Luulin, että löydettäis 550t€:lla hyvä perheasunto Töölöstä
mutta eihän sieltä mitään fiksua tohon hintaan saa. Tiesin kyllä, että kymmenessä vuodessa hinnat on noussut, mutta näin paljon. Ei voidakaan muuttaa Suomeen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoista asuntoa etsitte?
Kannattaa ottaa huomioon, että Töölö on muuttumassa. Se ei välttämättä ole enää se sama idyllinen paikka kuin ennen.
Muutimme sieltä pois v. 2010 ja jo tuolloin Töölössä oli kasvava joukko omituisempia hiippailijoita. Levottomuus alkoi lisääntyä mm. narkkareiden asuntoloiden, tukiaseman tms. myötä.
Hesperianpuistoon en lopulta mennyt enää ollenkaan lasten kanssa, kun puistossa rivissä äijälaumoja, jotka kyttäsivät ohikulkijoita.
Yksinäiset iltakävelyt Töölön kauniissa puistoissa jäi minimiin.
Asuimme tuolloin Etu-Töölössä Runebergin kadun lähellä ja mua häiritsi pienten lasten kanssa lähikauppaan kävellessä ne monet baarit ohikulkumatkalla tupakoitsijoineen.
Ihana kaupunginosa muuten ja arkkitehtuuri kaunista, mutta mulle tuli jossakin vaiheessa mitta täyteen lieveilmiöiden vuoksi. Muutimme sitten rauhallisempaan paikkaan.
...Arkkitehtuuri kaunista??? :DDD
Meillä asuu kavereita perheineen Töölössä, eikä kukaan ole valittanut levottomuuksista. Houkuttelevat meitä sinne takaisin nut, kun ollaan mietitty paluuta, mutta ei meillä taida rahat riittää. Täällä on 150m2 tilaa, kyllä tästä voi nipistää, mutta alle 100m2 on liian ahdas.
Oli mun tyttärellä yksiö Tööölössä 580€/kk jos sellainen teille riittää.
100m2 maksanee jo lähemmäs pari tonnia kuussa.
kaffepulla kirjoitti:
550€ perheasunto Töölöstä?
AHHHHAAAAHHHAAAA!!! :D :D :D
Sulla jäi se t sieltä välistä, 500t€.
AHHHAHAAHAAHHAHA, typerys.
Kuka hullu on palaamassa suomeen tässä tilanteessa. Pysy poissa kunnes tämä maa herää järkiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Oli mun tyttärellä yksiö Tööölössä 580€/kk jos sellainen teille riittää.
100m2 maksanee jo lähemmäs pari tonnia kuussa.
Mahto olla murju tohon hintaan.
Aina mä jään tuijottamaan tota sun pullaas kun se näyttää ihan paskakasalta.Ekallakerralla meni oikeasti hetki ja rupes jo yrjö nousemaan kurkkuun ennen kun luin nimimerkkis.Se on kun autokolari ei haluis kattoa mutta ei voi olla kattomattakaan.