Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei voi antaa parisuhteeseen mitään

Vierailija
31.03.2016 |

Nainen voi tarjota miehelle uskollisuutensa ja aidon rakkautensa. Nainen ottaa usein päävastuun kotitaloudesta sekä lastenhoidosta. Näiden lisäksi moni nainen käy vielä palkkatyössä. Mitä mies tarjoaa naiselle, muuta kuin oletettavan taloudellisen panoksensa ja renkaiden vaihdot? Mielestäni ei mitään.

On tutkittu, että miehelle seksi, läheisyys ja rakkaus eivät liity toisiinsa. Näin ollen miehelle seksi on vain fyysinen tarve siinä missä virtsaaminenkin. Nainen on erilainen, seksi on hänelle kokonaisvaltaisempaa ja harkitumpaa.

Näin ollen nainen jää alakynteen ja tämä ilmiö on toistuva sekä maailmanlaajuinen. Mies on perheessä lähinnä sähköasentaja ja pukille pääsijä kun taas nainen pitää kaikkea kasassa aina arjen jatkuvista töistä uskollisuuteen ja perhearvoihin.

Nyt kysyn teiltä naisilta jotain. Eikö tosiaan haittaa, että kumppanillanne on niin erilainen suhtautuminen seksiin? Eikö ole omituista vuodattaa onnenkyyneleitä rakastelun jälkeen, kun toisella on nainen nro 45 mielessä? Eikö suhteeseen, eräänlaiseen sopimukseen kuulu vastavuoroisuus ja samat arvot? Eikö lopulta miehen ja naisen välinen seksuaalinen suhde ole alkujaan tuhottu, koska mieltymykset eivät koskaan kohtaa. Tämä on seksuaaliterapeuttien yksi suurimmista esille nostettavista parisuhdeongelmista.

En tahdo alistaa itseäni yksiavioiseksi panopuuksi, kun toiselle mikään ei ole muuta kuin fyysistä himoa ja eläimellistä pauketta vailla ajatusta tai tunnetta. Yksikään mies ei koskaan pääse lähelleni pilaamaan arvokkuuttani tai itsekunnioitustani. Miksi te annatte tämän tapahtua?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti outo ja huono nainen kun suhtautumiseni seksiin on miesmäinen. Miehethän eivät tästä pidä vaan vaativat uskollisuutta ja yksiavioisuutta vaikka heillä itsellään ei olisi haluja sitoutua yhteen naiseen.

Nyt kyllä yleistät liikaa. Itse ainakin haluan sitoutua yhteen naiseen.

Vierailija
42/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kuinka katkeruus on myrkyttänyt mielesi.

Minä en esimerkiksi miehenä suostu harrastamaan seksiä kenenkään kanssa kehen minulla ei ole tunteita.

Olen joskus kokeillut kyllä mutta jotenkin se seksi ei tuntunut samalta. Oli lähempänä masturbointia.

Tällaiset rankat yleistykset ovat erityisen loukkaavia koska kaikki miehet ei käyttäydy kuin kuvailit.

Hyvin monet miehet etsii huumorintajuista samalla aaltopituudella olevaa naista ja jos itsesi puet tällaiseen miesviha ajatusmaailmaan et ikinä normaalia miestä tule saamaan.

Toivon että voit antaa joskus  koko maailman miehille anteeksi mitä muutama mies on sinulle tehnyt.

Kiitos neuvoista, vaikka liititkin viestiisi omia kuvitelmiasi tilanteestani. En koskaan ole ollut miehen kanssa, koska miehet itse naisten ja tilastotieteen todisteiden ohella ovat osoittaneet olevansa julmia petoja joille toisten tunteet tai yhteinen hyvä ei merkitse mitään. Miehessä on olemassa paha vietti, eikä minulla ole aikaa tai tahtoa selvitellä kenen vietti pilaa rakkauden ja kenen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten keskity heihin, jotka sen ansaitsevat. Eikö yksi sellainen olisi jo tarpeeksi? Ehkä ne ilkeät 99% naisista unohtuu, kun keskityt rakastamaan ja välittämään siitä omasta ainutlaatuisesta, joka ansaitsee kaiken rakkautesi ja lämpösi.

Opi laskemaan. Jos miljoonassa on kymmenen tuhatta, jotka sen ansaitsevat, ei sellaisen löytäminen ole kovin todennäköistä. Ja tätä vaikeutta sekin, että vähän väliä törmää niihin, jotka ovat vain jahtaamassa miehiä rahan ja materiaalin toivossa. Koita sitten siinä sitten löytää niitä harvoja kunnollisia.

Vierailija
44/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten keskity heihin, jotka sen ansaitsevat. Eikö yksi sellainen olisi jo tarpeeksi? Ehkä ne ilkeät 99% naisista unohtuu, kun keskityt rakastamaan ja välittämään siitä omasta ainutlaatuisesta, joka ansaitsee kaiken rakkautesi ja lämpösi.

Opi laskemaan. Jos miljoonassa on kymmenen tuhatta, jotka sen ansaitsevat, ei sellaisen löytäminen ole kovin todennäköistä. Ja tätä vaikeutta sekin, että vähän väliä törmää niihin, jotka ovat vain jahtaamassa miehiä rahan ja materiaalin toivossa. Koita sitten siinä sitten löytää niitä harvoja kunnollisia.

