Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tulee jo tuhrua,testiä ei kai kannata enää tehdä?

Vierailija
20.02.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele rauhassa.. Mulla oli viikkoa ennen menkkojen alkamista tuhrua pari päivää ja se loppui, oletin että oli kiinnittymisvuotoa.

Tokassa raskaudessa ei semmosta ollu.



Vuoto saattaa loppua, jos ei niin merkkaa kalenteriin seuraavan kierron alkaminen ja unohda yritys ja pitäkää hauskaa yrittämisen kanssa!

Vierailija
2/2 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuossa tuo 8kk ikäinen vesseli nyt leikkii lattialla.



Älä menetä toivoa vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi