Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse miehestä eroon :S

Vierailija
30.03.2016 |

Ollaan jaariteltu erosta vuoden päivät aina joka riidan yhteydessä (keskimäärin joka toinen päivä). Ollaan kirjoitettu erolappu kaksi kertaa. Sitten muutin 90% tavaroistani, niin mies ei annakaan minun muuttaa lasten kanssa uuteen asuntoon, vaikka aiemmin lupasi niin. Mies on siis äkkipikainen, huutaa ja on minua kohtaan väkivaltainen "lievästi" (=solvaamista, nöyryyttämistä ja kiusaamista, potkuja, tönimistä, lyöntejä). Kuulemma mies haluaa itse ostaa asunnon, johon voisi muuttaa ihan lähelle ja jäisimmekin nykyiseen asuntoon, mutta mies on aiemmin lupaillut samaa, mutta se on jäänyt puheen asteelle. Hommasin jo juristin (tilasin vasta ajan tosin) ja kävin taannoin lääkärillä näyttämässä mustelmat ja jäljet. Yritän neuvotella miehen kanssa lisää, mutta raivostuttavaa tällainen kyllä on. Mies yrittää nujertaa minua (kiusaa ja solvaa juuri sellaisilla tavoilla, että tulisin surulliseksi ja menettäisin toivoni), että murtuisin täysin ja hän aamulla jopa myönsi sen, tosin hän sanoi, että kuulemma jo olen luovuttanut ja että sen kuulemma näkee minusta. :( Aiemmin luulin, että pääsen pois, kunhan hommaan asunnon (kuten mies lupasi, että sallii, kunhan itse hoidan homman kuntoon), mutta ei uskonut, että olin tosissani ja että "pystyisin tekemään niin"

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joko mä:

-muutan yksin pois sinne hankkimaani hyvään perheasuntoon 6km päähän (samaan kaupunkiin, paremmalle alueelle)

-kituutan miehen kanssa avioliitossa seuraavat 10 vuotta ja siedän tilannetta tai opettelen sietämään sitä

-mies ostaa läheltä asunnon ja muuttaa siihen

-vuokraan itse läheltä asunnon ja muutan lasten kanssa siihen

Tuossa on miehen tarjoamat vaihtoehdot. Varmiuden vuoksi siis oln dokumentoinut osan pahoinpitelyjäljistä sekä hommannut asianajajan. Mutta miten kannattaisi edetä vielä?

Sä oot aikuinen nainen eikä sun täydy valita miehesi "vaihtoehdoista". Otat lapset ja muutat. Etenkin, kun olet jo kirjoilla toisessa osoitteessa lasten kanssa kuin mies, mies ei voi laillisesti estää muuttoa.

Mies on uhkaillut mua niin monta kertaa, että en uskalla. Hän voisi esim. pahoinpidellä sairaalakuntoon tms., jos vaan väkisin yrittäisin lähteä. Sitten taas viruisin ja parantelisin itseäni ja olisin entistäkin heikompi. Mun on pakko yrittää vain kääntää hänen mielipidettää ajatukselle suotuisaksi. Toki jo hän ei yhtään jousta, mun on laitettava ero vireille itse. Meen pian tapaamaan asianajajaa, jolta saan käytännön neuvoja ja olen dokumentoinut nyt jo kaikenlaista. Mä vielä yritän, jos hän asiallisesti suostuisi neuvottelemaan. Oon ollut jo kahteen tahoon asiasta yhteydessä ja kertonut tilanteen, joten asia on sitä kautta hoidossa. Mutta silti yritän vielä saada hommaa kuntoon asiallisesti ja hyvällä. Niin olisi järkevintä. En viitsi itsekään ruveta törkeäksi, vaan pysyn asialinjalla.

Vierailija
22/24 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kun mies ei ole paikalla. Hae neuvolasta apua (eli soita tai mene ja selitä tilanne). On vain ajan kysymys koska lapset on väkivallan ja kiusaamisen kohteena elleivät jo ole. Olet sokeutunut sille itse jo täysin. Pidä koko ajan huoli että lapset on turvassa, muulla ei oikeasti ole mitään helkkarin väliä!!!!

Älä tuhoa lastesi elämää jäämällä!

Olet selvästi täysin miehesi määräysvallan alla. Tee jotain, ota vastuuta. Nauhoita salaa hänen puheitaan ja valmistele lähtö jos et juuri nyt muka uskalla lähteä. Ei tuossa ole mitään järkeä enää, tuo on aivan painajaista. 

Herätä se leijonaemo jo sisältäsi ja lopeta miehesi pelleily! Sanot että nyt riitti. Vie lapset turvaan. Oman elämäsi saat periaatteessa tuhota mutta loppupeleissä tuhoat lastesi elämän. Avaa jo silmäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on näitä naisia, jotka kuvittelevat olevansa miehensä omaisuutta?

Vierailija
24/24 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun miehes nyt varmaan mikään mafioso ole tässä maassa, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi