Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kutsua naapurini joskus luokseni kahville

Vierailija
01.04.2016 |

koska hän vaikuttaa poikkeuksellisen kivalta tyypiltä, mutta miten kehtaan? :) Nähdään ihan vain ohimennen, joskin on tullut tavaksi sanoa useimmiten jotain ylimääräistä niissä tilanteissa, mutta meillä kummallakaan ei ilmeisesti ole mitään mikä pitäisi kökkimässä tuolla pihalla, eli ei ole lemmikkejä eikä lapsia joiden ansiosta voisi luontevammin jutella vielä enemmän. Mitä sitä kehittelisi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko hän mies ja sinä nainen ja koet vetoa häneen? Mistä olet päätellyt, että hän on mukava tyyppi, jos olette vaihtaneet vain muutaman sanan?

Vierailija
2/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin naapurin Sirpan luo päiväkaffeelle/päiväpanolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko hän mies ja sinä nainen ja koet vetoa häneen? Mistä olet päätellyt, että hän on mukava tyyppi, jos olette vaihtaneet vain muutaman sanan?

No mitähän sä sillä tiedolla teet kumpaa sukupuolta on. Vetoa? Missä kohdassa sanoin niin. :D Mä en  susta tiedä, mutta mulla ainakaan ei ole pakonomaista tarvetta haluta harrastaa seksiä kaikkien mukaviksi kokemieni ihmisten kanssa. Kaikenlaisia täällä palstalla pesiikin...

Vierailija
4/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun  ilmat ovat sopivat järjestä itsesi pihalle kahville ja huikkaa hänelle - maistuisiko kahvi. Vaatii tietenkin sen , että naapurisi on ulkona.

Vierailija
5/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, voin siis vastata tuohon viimeiseen kysymykseesi, eli olen päätellyt siitä kun hän on siisti, varsin terävän näköinen, ystävällinen ja asiallinen ja kaikin puolin miellyttävän näköinenkin, ja tuntuu olevan kiinnostunut kivalla tavalla ympäristöstään, eli mm. minusta, kun vaihtaa ne parit sanat silloin tällöin eikä vain juokse kiireellä jonnekin. Ei vaikuta pätkääkään miltään kyylältä, mutta vaikuttaa huomioivalta ainakin minua kohtaan, en tiedä miten muiden kohdalla on. Tulee sellaiset tunnelmat että saattaisi olla mukava tapaus.

Vierailija
6/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pahoittaisi mielensä jos kutsut piipahtamaan? Sehän on suuri kohteliaisuus. Jätä kohtelias pelivara pitäytyä moikkaustuttuna, ja esitä kutsu:)!

Vierailija
7/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolituttu opiskelukaveri pyysi kerran kahville ja toki menin ja nyt 20 vuotta myöhemmin olemme hyviä ystäviä ja niin ovat miehemmekin ja lapset :)

Vierailija
8/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pahoittaisi mielensä jos kutsut piipahtamaan? Sehän on suuri kohteliaisuus. Jätä kohtelias pelivara pitäytyä moikkaustuttuna, ja esitä kutsu:)!

Tämä just että en missään tapauksessa halua olla tunkeileva enkä tehdä tilanteesta kiusallista, enkä siis tyrkytä mitään mutta mistä toinen voi tietää mun ajatuksia jos en niitä tuo enemmän ilmi. Taitolaji... No, saas nähdä. Ehkäpä jotain sopivaa tilannetta tipahtaa eteen tai ehkä ei.