Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei voi antaa parisuhteeseen mitään

Vierailija
31.03.2016 |

Nainen voi tarjota miehelle uskollisuutensa ja aidon rakkautensa. Nainen ottaa usein päävastuun kotitaloudesta sekä lastenhoidosta. Näiden lisäksi moni nainen käy vielä palkkatyössä. Mitä mies tarjoaa naiselle, muuta kuin oletettavan taloudellisen panoksensa ja renkaiden vaihdot? Mielestäni ei mitään.

On tutkittu, että miehelle seksi, läheisyys ja rakkaus eivät liity toisiinsa. Näin ollen miehelle seksi on vain fyysinen tarve siinä missä virtsaaminenkin. Nainen on erilainen, seksi on hänelle kokonaisvaltaisempaa ja harkitumpaa.

Näin ollen nainen jää alakynteen ja tämä ilmiö on toistuva sekä maailmanlaajuinen. Mies on perheessä lähinnä sähköasentaja ja pukille pääsijä kun taas nainen pitää kaikkea kasassa aina arjen jatkuvista töistä uskollisuuteen ja perhearvoihin.

Nyt kysyn teiltä naisilta jotain. Eikö tosiaan haittaa, että kumppanillanne on niin erilainen suhtautuminen seksiin? Eikö ole omituista vuodattaa onnenkyyneleitä rakastelun jälkeen, kun toisella on nainen nro 45 mielessä? Eikö suhteeseen, eräänlaiseen sopimukseen kuulu vastavuoroisuus ja samat arvot? Eikö lopulta miehen ja naisen välinen seksuaalinen suhde ole alkujaan tuhottu, koska mieltymykset eivät koskaan kohtaa. Tämä on seksuaaliterapeuttien yksi suurimmista esille nostettavista parisuhdeongelmista.

En tahdo alistaa itseäni yksiavioiseksi panopuuksi, kun toiselle mikään ei ole muuta kuin fyysistä himoa ja eläimellistä pauketta vailla ajatusta tai tunnetta. Yksikään mies ei koskaan pääse lähelleni pilaamaan arvokkuuttani tai itsekunnioitustani. Miksi te annatte tämän tapahtua?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ei. Köyhiä opiskelijoita oltiin molemmat niin yhdessä kannettiin tavarat. Eipä olisi kukaan muu tapailemani mies edes sen vertaa auttanut. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitan yksilöitä on miehissä, joilla voi olla jotain annettavaa. Itse koen saaneeni ex-mieheltäni paljon. Hän muunmuassa auttoi minua muuttamaan parikin kertaa ja opetti minulle äidinkielensä. Empaattinen ihminen, josta minulla ei ole pahaa sanottavaa. Kellään muulla tapaamallani miehellä ei ole ollut yhtään mitään annettavaa. _Hirveä seksin ruinaus koko ajan, vaikka itsellä ei ole muuta annettavaa kuin kömpelö seksi.

Joo, se sentään maksoi sulle muuttofirman laskun pari kertaa.

Vierailija
22/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän annettavaa muuten sinulla olisi jollekin naiselle?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitan yksilöitä on miehissä, joilla voi olla jotain annettavaa. Itse koen saaneeni ex-mieheltäni paljon. Hän muunmuassa auttoi minua muuttamaan parikin kertaa ja opetti minulle äidinkielensä. Empaattinen ihminen, josta minulla ei ole pahaa sanottavaa. Kellään muulla tapaamallani miehellä ei ole ollut yhtään mitään annettavaa. _Hirveä seksin ruinaus koko ajan, vaikka itsellä ei ole muuta annettavaa kuin kömpelö seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi tarjota miehelle uskollisuutensa ja aidon rakkautensa. Nainen ottaa usein päävastuun kotitaloudesta sekä lastenhoidosta. Näiden lisäksi moni nainen käy vielä palkkatyössä. Mitä mies tarjoaa naiselle, muuta kuin oletettavan taloudellisen panoksensa ja renkaiden vaihdot? Mielestäni ei mitään.

On tutkittu, että miehelle seksi, läheisyys ja rakkaus eivät liity toisiinsa. Näin ollen miehelle seksi on vain fyysinen tarve siinä missä virtsaaminenkin. Nainen on erilainen, seksi on hänelle kokonaisvaltaisempaa ja harkitumpaa.

Näin ollen nainen jää alakynteen ja tämä ilmiö on toistuva sekä maailmanlaajuinen. Mies on perheessä lähinnä sähköasentaja ja pukille pääsijä kun taas nainen pitää kaikkea kasassa aina arjen jatkuvista töistä uskollisuuteen ja perhearvoihin.

Nyt kysyn teiltä naisilta jotain. Eikö tosiaan haittaa, että kumppanillanne on niin erilainen suhtautuminen seksiin? Eikö ole omituista vuodattaa onnenkyyneleitä rakastelun jälkeen, kun toisella on nainen nro 45 mielessä? Eikö suhteeseen, eräänlaiseen sopimukseen kuulu vastavuoroisuus ja samat arvot? Eikö lopulta miehen ja naisen välinen seksuaalinen suhde ole alkujaan tuhottu, koska mieltymykset eivät koskaan kohtaa. Tämä on seksuaaliterapeuttien yksi suurimmista esille nostettavista parisuhdeongelmista.

En tahdo alistaa itseäni yksiavioiseksi panopuuksi, kun toiselle mikään ei ole muuta kuin fyysistä himoa ja eläimellistä pauketta vailla ajatusta tai tunnetta. Yksikään mies ei koskaan pääse lähelleni pilaamaan arvokkuuttani tai itsekunnioitustani. Miksi te annatte tämän tapahtua?

Terapia auttaa joskus jopa näin vakaviin traumoihin. Millainen oli isäsuhteesi?

Viestissä en puhu omista kokemuksistani, vaan kyseessä on tutkimus-, ja tilastotietoa. Lisäksi isäsuhteeni on erinomainen, hän on ainoa mies jota kykenen kunnioittamaan. Isäni upea luonne on asettanut riman miesten puolesta korkealle, ja pettymys on ollut kasvaessa suuri kun ymmärsin että isäni kuuluu miesten alle yhden prosentin vähemmistöön joka omaa sekä järjen, tunteet, empatian että hyväntahtoisuuden.

Vierailija
24/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan rahaa, joten toisin sanoen 99% naisista ei mitään.

Vierailija
25/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nämä "mä ostan sulle kahvia niin sä annat mulle pimppiä"- miehet on kaikista kauheimpia. Ihmettelevät vielä jälkeenpäin miksi ovat yksinäisiä. MIeluummin sitä ottaisi vaikka työttömän narkkarin (jännämies!), sillä nekään ei pidä muita ihmisiä pelkkinä esineinä ja niin yksinkertaisina, että joku pelkkä kahvi tekee jonkun onnelliseksi. Onnelliseksi tekee mukavat, ymmärtäväiset läheiset. Suhdettakin kannattaa harkita vain mukavan ja ymmärtäväisen ihmisen kanssa.

Vierailija
26/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapia auttaa joskus jopa näin vakaviin traumoihin. Millainen oli isäsuhteesi?

Viestissä en puhu omista kokemuksistani, vaan kyseessä on tutkimus-, ja tilastotietoa. Lisäksi isäsuhteeni on erinomainen, hän on ainoa mies jota kykenen kunnioittamaan. Isäni upea luonne on asettanut riman miesten puolesta korkealle, ja pettymys on ollut kasvaessa suuri kun ymmärsin että isäni kuuluu miesten alle yhden prosentin vähemmistöön joka ymmärtää että naisesta pitää maksaa tarpeeksi.

Vierailija
27/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta mitä voisit antaa tälle 1% naisista? Pystyykö katkera ihminen enää edes antamaan hellyyttä ja lämpöä toiselle ihmiselle?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
28/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta mitä voisit antaa tälle 1% naisista? Pystyykö katkera ihminen enää edes antamaan hellyyttä ja lämpöä toiselle ihmiselle?

Totta kai niille jotka sen ansaitsevat. Mahdoton noista kumpaakan on antaa 99% naisista, kun se 99% laskee miehen arvon lähinnä rahassa ja materiaalissa.

Vierailija
29/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei edes halua edes lähelle 100-kiloista ruhoasi. Että äläpä huoli :D

Vierailija
30/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Sun ei missään nimessä kannata viritellä mitään parisuhdetta miehen kanssa.

Tuskin kannattaisi monen muunkaan naisen joka kaipaa uskollisuutta ja tunnetta. Miehen suudelma, seksuaalisuus, kaikki on eläimellisen likaista ja merkityksetöntä. Nainen pilaa hyvyytensä miehen seurassa.

Jos naiset ovat niin korkeita henkiolentoja, niin miksi 99% hengellisistä johtajista on miehiä?

Vierailija
31/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ei. Köyhiä opiskelijoita oltiin molemmat niin yhdessä kannettiin tavarat. Eipä olisi kukaan muu tapailemani mies edes sen vertaa auttanut. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuli, valivalivali

Vierailija
32/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten keskity heihin, jotka sen ansaitsevat. Eikö yksi sellainen olisi jo tarpeeksi? Ehkä ne ilkeät 99% naisista unohtuu, kun keskityt rakastamaan ja välittämään siitä omasta ainutlaatuisesta, joka ansaitsee kaiken rakkautesi ja lämpösi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai niille jotka sen ansaitsevat. Mahdoton noista kumpaakan on antaa 99% naisista, kun se 99% laskee miehen arvon lähinnä rahassa ja materiaalissa.

Vierailija
33/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Sun ei missään nimessä kannata viritellä mitään parisuhdetta miehen kanssa.

Tuskin kannattaisi monen muunkaan naisen joka kaipaa uskollisuutta ja tunnetta. Miehen suudelma, seksuaalisuus, kaikki on eläimellisen likaista ja merkityksetöntä. Nainen pilaa hyvyytensä miehen seurassa.

Jos naiset ovat niin korkeita henkiolentoja, niin miksi 99% hengellisistä johtajista on miehiä?

Ja ne ovat niin korkeita henkiolentoja, niin minkä takia ne silti lähes järjestäänsä laskevat miehen arvon rahassa ja työssä?

Vierailija
34/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei edes halua edes lähelle 100-kiloista ruhoasi. Että äläpä huoli :D

Minua isketään viikoittain ja väitteesi vastaisesti olen siro nuori balettiharrastaja. Olen kyllä katkera, mitä sitä kieltämään. Ulkonäön haukkuminen sieltä ruudun takaa ei auta kuitenkaan ketään. Oletko tullut ajatelleeksi, että ne kauneimmat naiset - nyt en viittaa itseeni - kammoksuvat yleensä eniten miehiä koska heitä ahdistellaan eniten. Lisäksi miehille kelpaa lähes mikä vain mikä liikkuu, ainakin hetkeksi ennen seuraavaa valloitusta, joten tässäkin mielessä viittauksesi naisen kokoon ontuu.

Vierailija
35/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten olisi arjen jakaminen (sis. kotityöt), unelmien jakaminen ja toteuttaminen yhdessä , seura. Nämä asiat vaativat vain että sinulla ja naisella on jotain yhteistä.

Ja nyt sinulle yllätys, sisäpiiritieto salaisesta naisten maailmasta. Naisia on yhtä monenlaisia kuin miehiäkin, hiljaisia-äänekkäitä, rauhallisia-adhd, matkustelevaa-koti-ihmistä, urheilevaa-sohvaperunaa, nirsoa-kulinaristia, löytyy ties minkä harrastuksen harrastajaa, autoista-puutarhanhoitoon. Eli löytyy kyllä sinullekkin, tosin se vaati sinulta että näet naisen ihmisenä, yksilönä, eikä ostettavana tavarana.

Vierailija
36/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kuinka katkeruus on myrkyttänyt mielesi.

Minä en esimerkiksi miehenä suostu harrastamaan seksiä kenenkään kanssa kehen minulla ei ole tunteita.

Olen joskus kokeillut kyllä mutta jotenkin se seksi ei tuntunut samalta. Oli lähempänä masturbointia.

Tällaiset rankat yleistykset ovat erityisen loukkaavia koska kaikki miehet ei käyttäydy kuin kuvailit.

Hyvin monet miehet etsii huumorintajuista samalla aaltopituudella olevaa naista ja jos itsesi puet tällaiseen miesviha ajatusmaailmaan et ikinä normaalia miestä tule saamaan.

Toivon että voit antaa joskus  koko maailman miehille anteeksi mitä muutama mies on sinulle tehnyt.

Vierailija
37/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kuinka katkeruus on myrkyttänyt mielesi.

Minä en esimerkiksi miehenä suostu harrastamaan seksiä kenenkään kanssa kehen minulla ei ole tunteita.

Olen joskus kokeillut kyllä mutta jotenkin se seksi ei tuntunut samalta. Oli lähempänä masturbointia.

Tällaiset rankat yleistykset ovat erityisen loukkaavia koska kaikki miehet ei käyttäydy kuin kuvailit.

Hyvin monet miehet etsii huumorintajuista samalla aaltopituudella olevaa naista ja jos itsesi puet tällaiseen miesviha ajatusmaailmaan et ikinä normaalia miestä tule saamaan.

Toivon että voit antaa joskus  koko maailman miehille anteeksi mitä muutama mies on sinulle tehnyt.

Näitä tytönhupakoita on ollut maailman sivu ja nykyään vielä paljon enemmän. Ensin yritetään saada se kaikista paras mies ja sitten kun lopulta tajutaan, ettei hän halunnutkaan käyttää naista kuin seksileluna, alkaa itku siitä, kuinka kaikki miehet ovat pahoja :D

Vierailija
38/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne ovat niin korkeita henkiolentoja, niin minkä takia ne silti lähes järjestäänsä laskevat miehen arvon rahassa ja työssä?

Miehet ovat keksineet sopia keskenään että hengellisistä johtajista tulee miehiä? Miksi? Koska naisen ensisijainen tehtävä on olla äiti ja vaimo useissa kulttuureissa. Miehen hengellinen johtajuus tosin on kyseenalaistettavissa, sillä he käyttävät asemaansa naista todennäköisemmin negatiiviseen vallankäyttöön. Pedofiilipaavit, hyväksikäyttäjäpapit ja virkamerkkinsä avulla nuoren raiskaava poliisi ovat kaikki merkkejä siitä ettei mies ole vietiltään kykenevä ajattelemaan hengellisesti, järkevästi tai oikeudenmukaisesti.

Vierailija
39/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli löytyy kyllä sinullekkin, tosin se vaati sinulta että näet naisen ihmisenä, yksilönä, eikä ostettavana tavarana.

Suurin osa naisista todistaa kyllä ihan itse, että ovat kauppatavaraa. Kuten tässäkin topikissa.

Vierailija
40/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluaisin tulla kohdelluksi ihmisenä, en henkiolentona enkä pillunkantotelineenä miehen puolelta. Minulle kelpaisi oikein hyvin työtön ja vähävarainen mies, jos hän on muuten ok. Ja hänelle olisi ok, että minulla on työ, josta tykkään. Ehkä tällainen mies voisi jäädä koti-isäksi kun käyn töissä. Mutta jos työttömyys johtuu esimerkiksi omasta itsekkyydestä ja saamattomuudesta, kun ei vaan huvita tai vakavista mielenterveysongelmista, niin ei sellaisesta kyllä ole puolisoksi eikä isäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän