Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään yrjötautia enkä uskalla syödä :(

Vierailija
30.03.2016 |

Lähipiirissäni on nyt joka puolella rajua yrjötautia ja pelkään sairastuvani niin kovasti että olen viikon syönyt vain mehujäitä ja pari leipäpalaa :( Alkaa olla jo huono olo tästä paastostakin. Pelkään oksentamista enemmän kuin kuolemaa. Olen aina ollut tarkka käsihygieniasta enkä sairasta flunssiakaan kuin kerran vuoteen. Silti menen aivan paniikkiin kun kuulen jonkun läheisen olevan yrjötaudissa. Siis varsinkin jos on oltu tekemisissä lähiaikoina. Mitä teen? :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nyt herranjumala kunnolla, pakko sun on sitä paitsi yrjötaudissakin syödä jotain ettet ihan hyydy.

Vierailija
2/4 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päi suomea ap? Eiks nää yrjötaudit nyt oo jo lusittu, kestäny varmaan 3 kuukautta!! Sen siitäsaa kun ihmiset ei huolehdi hygieniasta ja menee kipeenäkin kouluun töihin yms. Vituttaaaa!!!! Pysykää kotona jos ootte kipeitä!!! olen puhunut, kiitos.

Onko sairastuneet lähipiirissäsi? Syö vaikka keittoja, mukamas helpompi oksentaa. Tiedän mistä puhut, itsekin pelkään!! Tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomessa. Sairastuneita on työkavereissa ja kavereissa ja tuttavaperheissä :( Kaikki tässä ihan lähiaikoina. Kaikista kivointa oli tänään nähdä yhtä kollegaa joka sanoi, että oli eilen sen takia poissa kun oli oksennellut ja ripuloinut. Siis eilen yrjösi ja tänään tuli töihin?!? Kertoi tuon vielä mairea hymy naamallaan samalla kun leikkasi taukohuoneessa pullapitkoa. Jäi pullat syömättä ja lähdin samantien pois. Ap

Vierailija
4/4 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todella ajattelematonta käytöstä. Tarttis olla ainaki 2-3 päivää kotona sairastelun jälkeen. !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan