Mieheni seksiseura sivustolla
Mieheni jäi kiinni! Katsoin selaushistoriaa ja löysin monta hakua seksikumppani.net sivustolle. Mieheni ilmoituksessa on kuva hänen munastaan jonka hyvin tunnistin ilmoituksesta. Ei voi olla kyseessä kenenkään muun ilmoitus. Otanko seurantaan, pitäisikö vastata ilmoituksern ja nöyryyttää pahasti?
Kommentit (67)
Entäs jos se ei olekkaan miehesi ilmoitus vaan miehesi on kiinnostunut miehistä ja heidän peniksistä?
Mitä jos vaan jätät sen sen enempää sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaan jätät sen sen enempää sanomatta.
Liian tylsä tapa.
Mitenkäs satuitkin löytämään tuon sivuston? Ettet vai itse ole kiinnostunut?
Ehdota vapaata suhdetta, jos kiinnostuu niin selvä pettäjä kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea?
Tiedätkö, että kaikki selaimet tyhjentää selainhistorian nykyään. Eli kysyn uudestaan miten ap löysi sivuston? Tuskin sattumaa...
Ehkä vika onkin sinusssa, toteutatko miehesi fantasioita vai oletko johonkin ruutupyjamaäiskä jotai ei sänkyjutut enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vika onkin sinusssa, toteutatko miehesi fantasioita vai oletko johonkin ruutupyjamaäiskä jotai ei sänkyjutut enää kiinnosta.
Tätä minäkin epäilen, mihin vaatteisiin pukeudut sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin epäilen, mihin vaatteisiin pukeudut sänkyyn?
Tuskin sillä on merkitystä jos mies on aasi.
Otappa miehesi tarkempaa seurantaan, suosittelen oikeasti GPS-seurantalaitetta. Niitä on paljon markkinoilla ja hyvin pieniä. Voit sujauttaa vaikka johonkin takin povitaskuun.
Vierailija kirjoitti:
Otappa miehesi tarkempaa seurantaan, suosittelen oikeasti GPS-seurantalaitetta. Niitä on paljon markkinoilla ja hyvin pieniä. Voit sujauttaa vaikka johonkin takin povitaskuun.
Minä käytän minifinderia mieheni kyttäämiseen: http://minifinder.fi/koirat/
Tarkoitettu koirille, mutta toimii ihmisellä yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän minifinderia mieheni kyttäämiseen: http://minifinder.fi/koirat/
Tarkoitettu koirille, mutta toimii ihmisellä yhtälailla.
Et oo tosissas?
Mulle on käynyt samoin, oltiin nuoria ja seksiä joka päivä mutta kun mies oli sika niin oli. Eikä edes oppinut kerrasta kun kiinni jäi. Nöyryytä ja jätä, pettäjä ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt samoin, oltiin nuoria ja seksiä joka päivä mutta kun mies oli sika niin oli. Eikä edes oppinut kerrasta kun kiinni jäi. Nöyryytä ja jätä, pettäjä ei muutu.
Entäs se seksinlaatu, taisi olla laadutonta?
Ylläri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläri pylläri, mitenkään en osannut tälläistä kommenttia odottaa 😊. Eikä kuulu sinulle mutta paljon ja hyvää oli tarjolla. On ihmisiä joille mikään ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ylläri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläri pylläri, mitenkään en osannut tälläistä kommenttia odottaa 😊. Eikä kuulu sinulle mutta paljon ja hyvää oli tarjolla. On ihmisiä joille mikään ei riitä.
No mutta oliko miehen mielestä hyvää? Se kun ei riitä parisuhteessa, että olet vain itse tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea?
Tiedätkö, että kaikki selaimet tyhjentää selainhistorian nykyään. Eli kysyn uudestaan miten ap löysi sivuston? Tuskin sattumaa...
Osaatko lukea JA osaatko käyttää tietokonetta?
Vastaa ehottomasti ilmoitukseen ja nöyryytä kunnolla. Sovi vaikka treffit ja sit joku loppunöyryytys ennen kuin eroatte!