Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla treenata, se hävittää rinnat :(

Vierailija
30.03.2016 |

Siis kaikilla fitness- treenaajilla on joko silikonit tai ihan olematon rintamus. Ei se ole ihan tervettä sekään! En mä ainakaan halua luopua mun rinnoista vapaaehtoisesti. Suositelkaa hyviä urheilulajeja joissa säilyy rinnat hyvinä? N19

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt vaan tarpeeksi, niin läskisi pysyvät rinnoissasi ja muuallakin kehossasi. Voit siis harrastaa mitä tahansa lajia, mutta terveysvaikutukset jäävät puolinaisiksi.

Vierailija
2/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit treenata, onha siinä treenaamattomuuden ja fitnessin välissäkin jotain. Kunhan et vain laihduta ja muuta kaikkea rasvaa pelkäksi lihakseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat aika paljon treenailla jos tissis meinasit hävittää...

Vierailija
4/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pienet, melkein lautarinnat ovat juuri seksikkäimmät. Ei muunkaanlaisissa mitään vikaa toki ole.

Vierailija
5/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla painon pudotessa ensimmäiseksi rasvaa lähtee muutenkin pienistä rinnoista. En haaveilekkaan fitness-vartalosta, mutta noin viiden kilon pudotus olisi tarpeen. Ärsyttää vaan hemmetisti, että se tarkoittaa B-kupin putoamista A:n. Koettu siis on. Olen muutenkin ylävartalosta pienempi kuin lantiolta, rintojen pienentyminen vielä korostaa sitä.

Vierailija
6/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin olemattomat rinnat jo valmiiksi, ettei ne tästä pienene vaikka miten treenaisi :D

Vierailija
7/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ongelma tuo nyt on? Ei ollenkaan maailman suurin ongelma. Menetät ne joka tapauksessa kun teet liudan lapsia...

Vierailija
8/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa keskityt muuhun siinä treenaamisessa kuin ulkonäköön vaikka niihin lihaksiin ja terveyteen! Läskitissit ei oo terveet.

Vierailija
9/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla b-kuppi enkä toivo yhtään pienempää :( ap

Vierailija
10/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne rinnat ja perse sen treenin takia lähde. Vaan sen takia, että kisoissa pitää olla naisenkin jossain 10-15% rasvoissa joka on naisella todella alhainen. Silloin ei enää ole rinnoissa ja perseessä juurikaan rasvaa kun ne dietataan ennen kisoja pois. Voit ihan hyvin treenailla ilman, että rinnat lähtee. 

Vierailija
11/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ongelma tuo nyt on? Ei ollenkaan maailman suurin ongelma. Menetät ne joka tapauksessa kun teet liudan lapsia...

Hyi en aio tehdä! Ap

Vierailija
12/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan pienemmät rinnat. Millä sais pienennettyä?( Ilman leikkausta)

Vierailija
13/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Rinnat ovat täydelliset B:t kun en treenaa, mutta kutostuvat treenatessa heti pieneksi A:ksi. Eikä tarvitse edes paljon treenata että noin käy... olen sitä kehotyyppiä, jolla on laiha ylävartalo ja muhkeampi alavartalo. Vatsassa näkyy tosi helposti sixpack mutta reidet ja peppu vaan höllyy.

Vierailija
14/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treenaan ja mulla on silti miestissit. Tuskin sullakaan hävii siis

Vierailija
15/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... Fitness-kisaajan lavakunto on ihan oma juttunsa. Ei treenaaminen hävitä rintoja. Lihaskudos voi jopa kohottaa niitä ja tehdä lisää massaa. Ei kukaan pelkällä treenillä ja vahingossa laihduta kehoaan rasvattomaksi :D

Vierailija
16/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä, hävii tissit, hyi :(

Vierailija
17/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen mielummin sulle aivoimplanttia.

Vierailija
18/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen mielummin sulle aivoimplanttia.

Ruman ihmisen puhetta. Ap

Vierailija
19/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Rinnat ovat täydelliset B:t kun en treenaa, mutta kutostuvat treenatessa heti pieneksi A:ksi. Eikä tarvitse edes paljon treenata että noin käy... olen sitä kehotyyppiä, jolla on laiha ylävartalo ja muhkeampi alavartalo. Vatsassa näkyy tosi helposti sixpack mutta reidet ja peppu vaan höllyy.

Perusteluja alapeukuille?

Vierailija
20/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kaikilla fitness- treenaajilla on joko silikonit tai ihan olematon rintamus. Ei se ole ihan tervettä sekään! En mä ainakaan halua luopua mun rinnoista vapaaehtoisesti. Suositelkaa hyviä urheilulajeja joissa säilyy rinnat hyvinä? N19

Rintauinti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi