Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovulaatiotesteistä?

Vierailija
29.03.2016 |

Jos munasolu irtoaa just tällä hetkellä, niin mitä näyttää ovistesti? Piti mennä ostamaan, mutta juuri tätä kirjoitettaessa tuntuu munasarjassa (juuri sillä puolella, josta gyne totesti munasolun irtoavan tässä kierrossa) kovaa nipistystä, jonka luulen tunnistavani ovikseksi. Halusin varmistaa, koska vauva toiveissa, mutta jos tämä todella on ovulaatio niin taitaa testi sitten näyttää jo negatiivista, eikö? Tänään on kp14.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/6 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin niitä testejä tarvii? Harrastat vain seksiä päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin niitä testejä tarvii? Harrastat vain seksiä päivittäin.

Totta tuokin. Haluaisin vain tietää, niin on sitten helpompi myös arvioida koska menkkojen pitäisi alkaa. Minulla kun ovis heittelee viikollakin helposti.

Vierailija
4/6 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se irtoamispäivänä näytä plussaa? En kyllä osaa varmaksi sanoa.

Ja en minä ainakaan jaksaisi päivittäin, siksi tässä kuussa ekaa kertaa käytössä ovistestit. Joka päivä olisi liian suorittamista vain vauvan takia. Mieskään ei viime kuussa innostunut kun oli vain pakko joka päuvä vaikkei olisi huvittanut..

Vierailija
5/6 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut jotain tutkimuksia, joiden mukaan ovistesti on aikamoista arvailua ja se ei perustu mihinkään todelliseen 100%:sti. Eräs kaverini luottaa näihin testeihin ihan sokeana ja harrastaa seksiä vain kun tikku niin ilmoittaa. No eihän sitä lasta ole kahteen vuoteen kuulunut. Heidän eka lapsi kuitenkin syntyi ilman sen suurempaa taiteilua kun suhde oli vielä voimissaan ja lempi leiskui.

Sanoisin siis,että unohtakaa nuo humpuukitikut ja painakaa menemään JOKA päivä parin kuukauden ajan. Jos sitten ei tärppää ni voi olla jotain vikaa.

Vierailija
6/6 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut jotain tutkimuksia, joiden mukaan ovistesti on aikamoista arvailua ja se ei perustu mihinkään todelliseen 100%:sti. Eräs kaverini luottaa näihin testeihin ihan sokeana ja harrastaa seksiä vain kun tikku niin ilmoittaa. No eihän sitä lasta ole kahteen vuoteen kuulunut. Heidän eka lapsi kuitenkin syntyi ilman sen suurempaa taiteilua kun suhde oli vielä voimissaan ja lempi leiskui.

Sanoisin siis,että unohtakaa nuo humpuukitikut ja painakaa menemään JOKA päivä parin kuukauden ajan. Jos sitten ei tärppää ni voi olla jotain vikaa.

Olet mielestäni puoliksi oikeassa, että on hullua luottaa vain ovistestiin. Kyllä meillä touhuillaan vähintään joka kolmas päivä, oletetun oviksen aikaan joka toinen. Olisi vaan silti ekaa kertaa elämässä kiva tutkia, vastaako tikun kertoma ovisaika omaa diagnoosia. Taidan siis joka tapauksessa hakea testit ja katsoa mitä näyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme