Hullujen Päivien hinnat nousseet
Kuvastoa selatessa huomasin että tarjonta huonontunut ja samalla hinnat nousseet ainakin lastenvaatteiden osalta. Säästyypä rahat kun ei tarvi tilata mitään. Joskus myytiin Ticketiä ym edullista, eipä ole enää muutamaan vuoteen ollut.
Kommentit (61)
Olen boikotoinut stockmannia jo lähes vuoden, sillä saan siellä aivan järkyttävää palvelua. Ostokset paiskataan tiskiin, tuhahdellaan ja ollaan olevinaan niin hienoja kun on sentään stockan kassa. Voisin ehkä käydä muualla stockmannilla mutta asun helsingissä ja harvoin tulee käytyä muualla
Vierailija kirjoitti:
Esite oli huono. Selasin noin 10 aukeamaa ja heitin esitteen roskiin. Huonoa, epäselvää painojälkeä, vaatekuvat aivan liian pieniä ja epätarkkoja. Lisäksi tällaiselle homeasunnossa altistuneelle painomusteallergiselle kyseinen esite (paperi/painovärit?) aiheutti oireita.
No huh huh, ketä kiinnostaa sun homeet ja allergiat, käy netissä tsiigaan ne mekot, kai tiedät osoitteen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esite oli huono. Selasin noin 10 aukeamaa ja heitin esitteen roskiin. Huonoa, epäselvää painojälkeä, vaatekuvat aivan liian pieniä ja epätarkkoja. Lisäksi tällaiselle homeasunnossa altistuneelle painomusteallergiselle kyseinen esite (paperi/painovärit?) aiheutti oireita.
No huh huh, ketä kiinnostaa sun homeet ja allergiat, käy netissä tsiigaan ne mekot, kai tiedät osoitteen ;)
Jos olet painomusteallerginen niin miksi et ole varma altistajasta, paperi vai painoväri? Perin omituista. Mutta joo painu nettiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikaisempina vuosina ostanut hulluilta päiviltä hajuvesiä ja meikkejä, niin ei tarvii vähään aikaan ostaa, mutta nyt olin pettynyt hintoihin ja valikoimaan. Todella köyhä hajuvesivalikoima ainakin kuvaston perusteella.
Juurikin siksi kannattaa suosia netin hajuvesikauppoja, olen muutaman kerran tilannut ja laatu on priimaa. Hinnat erittäin kilpailukykyiset mihin tahansa kivijalkakauppaan verrattuna, etenkin kun tilaa useamman kerralla, postikulujen osuus silloin pienempi.
No, kohta meillä ei enää ole kivijalkakauppoja eikä myyjillä töitä, kun kaikki ostetaan netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikaisempina vuosina ostanut hulluilta päiviltä hajuvesiä ja meikkejä, niin ei tarvii vähään aikaan ostaa, mutta nyt olin pettynyt hintoihin ja valikoimaan. Todella köyhä hajuvesivalikoima ainakin kuvaston perusteella.
Juurikin siksi kannattaa suosia netin hajuvesikauppoja, olen muutaman kerran tilannut ja laatu on priimaa. Hinnat erittäin kilpailukykyiset mihin tahansa kivijalkakauppaan verrattuna, etenkin kun tilaa useamman kerralla, postikulujen osuus silloin pienempi.
No, kohta meillä ei enää ole kivijalkakauppoja eikä myyjillä töitä, kun kaikki ostetaan netistä.
Kyse onkin siitä että "kivijalkakauppojen" pitää tarjota oikeanlaista konseptia. Kuten aiemmassa viestissä mainittiin, nykyasiakas kaipaa elämyspalveluja ostosten ohella, ravintoloita, kahviloita, hyvän olon palveluita. Se hyllytetty tuote tulee ehkä sitten ostettua siinä sivussa, kun mieli ja ruumis on ravittu.
Vierailija kirjoitti:
Samaa katoin, että eipä tartte tänä(kään) vuonna mennä sinne. Valikoimassakaan ei ollut mitään ihmeellistä, ja samaa kamaa saa muualta samalla hinnalla, ehkä vähän halvemmallakin. Voi voi Stockaa, alaspäin menee kovaa kyytiä!
Kovasti ainakin nettikataloogissa tuntuu kiinnostavan Molon Polly-haalari, 49,90. Lieneekö sitten passeli hinta, en tiedä kun en käytä ko. tuotteita.
Kylläpä Stockaa nyt mollataan.
Olen mielestäni erittäin hintatietoinen. Siksipä ihmettelen niitä sissejä, jota ovat valmiita maksamaan halpalentoyhtiön lennosta kolmella välilaskulla muutaman kympin vähemmän,kun Hullareiden lennot ovat aina suoria. Ja kun vielä laskee sen, että lentoihin kuuluu matkatavarat, niin halpalentoyhtiön lento onkin kalliimpi kuin Hullareiden lento. Näin kävi itselleni viime vuonna, maksoin halpalentoyhtiön lennosta (välilaskulla) Prahaan enemmän kuin olisin saanut Stockalta. Lisäksi palvelu oli luokatonta ja joutui joka kentällä tappelemaan, olivatko käsimatkatavarani käsimatkatavaroita vai olisiko ne pitänyt viedä ruumaan. Kyllä harmitti!
Esitettä en ole vielä ehtinyt kauheasti selaamaan, mutta huomasin, että ainakin elokuvaliput olivat halvempia, kuin missään muualla, 3+1 päivillä tms.
Tietenkin, jos on mahdollista tilata lennot puoli vuotta etukäteen ja käydä tarjousaikoina elokuvissa, niin ei kannata juosta näiden tarjousten perässä mutta itse en pysty suunnittelemaan elämääni niin pitkälle ja päivisin olen töissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni erittäin hintatietoinen. Siksipä ihmettelen niitä sissejä, jota ovat valmiita maksamaan halpalentoyhtiön lennosta kolmella välilaskulla muutaman kympin vähemmän,kun Hullareiden lennot ovat aina suoria. Ja kun vielä laskee sen, että lentoihin kuuluu matkatavarat, niin halpalentoyhtiön lento onkin kalliimpi kuin Hullareiden lento. Näin kävi itselleni viime vuonna, maksoin halpalentoyhtiön lennosta (välilaskulla) Prahaan enemmän kuin olisin saanut Stockalta. Lisäksi palvelu oli luokatonta ja joutui joka kentällä tappelemaan, olivatko käsimatkatavarani käsimatkatavaroita vai olisiko ne pitänyt viedä ruumaan. Kyllä harmitti!
Lontooseen piti päästä ja ajattelin alun perin odottaa Hullujen päivien tarjousta, mutta Norskilla sain onneksi monta kymmentä euroa halvemmalla liittymälentojen kera. Eikä tarvitse enää jonotella aamutuimaan muiden matkoja haamuavien kanssa.
Joissakin nettikaupoissa voi olla hyvä ja halvempi valikoima. Kannattaa myös muistaa se, että niistä halvemmista verkkokaupoista tilatessa voi joutua huijauksen kohteeksi. Se kun ei ole ollenkaan vierasta, että niitä hajuvesiä laimennetaan jne.
Lisäksi verojen maksaminen Suomeen on aina kannattava juttu!
Vierailija kirjoitti:
Joissakin nettikaupoissa voi olla hyvä ja halvempi valikoima. Kannattaa myös muistaa se, että niistä halvemmista verkkokaupoista tilatessa voi joutua huijauksen kohteeksi. Se kun ei ole ollenkaan vierasta, että niitä hajuvesiä laimennetaan jne.
Lisäksi verojen maksaminen Suomeen on aina kannattava juttu!
Myös Anttilan verkkokaupassa voi tulla huijatuksi (viittaus eiliseen ketjuun).
[/quote]
Lontooseen piti päästä ja ajattelin alun perin odottaa Hullujen päivien tarjousta, mutta Norskilla sain onneksi monta kymmentä euroa halvemmalla liittymälentojen kera. Eikä tarvitse enää jonotella aamutuimaan muiden matkoja haamuavien kanssa.[/quote]
Itse en lennä enää koskaan norskilla Lontooseen. Olen aina saanut halvemmalla Lontoon-lennot Finnairilta. Nyt käytin norskia, koska se lentää Gatwickille. Maksoin lipusta enemmän kuin finnairilla. Palvelu oli aivan sontaa. Finnair 179€ menopaluu ja matkalaukkujen kanssa 199€. Norski 229€ plus matkalaukut 269€.
Plus noissa hullareilta ostetuissa lennoissa saa vielä käsimatkatavarat mukaan. Nekin maksavat finnairilla normaalisti 10€ kun norski veloittaa 20€. Ja niiden saaminen sinne ruumaan oli sellainen saikkaaminen, ettei toista.
Enkä halua lentää niin, että jumitan Oslossa 13 tuntia, jotta pääsen "halvalla". Norskilla on myös surkeat ajat, sillä halvalla kun on päästävä, on lennättävä kukonlaulun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Lontooseen piti päästä ja ajattelin alun perin odottaa Hullujen päivien tarjousta, mutta Norskilla sain onneksi monta kymmentä euroa halvemmalla liittymälentojen kera. Eikä tarvitse enää jonotella aamutuimaan muiden matkoja haamuavien kanssa.
Itse en lennä enää koskaan norskilla Lontooseen. Olen aina saanut halvemmalla Lontoon-lennot Finnairilta. Nyt käytin norskia, koska se lentää Gatwickille. Maksoin lipusta enemmän kuin finnairilla. Palvelu oli aivan sontaa. Finnair 179€ menopaluu ja matkalaukkujen kanssa 199€. Norski 229€ plus matkalaukut 269€.
Plus noissa hullareilta ostetuissa lennoissa saa vielä käsimatkatavarat mukaan. Nekin maksavat finnairilla normaalisti 10€ kun norski veloittaa 20€. Ja niiden saaminen sinne ruumaan oli sellainen saikkaaminen, ettei toista.
Enkä halua lentää niin, että jumitan Oslossa 13 tuntia, jotta pääsen "halvalla". Norskilla on myös surkeat ajat, sillä halvalla kun on päästävä, on lennättävä kukonlaulun aikaan.
Kuulostaa että sulla on tänään huono päivä. Mistä olet saanu päähäsi että käsimatkatavarat on 20eur? Norskilla voi aina tuoda matkustamoon yhden max 10 kg käsimatkatavaran veloituksetta. Ja ei minusta klo 18.00 perillä oleva lento ole mitenkään huono aika. Gatwick myös kenttänä miellyttävämpi kuin Finnairin käyttämä rasittava Heathrow. Kyse on vain siitä että on oikeaan aikaan liikkeellä matkaostoksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan!
Onhan se nyt huimaa piffata hinnasta parikymppiä ja tulla perille 12 h 45 min myöhemmin välilaskun kautta ja paljon väsyneempänä. Paljon matkustaneena (myös noita ärsyttävän pitkiä välilaskuja tehneenä) valitsen nykyään mieluummin aina suorat lennot, vaikka siitä joutuisikin maksamaan vähän enemmän.
Kävipä kerran niinkin, että Norskille joku osui lakko ja Helsingin kentällä ei ollut _ketään_ kyseisestä sakista ottamassa vastuuta. Ainoa vaihtoehto oli puhelinpalvelu, joka oli tietysti ihan juntturassa, ja jos reissuun enää mieli päästä sai itse hoitaa homman kotiin. Toki lakon osuminen omalle kohdalle on melkoisen huonoa tuuria, mutta vastaavassa tilanteessa esim. Finnairilla oli ylipäätään palvelutiskit, joille ihmiset sitten ohjataan, ja uuden reitityksen sai samalle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan!
Onhan se nyt huimaa piffata hinnasta parikymppiä ja tulla perille 12 h 45 min myöhemmin välilaskun kautta ja paljon väsyneempänä. Paljon matkustaneena (myös noita ärsyttävän pitkiä välilaskuja tehneenä) valitsen nykyään mieluummin aina suorat lennot, vaikka siitä joutuisikin maksamaan vähän enemmän.
Kävipä kerran niinkin, että Norskille joku osui lakko ja Helsingin kentällä ei ollut _ketään_ kyseisestä sakista ottamassa vastuuta. Ainoa vaihtoehto oli puhelinpalvelu, joka oli tietysti ihan juntturassa, ja jos reissuun enää mieli päästä sai itse hoitaa homman kotiin. Toki lakon osuminen omalle kohdalle on melkoisen huonoa tuuria, mutta vastaavassa tilanteessa esim. Finnairilla oli ylipäätään palvelutiskit, joille ihmiset sitten ohjataan, ja uuden reitityksen sai samalle päivälle.
Hieman on nyt lipsahtanut keskustelu sivuraiteille tuosta Hullujen päivien hintojen kallistumisesta :)
Mauri kunnaksen kirjat ovat olleet vuosia 9,90. Nyt 12,90.. jätetään väliin nämä.
Vierailija kirjoitti:
Mauri kunnaksen kirjat ovat olleet vuosia 9,90. Nyt 12,90.. jätetään väliin nämä.
Koko Akateeminen taitaa kohta mennä nurin kun Bonnier pääsi sössimään siellä.
Saa nähdä milloin Stockmannit lähtee Turusta ja Vantaalta, lienee vain ajan kysymys.
Kuulostaa että sulla on tänään huono päivä. Mistä olet saanu päähäsi että käsimatkatavarat on 20eur? Norskilla voi aina tuoda matkustamoon yhden max 10 kg käsimatkatavaran veloituksetta. Ja ei minusta klo 18.00 perillä oleva lento ole mitenkään huono aika. Gatwick myös kenttänä miellyttävämpi kuin Finnairin käyttämä rasittava Heathrow. Kyse on vain siitä että on oikeaan aikaan liikkeellä matkaostoksen kanssa
Nyt ei onnistu lainaus näköjään. Tuli aivopieru, piti kirjoittaa ruumaan menevät matkatavarat. Tulee kyllä pahalle päälle kun muistelen tuota saikkaamista norskin kanssa.
Totta, se Gatwick on kätsympi ja kotoisampi, se on kyllä norskin etu.
Anteeksi, mutta kuka hitto tuon nettikuvaston on suunnitellut? Miksi ihmeessä nuo .com-pallot vilkkuvat keltaisina JOKA SIVULLA? Pari ekaa sivua olisi ollut ok, että ihmiset huomaa ne, mutta tällainen on jo vähän liioittelua. Selasin kuvaston pikavauhtia läpi, ettei tarvitsisi katsella vilkkuvia valoja sivusilmällä liian pitkään...
Oi niinpä olikin! Täytyy käydä hakemassa ne chilihiutaleet ja persilladet sitten. Perusmausteet, paprika, curry ja pippurit ei mitenkään erityisen halpoja.