Oon hakenut kymmeniä työpaikkoja. Äsken soi puhelin...
...ja ei pe***le, puhelinmyyjä siellä soitteli! Sai luurin korvaansa esiteltyäni ensin itseni asiallisesti. Pahoitteluni.
Kommentit (5)
Sama juttu ärsyttää minuakin. Äsken vastasin taas kerran yhteen sellaiseen puheluun, jossa luurista kuului vain tuuttausta. Nää puhelinhäiriköt voisivat lakata soittelemasta.
Vierailija kirjoitti:
Niin tuttua... itse otan tyyliin lasin skumppaa, kun hakemastani firmasta lähetetään edes s.postia valinnan osumisesta toiseen :D Tsemppiä, työnhaku nykypäivänä on todella turhauttavaa!
Kiitos myötätunnosta ja tsemppiä sinullekin sekä kaikille muillekin samassa tilanteessa painiville!
Itse lähes liikutuin kyyneliin kuukausi sitten, kun sain sähköpostiini viestin tyyliin "olemme ottaneet hakemuksesi käsittelyyn. Jatkoon pääseet haastatellaan viikolla x." Sitä haastattelukutsua ei tietenkään koskaan tullut, mutta sentään noinkin henkilökohtaisen oloinen viesti! Vaikka sama massapostitusviesti oli lähetetty varmasti kaikille kymmenille tai sadoille hakijoille kuitenkin...
-Ap
Minä en vastaa soittoihin, joiden numeroa en tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vastaa soittoihin, joiden numeroa en tunnista.
Töitä etsivän kannattaa vastata. Ei minulla ainakaan ole kaikkien mahdollisten työpaikkojen puhelinnumeroita tallennettuina puhelimeen eikä maksullista tunnistuspalveluakaan.
Niin tuttua... itse otan tyyliin lasin skumppaa, kun hakemastani firmasta lähetetään edes s.postia valinnan osumisesta toiseen :D Tsemppiä, työnhaku nykypäivänä on todella turhauttavaa!