Halpoja lasketteluvälineitä, mistä?t.ammattivalittaja
Kommentit (90)
"Kun lapsi haluaa." Lapsihan haluaa vaikka kuun taivaalta. Vanhempi on se, joka tekee päätökset ja tyhmä se vanhempi, joka toteuttaa ipanansa jokaisen toiveen.
Vierailija kirjoitti:
"Kun lapsi haluaa." Lapsihan haluaa vaikka kuun taivaalta. Vanhempi on se, joka tekee päätökset ja tyhmä se vanhempi, joka toteuttaa ipanansa jokaisen toiveen.
Eipä tässä ole köyhyyttään millään kaikkia toiveita pystynyt toteuttamaan.ap
No mikäs siinä miehessä nyt nyppii (olen ollut poissa täältä KUUSI päivää, KÄÄK!!)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä ole köyhyyttään millään kaikkia toiveita pystynyt toteuttamaan.ap
Sitten se on varmaan toivonut sen kuun taivaalta. Mutta kaiken muun se on kertomasi mukaan saanut: alle kouluikäisenä jo oli omat kännykät ja muut vermeet, iPadit ja tietokonepelit, huone niin täynnä leluja ettei sekaan mahdu, jouluisin kymmeniä paketteja, hulppeat synttärijuhlat toisensa jälkeen, omaa rahaa kukkarossaan satoja ellei tuhansia euroja.
Meitä on kaksi työssäkäyvää ja suht varakasta ihmistä, mutta lapsia ei ole opetettu tuollaiseen kerskakulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
No mikäs siinä miehessä nyt nyppii (olen ollut poissa täältä KUUSI päivää, KÄÄK!!)?
Mies on kuulemma paskakasa. Eikä tienaa yhtään rahaa, köyhäkin siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen miettii ensi talven suksia jos on akuutti avioerohässäkkä päällä?
Varmaan sellainen provo, joka kirjottelee tänne useamman kerran viikossa eroaikeistaan, mutta vuosikausiin ei kuitenkaan ole mitään tapahtunut.
Heti kun saan raha-asiat kuntoon niin lähden. Asiat vaan pitää kuntoon saada.ap
"Asiat vaan pitää kuntoon saada"...Tuo on kuultu jo satoja kertoja. Yhä odotellaan niitä asioiden kuntoon saamista. Ei tule tapahtumaan. Sama levy pyörii vuodesta toiseen. Kunhan vaan saan raha-asiat kuntoon...
No en mä niin rohkea ole että 0€ taskussa lähtisin, kenties sinä olisit. Minulla kun ei ole ketään kuka auttaisi niin siksi asiat on saatava kuntoon ennen lähtöä.ap
Niin, ja niin kauan kun asut siellä miehen kanssa, ei tukia tule, ja kun tukia ei tule, ei voi lähteä, ja kun ei voi lähteä ei tule tukia, joten ei voi lähteä ennen kuin tukia tulee, mutta niitä ei tule ennen kuin lähtee, joten ei voi lähteä...
Mitä ihmeen iloa saatte mun simputtamisestani? mä nyt vaan aio lähteä ja tulevaisuudessa te, rakkaat veronmaksajat maksatte mun elämiseni.ap
Kukaan ei "simputtaisi", jos olisit kerran ilmoittanut lähteväsi ja sitten lähtenyt. Siinä tapauksessa olisit saanut neuvoja ja myötätuntoa.
Mutta kun kerran toisensa jälkeen kerrot lähteväsi eikä mitään tapahdu, ihmisiä alkaa joko huvittaa tai ärsyttää.
"Simputtamiseen" voit siis vaikuttaa ihan itse. Ja siihen, kommentoidaanko elämääsi ylipäätään. Jos lopetat elämäsi raportoinnin nettiin, saat olla täysin rauhassa.
Tämä!
Menet kansalaisopiston käsityöryhmään ja askartelet siellä oikein kunnon perinteiset puusukset. Niillä kelpaa laskea.
Onko lasketteluvälineet ensi kaudeksi hommattuna?
Asiat vaan pitää kuntoon saada