Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatana saapuu Moskovaan

kiinnostunut
29.03.2016 |

Kertokaa tärkeimmät tapahtumat.
Mitä mestarille ja Margaritalle tapahtuu lopussa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, lue itse! On muuten mahtava kirja.

Vierailija
2/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne huomasikin saapuneensa junalla Vladivostokiin Moskovan sijaan ja Mestari huusi, että: "Ei saavuttu Moskovaan, saatana!". Mestari jäi Vladivostokiin tinaamaan ja hukkui loppupeleissä katuojaan. Margarita sai Mestarista tarpeekseen jo junassa joten Margarita jätti Mestarin oman onnensa nojaan ja jatkoi Vladivostokista matkaa Pekingiin jossa sai töitä kadunlakaisijana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä kuule ne läksysi ihan itse.

Vierailija
4/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että on hyvä kirja. Olen tekemässä kirjallisuusportfoliota 1900-luvun merkittävimmistä teoksista ja niiden kirjailijoista, en koe tarpeelliseksi lukea jokaista.

Vierailija
5/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että on hyvä kirja. Olen tekemässä kirjallisuusportfoliota 1900-luvun merkittävimmistä teoksista ja niiden kirjailijoista, en koe tarpeelliseksi lukea jokaista.

Tee sitten portfolio niistä kirjoista, jotka koet tarpeelliseksi lukea. Jos portfoliossasi esiintyy joku kirja niin yksityiskohtaisesti, että kerrot sen juonikuvioista, lue se. Jos et lue siitä, kerro yleisluontoisemmin. Saatana saapuu Moskovaan on synty-, julkaisu- ja vastaanottohistorialtaan sen verran ainutlaatuinen kirja, että voit juonikuvion sijaan käsitellä sen merkitystä yhteiskunnalliselta kannalta.

Vierailija
6/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne huomasikin saapuneensa junalla Vladivostokiin Moskovan sijaan ja Mestari huusi, että: "Ei saavuttu Moskovaan, saatana!". Mestari jäi Vladivostokiin tinaamaan ja hukkui loppupeleissä katuojaan. Margarita sai Mestarista tarpeekseen jo junassa joten Margarita jätti Mestarin oman onnensa nojaan ja jatkoi Vladivostokista matkaa Pekingiin jossa sai töitä kadunlakaisijana.

Oletpas kettu!! Tuliko hyvä mieli kun yritit huijata?

Oikeasti Margarita ja Mestari juovat Pontius Pilatuksen myrkytettyä viiniä ja kuolevat, mutta heidät herätetään henkiin.

Vierailija
7/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas kettu!! Tuliko hyvä mieli kun yritit huijata?

Oikeasti Margarita ja Mestari juovat Pontius Pilatuksen myrkytettyä viiniä ja kuolevat, mutta heidät herätetään henkiin.

Elä höpäjä. Ei ne mitään viiniä juo, ne lähetetään todistajansuojeluohjelmaan Siperiaan.

Vierailija
8/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa kirjastosta ja lue se takakansi sekä 5 viimeistä sivua. Siitä saa jo vaikka esitelmän.

Vierailija
9/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset