Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kallenkuja Oulussa jotain narkkialuetta???

Vierailija
31.03.2016 |

Olen avomieheni kanssa etsimässä asuntoa Oulusta ja kallenkuja 4:ssa on myynnissä asuntoja vähän väliä. Tietääkö joku syyn? Olen itse miettinyt, että alue on hieman rauhaton...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/18 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiraa ompi. Itse olen syntyny oulussa tuiran lähellä asunut aina ja kyllähän siellä aika paljon narkkareita asuu, kuin myös normaaleja työssäkäyviä ihmisiä. Iso alue keskustan vieressä. En suosittele ostamaan kallenkujalta asuntoa, koska juuri siellä päin asustelee eniten noita narkkareita ja ulkomaalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulukomaalaisia Oulussa paljo, kantsii vähä miettiä josko kuiteskii esim. Pudasjävelle tai vaikka Haukiputtaalle. Kyllähä nuo kaupukilaisetki on ilimanaikusia keekoilijoita, nii mikäpä niitte ja noitte on keskenää puljatessa. En ihimettelis vaikka homosteliski keskenää.

Vierailija
4/18 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

White Powder! kirjoitti:

Ulukomaalaisia Oulussa paljo, kantsii vähä miettiä josko kuiteskii esim. Pudasjävelle tai vaikka Haukiputtaalle. Kyllähä nuo kaupukilaisetki on ilimanaikusia keekoilijoita, nii mikäpä niitte ja noitte on keskenää puljatessa. En ihimettelis vaikka homosteliski keskenää.

Haukipuas on kyllä hyvä. Käy työasiat hoitaa kaupungissa ja 20min. ajo puttaalle, nii ei tarvi narkkareita eikä ulukomaan mölisijöitä kattella kotikulumilla.

Vierailija
5/18 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, kuulostaa pahalta:( Onko muita kokemuksia nimenomaan kallenkujasta?

-AP

Vierailija
6/18 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Lempisen pariskunta murhattu aikanaan juuri Kallenkuja 4:ssa? Taitaa olla vieläkin pimeä juttu.

Vierailija
7/18 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin se on?

Vierailija
8/18 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallenkuja 4 EI todellakaan nykyisin asu narkkareita eikä muitakaan epäilyttäviä!!! Itse ostin asunnon ko. taloyhtiöstä v 2012 ja asunut siitä lähtien tässä. Rauhallinen, hyvinhoidettu taloyhtiö!!!! Tommoset perättömät jutut kannattais selvittää ennen kun niitä kirjoittelee mihinkään!!!

Vierailija
9/18 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eikös se 7.kerroksen kolmio jossa murhat tehtiin ole vähän väliä vapaana uusille vuokralaisille.

Vierailija
10/18 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eikös se 7.kerroksen kolmio jossa murhat tehtiin ole vähän väliä vapaana uusille vuokralaisille.

Murhataanko ne vuokralaiset aina?

Vierailija
11/18 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä pyykkituvat turvallisia?

Vierailija
12/18 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallenkuja 4 näyttää olevan omistusasuntoyhtiö. Tuollako se vanha pariskunta m*rhattiin silloin -97?

Vierailija
13/18 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-Tuiran sanotaan olevan rauhallisempaa kuin Itä-Tuira. Tosin Itä-Tuirassakin ongelmat keskittynevät Kalliotien ympäristöön... Mutta en tiedä toki tämän hetkistä tilannetta Tuirassa, siitä on jo kauan kun itse asuin Valtatien ihan itäisimmässä päässä.

Minäkin muistelen, että Kallenkujalla oli se murhatapaus, joka muuten muistaakseni oli aika epätavallinen ja ihmetytti, koska sattui rauhallisemmassa osassa Tuiraa.

Vierailija
14/18 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

White Powder! kirjoitti:

Haukipudas kuuluu Ouluun :-D

Vierailija
15/18 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjät tietää, eikä ne ole talon nykyisiä,,,

Vierailija
16/18 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallenkujalla asuminen on jännittävää. Koskaan ei tiedä kuka tulee vastaan ja missä tilassa. Asuin lähellä vuosia.

Vierailija
17/18 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallenkuja 4 näyttää olevan omistusasuntoyhtiö. Tuollako se vanha pariskunta m*rhattiin silloin -97?

Tuirassa on paljon yksityisiä vuokranantajia.

Vierailija
18/18 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekojen aikaan puhuttiin varmana, että jatkuvasti rahaa ruinaamassa käynyt oma läheisensä sen teki.

tap.poi sittemmin itsensä.

sinä aamunahan oli Aili nostamassa rahaa. Ehkä sillä aikaa Toivon kans nokkapokka yltyi väkivallaksi. Sitten piti pankista saapuva todistajakin tap.paa

kunhan spekuloin..onhan se poliisikin sanonu että kaksi vahvinta tekijöehdokasta on jo haudassa..

Liekö nuorin poikansa samassa haudassa vanhempiensa kanssa vai?

Tästä ei oo perheen lähipiiri puhellut julkisuudessa miksi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme