AV:n taso on selvästi huonontunut
Tuntuu että yli puolet aloituksista on huonoja provoja.
Olen ollut pitkään ylilaudalla, siellä on oikeasti kiinnostavia keskusteluja, hyvää läppää, provojakin, mutta selvästi parempia kuin täällä. Täällä jo aloituksesta näkee että taas yksi surkea provo jossa ei ole edes mitään yritystä ja siltin sellaisiin vastataan. Ylilaudalla on sentään haastetta!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin äsken tänään jo neljännen palstaa koskeneen keskustelualoituksen poistuneen.
Hetkien kysymys enää varmaan kun poistavat tämänkin.
Jutellaan kuitenkin siihen asti !
Ehkä sinun kannattaisi katsoa peiliin miksi aloittamiasi keskusteluita poistetaan? Minun aloittamiani ei ole poistettu yhtäkään.
Tosin tässä keskustelussa selvästi lähes jokainen viesti on ylilaudan trollien kirjoittama jotka vain yrittävät tällä kertaa kiusata vauva.fi:n foorumia.
Joskus ennen sai katsoakkin peilin, muuta esim eilen poistettiin aloituksia jotka koski ihan valtakunnan uutisotsikoit. Ei siis mistään mv lehdestä nostettuja juttuja vaan ihan ylen ja mtv uutisista.
Täällä ei ole enään mitään linjaa siitä mistä saa puhua ja mistä ei.
Hakumis ym... ketjujen poiston ymmärränkin
Joo mutta sössön ketjut ne vasta pysyykin. Se tyyppi saa keskustella mistä vaan ja haukkua niin paljon, kuin sielu sietää. Anoreksian ihailu sallitaan tällä pastalla, uutiset (mitkä tahansa) taas poistetaan. Suorastaan mahtavaa moderointia ja takaa, että palsta pysyy mielenkiintoisena ja asiallisena...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin äsken tänään jo neljännen palstaa koskeneen keskustelualoituksen poistuneen.
Hetkien kysymys enää varmaan kun poistavat tämänkin.
Jutellaan kuitenkin siihen asti !
Ehkä sinun kannattaisi katsoa peiliin miksi aloittamiasi keskusteluita poistetaan? Minun aloittamiani ei ole poistettu yhtäkään.
Tosin tässä keskustelussa selvästi lähes jokainen viesti on ylilaudan trollien kirjoittama jotka vain yrittävät tällä kertaa kiusata vauva.fi:n foorumia.
Niin, ei niistä keskusteluista jotka kommentissani mainitsin poistetuiksi yksikään minun aloittamani ollut.
Yritin vain osallistua niihin ,mutta aina kun sain kirjoitukseni valmiiksi ,ilmestyi ruutuun tuo tuttu: "Pääsy kielletty".
Vähän turhauttavaa siis,ehkä taitaisi olla varmempaa ja säästää paljonkin vaivaa kun ei enää yrittäisikään osallistua mihinkään aloitteeseen jatkossa.
Ei tuo peili nyt ihan kaikkea kaikesta siis taida sittenkään kertoa.
Sen taikavoimaan ja kaikkitietävyyteen vain taidetaan täällä luottaa vähän liikaakin.
Itse asiassa en ole koskaan koskaan aloittanut tällä palstalla yhtäkään keskustelua,olen vain yrittänyt osallistua,mutta liian usein on jäänyt vain yritykseksi,enkä kyllä usko löytäväni mitään selitystä sille mistään peilistä,vaikka kuinka kauan sitä tuijottaisin. Usko tai älä.
En ole tuo jota meinasit, mutta minun a loittamiani ketjuja on myös poistettu. En koskaan hauku, solvaa tms. Aloitukseni ovat olleet asiallisia mutta näkökulma vähän valtavirrasta poikkeava. Olisin halunnut haastaa ihmisiä ajattelemaan, mutta se on tällä palstalla näköjään kielletty. Samoin usein on poistettu kiinnostavia ketjuja joita itse olisin mielelläni seurannut.