Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haen lääkikseen, mutta perhe ei kannusta

Vierailija
29.03.2016 |

Kun kerroin hakevani lääkikseen, sain vain kuulla kuinka vaikeaa sinne on päästä jne.

Tiedän kyllä, että sinne on vaikea päästä, mutta ihan mahdollista. Kirjoitin pitkästä matikasta E:n ja matemaattiset aineet on olleet helppoja mulle.

Oisin kaivannut vain "tsemppiä!" enkä taivastelua, kuinka mahdoton haaveeni on. Se ei oo mahdoton!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ei oo mahdotonta, varsinkin kun noin hyvin matematiikka hallussa :) siitä tulee hyvä fiilis kun pääset sinne ja näyttämään niille, ketkä eivät sinuun uskoneet!:) tärkeintä on, että itse uskoo itseensä.

Vierailija
2/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä heiltä, että mihin elämässä pääsee, jos asenne on tuollainen? Pitäisikö vaan ottaa se alhaalla roikkuva hedelmä? Kieltäytyä aina ylennyksestäkin, koska kuitenkin kusee vaikeammat hommat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
4/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Hae sinne ja anna niiden taivastella.

Minulle jäkätti ripiitillä kaksi perheenjäsentä kuinka minusta ei koskaan tule mitään muuta kuin sossupummi. Yo-kirjoitusten jälkeen hain yliopistoon, en päässyt opiskelemaan enkä myöskään töitä löytänyt. Olin siis toimettomana vuoden verran kunnes hain uudelleen yliopistoon ja pääsin. Tukkeutui niidenkin suut. En ymmärrä, että miten oma perhe ei kykene kannustamaan ja tukemaan lainkaan, alistamaan ja lyttäämään vaan.

Vierailija
5/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt tollainen perhe. Älä anna niiden vaikuttaa tulevaiduuteesi jos todella tahdot lääkäriksi.

Pääset kyllä lääkikseen jos teet töitä pääsemisen eteen. Mieti että olet sitten sitäkin kovempi lekuri kuin opiskelukaverisi joille mamma ja pappa kustantavat valmennuskurssit sun muut, ja kannustavat päälle.

Vierailija
6/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kirjoituksista kauan ? Ystäväni lapsi kirjoitti 1,5 v sitten Ressusta e.n paperit, oli lääkikseen tähtäävällä suuntautumisella, proppauskurssilla, nyt vielä yksityistunneilla.

Oletko valmistautunut vielä mitenkään ? Ystäväni lapsi aloitti tammikuussa päätoimisen pääsykokeisiin lukemisen.

Vierailija
7/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo enää vuosiin kysynyt keneltäkään mitään tai edes maininnut mitä olen suunnitellut. Tuollaiset negatiiviset kommentit vain pilaavat arjen. Sen sijaan olen opiskellut 3 eri ammattia, perustanut oman yrityksen ja saanut ihan kivasti menestystä. Eli ei kannata jäädä odottamaan muiden tsemppausta. Ihmiset näkevät yrittelijäät henkilöt jotenkin rasittavina. Nauti elämästäsi ja tee ihan mitä haluat!

Vierailija
8/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kirjoituksista kauan ? Ystäväni lapsi kirjoitti 1,5 v sitten Ressusta e.n paperit, oli lääkikseen tähtäävällä suuntautumisella, proppauskurssilla, nyt vielä yksityistunneilla.

Oletko valmistautunut vielä mitenkään ? Ystäväni lapsi aloitti tammikuussa päätoimisen pääsykokeisiin lukemisen.

On kyllä hulluksi mennyt opiskelemaan hakeminen Suomessa.

Vierailija
9/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tyhmä perhe. Tsemppiä!

Vierailija
10/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hulluksi mennyt opiskelemaan hakeminen Suomessa.

Jos on varaa, mene vuodeksi Tarttoon ja sen jälkeen pääset helpommin Helsinkiin, ilmaiseen yliopistoon.

Lääkärit tienaa hyvin, jos et ala leikkii tabujen kanssa, sulla on siinä eläkevirka.

Kenelle se ei kelpais ?

Vierailija
11/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tsemppiä! Tiedän myös lähipiiristä lannistavat vanhemmat, jotka eivät tukeneet yhtään opiskeluissa. Lopputulema ei ollut hyvä. Toivottavasti sinulla on edes yksi ystävä tai tukija, joka luottaa sinuun.

Vierailija
12/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta tammikuussa? Myöhäseksi jätti, kun suurin tosissaan hakevista aloittaa jo syksyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän