Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hahaaa, täällä selkeesti yks bloggaaja käy ilmiantamassa keskusteluja :D
31.03.2016 |
Vai onko peräti modena?
Väittää laihtuneensa, mutta -30kg ei näy missään. Joissain kuvissa selkeästi käyttää korsettia tmv. "vartalonmuokkaajaa" koska vyötärö näyttää tökeröltä. Outo blogi ja outo bloggaaja.
Esim. mitä tämä lause tarkoittaa? " Tuo keskimmäinen on Ralph Laurenin pluskokoinen mekko ja pakko sanoa mutta jotenkin toivosin että se ois sopiva koska jotenkin tykkään tuosta mallista ja sen kukista."
3,2,1 pääsy kielletty...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hän varmaan tarkoitti, että toivoo, että kuvan RL mekko sopii hänelle, koska tykkää siitä. Onko sinulla ymmärtämisessä ongelmia?