Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla niin menee hermo miehen sukulaisiin!

Timppa
29.03.2016 |

Raah! Varsinkin miehen veljen perheen kanssa palaa käpy. He ovat niin hälläväliä -asenteella varustettuja, ettei mitään rajaa!!! Niillä karkailee lemmikit tuon tuostakin. Nyt niillä on kahta sukupuolta koiria, niin ihan varmaan niillä on kohta tiine koira siellä. Niiden lapset ovat aina hirveän paskasia. Olen ollut lapsenvahtina heidän lapsilleen ja molemmilla on ensinnäkin hirveät vaippaihottumat, kun paska hautoo vaipassa ties kuinka kauan, ennen kun se vaihdetaan. Sen lisäksi tukat on kampaamatta ja siis oikeasti, naamat on ihan järkyttävässä kuolaruokapaskaryysteessä, että ei mitään rajaa.
Ja sit ne lapset ovat olleet jo miljoona kertaa vaaranpaikoissa, se heidän vanhempi lapsi oli kerran pudota tuuletusikkunasta alas, kun oli omin päin mennyt kiipeilemään ikkunasta katselemaan ulos. Samainen lapsi oli kerran saada vakavan lääkemyrkytyksen, kun oli päässyt käsiksi vanhempien lääkkeisiin.
En jaksa, en haluaisi olla missään tekemisissä heidän kanssa, mutta on vähän niinkun sukurasite.. Raah! Ugh!
Ja sit se ukko ravaa jatkuvasti baarissa, siis vähintäänkin 2krt/kk ja sit ne valittaa,, että kun ei ole rahaa.
Minua vtuttaa niin paljon, että pää halkeaa!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommeteistanne! Niistä oli hirmu paljon apua ja silmät avautuivat näkemään asian myös toiselta kantilta. 

Vierailija
2/2 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: Sukulaiset vielä hyysäävät tätä perhettä jatkuvasti, kun heillä on niin vaikeeta (=vanhemmat avuttomia)? Otan osaa ap. Montako lasta heillä on? Joudutko usein lapsenvahdiksi, entä onko itselläsi lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi