Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan (2kk) passikuvat Helsinki/Espoo?

Vierailija
30.03.2016 |

onko teillä tietoa valokuvaajasta, jolla olisi kokemusta 2kk ikäisen vauvan passikuvien ottamisesta? Ensimmäinen yritys meni mönkään, eikä kuvia voinut käytää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon ikäiselle pitää saada heti passi?

Vierailija
2/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin omenassa aseman kuvassa ku niin kovin mainostivat et vaivasta vaariin 😊

Ilman passia ei pääse ees tallinnan päiväristeilylle syömään esmes..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa.com Helsingissä, siellä otettu kelvannut meillä ja monella muulla. Maksaa euron kokonaisuudessaan! 

Vierailija
4/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni mönkään? Itse ainakin laskin juuri heränneen vauvan siihen alustalle ja kuvat oli otettu jo ennen kuin tyyppi tajusi mitä tapahtui. Ei kuvaajan lepertelyllä juurikaan ollut vaikutusta.

Vierailija
5/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkan ostarissa oli ainakin joku vuosi sitten kuvaaja, joka otti kuvat meidän samanikäisestä, jotka kelpasi poliisille. Vauva seläleen makaamaan lattialle ja ÄKKIÄ kuva:)

6/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne uudet kuvat saa veloituksetta, jos ekat epäonnistuvat ja niitä ei kelpuuteta? Vai oletteko itse yrittäneet ottaa passikuvat?

Vierailija
7/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin topikin nähdäkseni kuinka nopeaati joku marisee miksi tuon ikäinen tarvitsee passia. No, odotukset ei pettäneet kun se oli jo vastaaja nro 1! Vauva tarvii passin jos vauva matkustaa vanhempien kanssa toiseen maahan, jolloin tarvitaan henk.todistus. Siksi vauva tarvitsee oman passin, koska vanhempien passiin vauvoja ei ole saanut kirjata moneen vuoteen.

Vierailija
8/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaaja nro1:lle tiedoksi, että "ulkomaille" voi tarkoittaa myös esimerkiksi laivaristeilyä Viroon tai vaikka matkustamista vauvan toiseen kotimaahan, jos esimerkiksi toinen vanhemmista asuu ulkomailla. Elämä tai matkustaminen ei pysähdy vauvan syntymään.

Vierailija
9/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin just eilen Fotoyks-liikkeessä 3kk vauvan kanssa, alle viis minuuttia meni ja oltiin ovesta ulkona. Espoossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi