Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa oman kropan muoto

Olen surullinen
01.04.2016 |

Hei,
Olen 22-vuotias nainen, ja muutin juuri Helsinkiin opiskelemaan taideaineita pikkukylästä maalta. Aiemmin en tullut edes ajatelleeksi vartaloni muotoa, mutta ihmisen piirtämisen kurssilla tuli puheeksi missien kropan ihanteelliset mittasuhteet, mittasin omani ja ne olivat (rinnanympärys-vyötärö-lantio) 90-80-90! Alkoi heti harmittamaan, että miten saisin korostettua lantiotani, sillä aiemmin en ollut tajunnutkaan olevani täysin palikan muotoinen! Voiko sitä jollakin treeniliikkeellä parantaa tai muutoin? Vaatetuskaan ei pian kesällä auta yhtään... Lantioni on äärimmäisen kapea (reidet leveämmät kuin lonkat) ja tuntuu että kylkiluuni tekevät yläkropasta elämää suuremman kokoisen...
Tiedän, että tämä varmaan ärsyttää av-mammoja, mutta olen täällä ihan itku silmässä kun ensi kerran tajusin miten ruma olen!
Lisäksi olen yli 180cm pitkä ja hyvin lihaksikas, tunnen itseni miltei miehiseksi tällä hetkellä ;(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö rumalle. Ihmiset ovat eri muotoisia, ei kaikkien naisten tarvitse olla missivartaloisia. Mulla on leveä lantio ja kapea vyötärö, ja oon aina halunnut poikamaisemman vartalon, jotta voisin pitää herrainvaatteita ja löysiä, laskeutuvia vaatteita. No, nykyään en enää jaksa olla tyytymätön, siitä ei ole hyötyä.

-

Jos haluat yrittää hieman vaikuttaa vartalosi muotoihin, niin keskivartalotreenillä saat kyllä vyötäröäsi kapeammaksi. Pakaratreenillä saat takapuoltasi suuremmaksi. Mutta lopullisesti auttaa vain se, että opit tykkäämään vartalostasi sellaisena kuin se on, omine erityispiirteineen.

Vierailija
2/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ihan valtavasti voi perusmuotoasi muuttaa. Mutta voit kyllä vaatetuksella luoda illuusion aika lailla eri muotoisesta kropasta.

Huolesi ja ahdistuksesi on sinänsä ikääsi nähden ymmärrettävä, mutta yritä nyt keskittyä johonkin muuhun elämässäsi. Harva meistä omaa ihanteellisia mittasuhteita tai ihanteellista ulkonäköä, mutta me useimmat pääsemme siitä yli, jotkut kuten minä, jo teini-iässä, jotkut vähän myöhemmin. Elämä ei ole pilalla siitä, ettei kelpaisi missikisoihin eikä ole ulkonäöltään erityisen kaunis - kunhan ei jatkuvasti mielessään märehdi sitä omaa ulkonäköään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen kirjoitti:

Hei,

Olen 22-vuotias nainen, ja muutin juuri Helsinkiin opiskelemaan taideaineita pikkukylästä maalta. Aiemmin en tullut edes ajatelleeksi vartaloni muotoa, mutta ihmisen piirtämisen kurssilla tuli puheeksi missien kropan ihanteelliset mittasuhteet, mittasin omani ja ne olivat (rinnanympärys-vyötärö-lantio) 90-80-90! Alkoi heti harmittamaan, että miten saisin korostettua lantiotani, sillä aiemmin en ollut tajunnutkaan olevani täysin palikan muotoinen! Voiko sitä jollakin treeniliikkeellä parantaa tai muutoin? Vaatetuskaan ei pian kesällä auta yhtään... Lantioni on äärimmäisen kapea (reidet leveämmät kuin lonkat) ja tuntuu että kylkiluuni tekevät yläkropasta elämää suuremman kokoisen...

Tiedän, että tämä varmaan ärsyttää av-mammoja, mutta olen täällä ihan itku silmässä kun ensi kerran tajusin miten ruma olen!

Lisäksi olen yli 180cm pitkä ja hyvin lihaksikas, tunnen itseni miltei miehiseksi tällä hetkellä ;(

Voi sinua. Kumpa voisin auttaa jotenkin. Halaus nyt ainakin.

Vierailija
4/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!

-ap

Vierailija
5/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trust me, tuskin kukaan on täysin tyytyväinen vartaloonsa. Mulla on muuten ihan kivan mallinen kroppa, mutta tissit on säälittävän pienet. :D Koskaan ei voi voittaa. Elämässä on paljon muutakin kuin se kropan malli. Olet ihana just tollasena.*halaus*

Vierailija
6/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin rupesi ahdistamaan. Rinnanympärys ja lantio ovat samaa kokoluokkaa aloittajan kanssa vaikka olen 30cm lyhyempi... t. helvetin leveä 

Vierailija
7/7 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi