Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pinnoitteet vai hampaiden oikominen?

Vierailija
29.03.2016 |

Onko kokemuksia hampaiden pinnoittamisesta/laminaateista? Kumpi olisi kannattavampi minun tapauksessa, kun ylhäältä kaksi etuhamasta on hieman vinossa ja mulla on kuulemma lievä purentavika? Muut hampaat on suorat ylhäältä ja alhaalta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hammaslääkäriltä, älä vauva.fistä.

Vierailija
2/4 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyinkin kokemuksia ihmisiltä pinnoitteista/hampaiden oikomisesta. Hammaslääkärini suositteli oikomista minulle, mutta näin aikuisiässä ei ole varmaa pysyykö hampaat loppujen lopuksi suorina vai alkavatko vetäytyä taas vinoon oionnan jälkeen. Sen takia mietinkin tuota toista vaihtoehtoa, kun hampaani eivät niin vinksallaan kuitenkaan ole, vaan ainoastaan kaksi hammasta on vinossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt verrataan kahta niin erilaista asiaa, kumpi kannattaisi tehdä, että on paha mennä suoraan suosittelemaan jompaa kumpaa.

Jos arvostat enemmän suoraa hammasrivistöä ilman mahdollisia purentavikojen aiheuttamia kipuja, niin oikominen, jos taas hampaat ovat herkästi reikiintyvää mallia, niin pinnoittaminen.

Vierailija
4/4 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia onko kellään jommasta kummasta, minkälainen lähtötilanne? :) Oletko ollut tyytyväinen lopputulokseen? - Ap