävillä jo vuosia.

Vierailija
4/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten vielä yksi polttava aihe asiaan liittyen. Minulle on tullut uhkauksia sähköpostiin eilisen maikkarin lähetyksen jälkeen, jossa jotkut ihmiset esim. kirjoittavat tyyliin että ”tekevät kaikkensa että menetän kaiken elämässä, työn, naisen yms yms  kauheeta uhkaavaa shaibaa.” No tähän voin vastata vaan, että kannattaa taaskin harkita mitä kirjoittaa, koska jokainen sähköposti, viesti, puhelu, kaikesta otetaan ylös todistusaineistoon asiat ja uhkausmatrialin viedään poliisille. Uhkaus on vakava rikos ja kannattaa miettiä ennen kuin semmoista alkaa lähettelee! Mä en laske leikkiä, mä totetutan aina ne asiat mitä sanon, oon sanani mittainen mies! Nyt mielenkiinnolla myös selvitetään yhden uhkailijan henkilöllisyyttä ja jos käy toteen kuka se on, niin lisää rikosilmoituksia lähtee piakkoin!"

http://anttikurhinen.metropoli.net/blogi/

Toivottavasti Cheynne tekee rikosilmoituksen tuosta pellestä heti.

Vierailija
5/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella julkaisi sen Cheyennen videon blogissaan?

Kisojen järjestäjän/kuvaajan oikeudella. Antilla on kaikki oikeudet kyseiseen videoon, ja siinä näkyvät henkilöt ovat antaneet suostumuksensa kuviin osallistuessaan missikisaan.

Vierailija
6/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaa ihan tahallaan, hmph.

Vierailija
7/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella julkaisi sen Cheyennen videon blogissaan?

Kisojen järjestäjän/kuvaajan oikeudella. Antilla on kaikki oikeudet kyseiseen videoon, ja siinä näkyvät henkilöt ovat antaneet suostumuksensa kuviin osallistuessaan missikisaan.

Mutta kuvitteleeko Kurhinen, että on uskottavaa väittää jotain märkä t-paitakisavideota siksi kohuvideoksi, josta kertottiin tv:ssa, että siinä cheyenne ja kurhinen sekstaavat ja cheyenne ilmoittaa haluavansa aikuisviihdealalle.

Mutta tokihan blogiin nyt tulee kävijäpiikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme