Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet saa pikkutuhmasta chattailystä?

Vierailija
31.03.2016 |

Niitä on hauska härnäillä, eikä hetkeeköän kun jo kalun kuvat pitkin skypeä ovat näytillä.

Mitä miehet saa tollasesta? Mä tahdon oikeeta lihaa, enkä virtuaali.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi tässä whatsappin päässä just yksi mies, jolle ei riitä se pikkutuhma viestittely vaan pitäisi päästä rankomaan. Vaihdetaanko?

Vierailija
2/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, sinusta on hauska härnäillä, mutta ihmettelet, miksi se on miesten mielestä hauskaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi tässä whatsappin päässä just yksi mies, jolle ei riitä se pikkutuhma viestittely vaan pitäisi päästä rankomaan. Vaihdetaanko?

Joo..saat vaihdossa ruotsalaisen (herkullinen), kanadalaisen ja pari suomalaista. Ap

Vierailija
4/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, sinusta on hauska härnäillä, mutta ihmettelet, miksi se on miesten mielestä hauskaa..

En vaan sitä miksi kukaan ei ole valmis irl. Ap

Vierailija
5/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo..saat vaihdossa ruotsalaisen (herkullinen), kanadalaisen ja pari suomalaista. Ap

Kuulostaa hyvältä. Saat tommosen perusäijän, joka on... ööh... muodollisesti hyvinkin pätevä. Koeajettu ja kestäväksi todettu. :D

Olispas muuten mielenkiintoista pervoilla vaihteeksi ruotsiksi!

Vierailija
6/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun ne reppanat eivät uskalla livenä, mutta tykkäävät huomiosta. Saavat tuolla tavoin pitää kuvitelmansa siitä, että ovat haluttuja, himoittuja ja suuria rakastajia. Oikeasti ovat vaan vähän säälittäviä reppanoita.

Että semmosten kanssa sää ap viestittelet.

Vierailija
7/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä olen joskus chattaillyt kun on ollut tylsää, pienet kalsarikännit päällä ja tekee mieli. En todellakaan haluaisi tavata ketään heistä irl.

Mä oon ajatellut, että se on turvallista leikkiä :) ei tarvi paljastaa oikeaa nimeä, ikää tai asuinpaikkaa, ei omaa naamaansa, ei tule sukupuolitauteja, ei vaaraa raskaudesta eikä mitään ihme hörhöjä roikkumaan tai rasittavia suhteita. Turvallista pikkutuhmaa leikittelyä omaksi iloksi, silloin kun huvittaa.

Vierailija
8/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mä olen joskus chattaillyt kun on ollut tylsää, pienet kalsarikännit päällä ja tekee mieli. En todellakaan haluaisi tavata ketään heistä irl.

Mä oon ajatellut, että se on turvallista leikkiä :) ei tarvi paljastaa oikeaa nimeä, ikää tai asuinpaikkaa, ei omaa naamaansa, ei tule sukupuolitauteja, ei vaaraa raskaudesta eikä mitään ihme hörhöjä roikkumaan tai rasittavia suhteita. Turvallista pikkutuhmaa leikittelyä omaksi iloksi, silloin kun huvittaa.

Olen siis itse nainen.

Vierailija
9/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Saat tommosen perusäijän, joka on... ööh... muodollisesti hyvinkin pätevä. Koeajettu ja kestäväksi todettu. :D

Olispas muuten mielenkiintoista pervoilla vaihteeksi ruotsiksi!

Tää on kyl ihan helvetin komeeki :D...enkuks mä oo pervoillu "fuck that fucking hard cock of yours :)" ap

Vierailija
10/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, haluan iskostaa ajattelutapasi päähäni! Ap

Vierailija
11/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokun ne reppanat eivät uskalla livenä, mutta tykkäävät huomiosta. Saavat tuolla tavoin pitää kuvitelmansa siitä, että ovat haluttuja, himoittuja ja suuria rakastajia. Oikeasti ovat vaan vähän säälittäviä reppanoita.

Että semmosten kanssa sää ap viestittelet.

Se on huomattu, missä ne tosimiehet on? Vai onks kaikki varattuja? Ap

Vierailija
12/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt niiltä miehiltä, mitä saavat tuosta irti?