En halua muuttua tilastotieteilijäksi, jos se tekee elämästä noin katkeraa. Oletko sinä ikinä kokenut aitoa molemminpuolista rakkautta? Olen optimisti ja tunnen paljon ihania ihmisiä niin miehiä kuin naisia. Onneksi monet muutkin osaavat myös nähdä hyviä piirteitä lähimmäisissään. Ei rakkautta löydä, jos vain hirveällä tahdilla käy läpi massoja ihmisiä. Se tulee silloin, kun vain avaa silmänsä ja tunnistaa omansa ihmisten joukosta. Näin minä tein kun rakastuin ja sitten vain lähestyin rakastani lämmöllä ihan vain siksi, että minusta hän oli kaunis, kiva ja minulle erityinen. Halusin hänen tietävän tämän, ei siksi että odotin saavani jotain takaisin. Tässä tapauksessa hän tosin halusi ottaa vastaaan sen mitä halusin antaa <3 ja rakkaus vain lisääntyy rakastamalla, ei vaatimalla.

Vierailija
45/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksirobotit pelastakoon naiset miehiltä. Saamme vihdoin rauhan ja turvan.

Jokainen itsesuojeluvaiston omaava nainen kannattaa seksirobotteja. Mies ei kuitenkaan välitä teistä tai seksistä henkisellä tasolla, joten miehen eläimelliselle ja koneenomaiselle vietille on saatava sitä vastaava kone. Liian moni nainen joutuu miehen vietin uhriksi.

Vierailija
46/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua muuttua tilastotieteilijäksi, jos se tekee elämästä noin katkeraa. Oletko sinä ikinä kokenut aitoa molemminpuolista rakkautta?

Tapaillut paria naista, jotka niin vannoivat rakkauttaan ja vielä kuukausien ajan. Kummasti silti vaan se "rakkaus" ei merkannut mitään kun alettiin vaatimaan työssäkäyntiä ja tienaamista. Sitten kiukuteltiin ja uhkailtiin lakolla hetken aikaa kunnes jätettiin kun ymmärrettiin, ettei se suostukaan niihin rahaan ja materiaaliin liittyviin vaatimuksiin.

Vierailija
47/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea avausta ensimmäisiä virkkeitä pidemmälle. Taas tuli vain mieleen, että AP on hengannut ihan vääränlaisten miesten seurassa. Kyllä minun mieheni tuo parisuhteeseemme tunnetasolla ihan varmasti yhtä paljon kuin minäkin -  enkä viitsi puhua edes mistään kotitöistä, koska on itsestään selvää molemmille, että hän osallistuu niihin yhtä paljon kuin minäkin.

Vierailija
48/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua muuttua tilastotieteilijäksi, jos se tekee elämästä noin katkeraa. Oletko sinä ikinä kokenut aitoa molemminpuolista rakkautta?

Tapaillut paria naista, jotka niin vannoivat rakkauttaan ja vielä kuukausien ajan. Kummasti silti vaan se "rakkaus" ei merkannut mitään kun alettiin vaatimaan työssäkäyntiä ja tienaamista. Sitten kiukuteltiin ja uhkailtiin lakolla hetken aikaa kunnes jätettiin kun ymmärrettiin, ettei se suostukaan niihin rahaan ja materiaaliin liittyviin vaatimuksiin.

Mikset käy töissä? Oletko jotenkin sairas, et vaan millään saa töitä vai et halua? Jos et vain halua, että olet muutenkin laiska ja saamaton niin että se näkyy myös muissa asioissa? Eivät miehetkään tykkää laiskoista naisista. Niin nainen kuin mies saattaa lähteä kun puoliso sairastuu. Kyllä ne miehetkin usein lähtee lätkimään kun puoliso sairastuu vaikka rintasyöpään. Mutta näin huonon työtilanteen aikana kyllä pitäisi ymmärtää, että voi olla vaikeaa saada työtä.

Vierailija
49/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset käy töissä?

Se ei ole tässä olennaista, sillä kyse on pohjimmiltaan rahasta. Kumpikaan ei jättänyt työttömyyden takia, vaan sen takia, ettei ollut tarpeeksi rahaa enkä edes vaatimuksista huolimatta suostunut menemään töihin, jotta saisin sitä kuukausittain enemmän.

Vierailija
50/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksirobotit pelastakoon naiset miehiltä. Saamme vihdoin rauhan ja turvan.

Jokainen itsesuojeluvaiston omaava nainen kannattaa seksirobotteja. Mies ei kuitenkaan välitä teistä tai seksistä henkisellä tasolla, joten miehen eläimelliselle ja koneenomaiselle vietille on saatava sitä vastaava kone. Liian moni nainen joutuu miehen vietin uhriksi.

Tämä.

Vierailija
51/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen menettänyt seksihaluni tästä syystä. Miehet ovat muuten usein tosi kovakouraisia seksissä niin eipä siitä paljon fyysistä nautintoakaan saa henkisestä puhumattakaan. Ei vaan kiinnosta enää. Menkööt miehet vaan kaikessa rauhassa baariin metsästämään aina vaan uusia ja uusia naisia.

Nii mennäänkiii!

Vierailija
52/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks oon lesbo<3

Vierailija
53/53 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks oon lesbo<3

Olen itse ajatellut sublimoivani itseni lesboksi. Mikään ei tunnu paremmalta, kuin se että saisi mahdollisuuden rakkauteen ja seksiin ilman miehen seksuaalisuuden eläimellisyyden taakkaa ja ainaisia "mitä miehesi oikeasti ajattelee" - mysteerejä. Naisten välinen suhde vaikuttaa kauniilta ja aidolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan