Ylipaino ja uusisuhde.
Olen alle 30vee nainen, mulla on ylipainoa semmoset 20 kiloa.
Olen tutustunut ihanaan komeaan ja hoikkaan mieheen, ollaan treffailtu hetkenaikaa. Nyt mies selvästi haluaa edetä suhteessa, mutta minä en pysty 😞 En pysty harrastamaan seksiä kun mulla on tota mahaa ja persettä ja oma kroppa inhottaa! Ja jotenkin kuvittelen että nää mun läskit tulis sille miehelle jotenkin yllätyksenä kun riisutaan 😅
Oon hulluna siihen mieheen, mutta läskit jarruttaa. Mitä teen?
Kommentit (33)
Tuskin se kovin komea muiden silmissä on. Komeat miehet eivät ylipainoisista naisista välitä, niillä on varaa valita. Ehkä se on sun tasoinen. Mieti mikä se oma taso on? Anna mennä vaan. Jättää sut läskien takia, jos jättää.
Keskustelu on aika sitä mitä olen itsekin miettinyt. En ole enää nuori tyttönen ja kolmen jätin raskausmahan jälkeen vatsanahkani roikkuu vähemmän seksikkäästi. Saan sen kyllä piiloitettua hieman korkeampivyötäröisten pikkuhousujen alle, mutta koko komeus paljastuu nopeasti kun pöksyt ovat pois. Ylipainoa on kymmenisen kiloa myös, mutta se ei niin mieltä paina. Tuo röllykkä edessä kuitenkin ei näy päälle ollenkaan, joten olen miettinyt pitäisikö siitä etukäteen varoitella. :) No, olen ajatellut, että yritän muilla avuilla kompensoida tämän asian ja jos se siitä röllykästä on kiinni, niin olkoon ja menköön koko mies, eipä ollut kovin täydellinen silloin. :)
Jos haluaa pelata varman päälle, niin kannattaa pysytellä ensimmäisillä kerroilla selällään, koska maha roikkuu pahiten, kun on esimerkiksi kontallaan.
Sitä paitsi, on kaikkein seksikkäintä, kun on sinut itsensä kanssa eikä häpeile vartaloaan.
Mahtaa olla kova kolaus palstan anorektikoille, kun miehen kommentti on "hyi helvetti", kun näkee ensimmäisen kerran alastomana.
Onneksi kaikki eivät ole sekopäitä! Naisessa pitää olla jenkkakahvat ja pitkä tukka: jenkkakahvoista saa kiinni tanssiessa ja pitkästä tukasta voi pitää kiinni kun vetää takaapäin! Eli anna mennä vain!
Itse noudatan vanhaa neuvoa, jos on huonoja puolia, korosta hyviä. Eli, mies haluaa seksiä, ei antaa kehonkoostumusanalyysia. Anna sille seksiä, ja hyvää sellaista. Heittäydy, ole avoin, rohkea. Kukaan ei halua sänkyyn ihmistä joka keskittyy missä asennossa näyttää parhaimmalta. Joo on se sut skannannu päästä varpaisiin monta kertaa. Kai se on myös sua kähminyt joka paikasta et +20kg ei yllätä. Jos äijä olisi läskinatsi niin ei se sua olisi vilkaissut kun kerran.
Mun mielestä kuulostaa aika surkeelta ees yrittää parisuhdetta jos oma itsetunto on noin heikko.
Mä oon kanssa ylipainonen mut ei oo koskaan se vaikuttanu suhteisiin. Ei ne miehet sokeita oo. Että jospa vaan aattelisit, että jippii joku tykkää musta - saattaa se itsetuntokin parantua.
Mikään ei ole pahempi turn off kuin itseään häpeilevä nainen. Vaikka olisi pullea nainen, jos on iloinen ja hyväksyy itsensä sekä nauttii elämästä niin se on kuumaan. Sitäpaitsi mikset laittaisi jotain seksikästä baby doll tyyppistä hepenettä vaatteiden alle jos kerran oma vatsa häiritsee, sillä saisi sitä peitettyä ja siihen vielä stay up sukat vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa pelata varman päälle, niin kannattaa pysytellä ensimmäisillä kerroilla selällään, koska maha roikkuu pahiten, kun on esimerkiksi kontallaan.
Sitä paitsi, on kaikkein seksikkäintä, kun on sinut itsensä kanssa eikä häpeile vartaloaan.
Mahtaa olla kova kolaus palstan anorektikoille, kun miehen kommentti on "hyi helvetti", kun näkee ensimmäisen kerran alastomana.
ei todellakaan kannata alkaa lahnailemaan selällään.
Ei taida kovin suurta kiihkoa olla teidän välillä, jos ehdit tuollaisia omia ulkonäköjäsi miettiä :D
Mulla on aina ollut niin, että sitten kun seksinhalu syttyy, niin ei siinä mitään mietitä vaan mennään vaistojen ja viettien viemänä sinne sänkyyn. Olen ylipainoinen (160 cm, 75 kg) ja on raskausarpia ja roikkumahaa raskauksien jäljiltä, sekä alapääkin kokenut kovia synnytyksissä, mutta eipä ole koskaan menoa mitenkään haitannut. Keskityn sängyssä nautinnon tuottamiseen kumppanille ja itselleni, en siihen miltä jompikumpi näyttää.
Jännä piirre on muuten että olen huomannut että miehen komeus tai sen puute ei mitenkään korreloi ulkonäkökriittisyyden kanssa. Treffaillessani olen pahimmat haukut ja loukkaukset saanut miehiltä, jotka ei itse ole todellakaan olleet mitenkään komeita. Sitten taas on ollut minua huomattavasti nuorempia, hoikkia ja tosi komeita, joita ei ole pätkääkään kiinnostanut että olen tukeva enkä kovin kaunis naamastakaan, vaan on riittänyt se että olen kiimainen :D
Kai mies on halannut sinua ap? Eiköhän siinä muodot tule ihan selviksi. Hän on myös katsonut sinua varmasti joka suunnasta, eli jos hän vielä on kuvioissa innokkaasti mukana, niin turha tässä on enää päätä pensaaseen yrittää työntää. Te molemmat olette varmasti epävarmoja alastomuuden suhteen alussa, sitten seuraava stressin aihe on tietenkin seksin onnistuminen ja sen jälkeen huolia on vielä paljon. Ei niitä kannata kuitenkaan etukäteen huolehtia, eivät ne siitä muuksi muutu. Teette niin kuin hyvälle tuntuu ja nauratte jälkeenpäin jos sähläyksiä tulee. Huumoria vaan kehiin.
Kyllä 20 kg ylipaino näkyy aivan varmasti, se näkyy jo naamassa ja käsissä vaikka kaiken muun saisitkin verhoiltua. Tottahan se on, että ei 20 kg ylimääräistä ole kaunista katseltavaa, mutta ehkäpä se mies pitääkin muita asioita tärkeämpinä? Ei hänelle kannata alkaa missään tapauksessa itkemään kahvoja ja kurveja, tai vain miettiä mitä mies ajattelee kun käsi pysähtyy poimujen väliin tai pyyhkäisee vatsan yli. Ei mies ehdi sellaisia edes ajattelemaan jos tuntee sinun kädet samaan aikaan omalla ihollaan ja huulet huulillaan tai jossakin muualla. Menoksi siis vain, ei se anna jos ei otakaan!
Olen nyt yrittänyt kuvaa laittaa? Miten onnistuu mobiililla linkkaaminen? En osaa!! 😑