Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännitysniska, kaularangan virheasento ja kipu ..

Vierailija
31.03.2016 |

Onko mitään toivoa saada niskoja kuntoon? Alan olla väsynyt kivun kanssa.
Virheasento tullut pilkuhiljaa vuosikymmenten saatossa, ja se vaikuttaa suuresti niska - hartiaseudun - rintarangan - pään alueen jännitykseen ja kipuun.

Lääkäri tyrkyttää Triptyliä. Kokeilin mutta olin niiiiin väsynyt ja suu kuivui aivan saharaksi. Nyt syön Buranaa ja Sirdaludia ja voitelen Voltarenilla ja aina vaan pää jäkissä, ei rentoudu ollenkaan (kuin nukkuessa!)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin olen itse saanut apua omt-fyssarilta ja kiropraktikolta. Minulla virheasento ja luustovika on synnynnäinen. Ennen käytin kipulääkkeitä päivittäin, nyt ehkä kerran viikossa. Liikunta pahentaa oireita (kaikki on koitettu) eikä tämä ole fysiatrin mukaan kovin harvinaistakaan. jaksuja sinne.

Vierailija
2/2 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa, fysioterapiaa. Minä olen syönyt myös Triptyliä, ei se mua niin kauheasti väsytä. Nyt syön Klotriptyliä kipujen aiheuttaman unettomuuden vuoksi, ja ne on auttaneet myös rentouttamaan lihaksia. Mä en tiedä täysin kipujen syytä nyt, aiemmin minulta on leikattu prolapsi niskasta. Yksi syy on myös rannekanavaoireyhtymä, joka aiheutti vain kipuja hartiaan ja käsivarteen. Rannetuki auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi