Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKÄ IHME MUA VAIVAA???!

Vierailija
01.04.2016 |

Oon 27v ja kärisn aika vanhaksi kastelusta päivä sekä yö. Kastelu loppui joskus 15 vuotiaana. Mutta edelleenkin jos joisin litran ennen nukkumaan menoa niin sattaa sänkyyn tai housuihin tulla ja sitten senkin päälle herään kusihätään, mutta vasta kun osa rajosta kerennyt tyhjenemään.

Ja siis muuten mulla ei ole mitään ogelmia eikä sänky todellakaan kastu jos olen juonut normaalisti ja illalla käyty vessassa.

Mitän elimellistä syytä ei ole löytynyt multa on ultrattu nuorena tai lapsena rakko ja jotai muuta vissiin munuaiset.

Eli mitään elimellistä syytä ei ole. Jostain syystä en välttämättä herää tai herään hätään jossain kohtaa, mutta liian myöhään.

Eli mitään ongelmaa ei ole jos juon aamulla enemmän ja päivisin ja illalla vähemmän. Mutta eikö aikuisen pitäisi pystyä pidättää vaikka olisi minkälainen hätä yöllä tai siis herätä siihen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
2/2 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi iltaisin ennen nukkumaan menoa pitäisi juoda litra? Jos muuten ei ole ongelmia niin mitä merkitystä sillä on ettet sitten johonkin tarpeettomaan juttuun pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla