Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokohan seuraava sarja on Haapasalo goes rappiolle. Aikamoista vauhtia.

Vierailija
28.03.2016 |

n

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapasalo goes katuoja/vankila...

Vierailija
2/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova poika on tekemään töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, kyllä se Haapasalo on karismaattinen ja fiksu tyyppi, vaikka vähän kahjoa esittääkin. 

Tykkäsin siitä sen Volga 30 päivässä -sarjasta ihan hirveästi, erityisesti pidin hänen nöyrästä ja kunnioittavasta sekä kohteliaasta käyttäytymisestään kuvattavia kohtaan.

Vertailukohdaksi voisi valita vaikkapa sen Putous-Akun matkailuohjelman, joka oli niin hirveä ja suorastaan suututtava, että ei sitä pystynyt edes katsomaan. Naureskelua, pilkkaamista ja jotain alapäähuumoria... siis ihan kamalaa, ja mä vielä olin pitänut sitä Akua hyvänä tyyppinä ja näyttelijänä! 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova poika on tekemään töitä.

Työ on iloni. Ap

Vierailija
5/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäis sen viinan kanssa läträämisen niin arvostaisin häntä vielä enemmän.

Vierailija
6/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffepulla kirjoitti:

Höpö höpö, kyllä se Haapasalo on karismaattinen ja fiksu tyyppi, vaikka vähän kahjoa esittääkin. 

Tykkäsin siitä sen Volga 30 päivässä -sarjasta ihan hirveästi, erityisesti pidin hänen nöyrästä ja kunnioittavasta sekä kohteliaasta käyttäytymisestään kuvattavia kohtaan.

Vertailukohdaksi voisi valita vaikkapa sen Putous-Akun matkailuohjelman, joka oli niin hirveä ja suorastaan suututtava, että ei sitä pystynyt edes katsomaan. Naureskelua, pilkkaamista ja jotain alapäähuumoria... siis ihan kamalaa, ja mä vielä olin pitänut sitä Akua hyvänä tyyppinä ja näyttelijänä! 

Niin onhan se ihan hyvä tyyppi mutta viinan kanssa liian kova vauhti taitaapi olla. PutousAkua en oo nähny, siis sitä sen matkailuohjelmaa. Ap

Vierailija
7/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niimpäs! Ap

Vierailija
8/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapasalo saisi lähes jokaisen 16-25-vuotiaan venäläisen neitokaisen.

Vierailija
9/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niimpäs! Ap

Se votka kuluu venäläiseen kulttuuriin.

Vierailija
10/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroitus 30 päivässä?

Vierailija
11/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieroitus 30 päivässä?

Ei onnistuis niin pikana .... mut hyvä idis! Ap

Vierailija
12/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niimpäs! Ap

Se votka kuluu venäläiseen kulttuuriin.

Joo mut konstit on monet. Ap

Vierailija
13/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilee etelässä kuni sika

Vierailija
14/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoilee etelässä kuni sika

Voin kuvitella, en oo katsellu vielä tätä uusinta seikkailua. Ap

Vierailija
15/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen myötähäpeää, kun katselen noita Villen Venäjän-reissuohjelmia, niin selvästi niistä näkyy, että hän on humalassa n. 95% ajasta. Erityisesti hävetti se, kun yhdessä jaksossa hän haastatteli kosmonauttivanhusta tuhannen tuiterissa. Ei niin minkäänlaista kunnioitusta avaruudessa ollutta vanhusta kohtaan. Jos taas kännissä juttelee jonkun pontikanpolttajan kanssa, niin ei nouse myötähäpeä pintaan, vaan ihan vain suru. Mutta näin se on - harva suomalainen mies pystyy halpaa vodkaa vastustamaan valitettavasti. Itse Venäjällä asuneena muita suomalaisia seuranneena - oman kokemukseni mukaan lähes kaikki Venäjällä asuvat suomalaismiehet ovat enemmän tai vähemmän alkoholisoituneita. Kyllä venäläisissäkin miehissä juoppoja on, mutta ei prosentuaalisesti niin paljon kuin suomalaisissa.

Vierailija
16/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haapasalo saisi lähes jokaisen 16-25-vuotiaan venäläisen neitokaisen.

Kukapa ei. Ap

Vierailija
17/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä koen myötähäpeää, kun katselen noita Villen Venäjän-reissuohjelmia, niin selvästi niistä näkyy, että hän on humalassa n. 95% ajasta. Erityisesti hävetti se, kun yhdessä jaksossa hän haastatteli kosmonauttivanhusta tuhannen tuiterissa. Ei niin minkäänlaista kunnioitusta avaruudessa ollutta vanhusta kohtaan. Jos taas kännissä juttelee jonkun pontikanpolttajan kanssa, niin ei nouse myötähäpeä pintaan, vaan ihan vain suru. Mutta näin se on - harva suomalainen mies pystyy halpaa vodkaa vastustamaan valitettavasti. Itse Venäjällä asuneena muita suomalaisia seuranneena - oman kokemukseni mukaan lähes kaikki Venäjällä asuvat suomalaismiehet ovat enemmän tai vähemmän alkoholisoituneita. Kyllä venäläisissäkin miehissä juoppoja on, mutta ei prosentuaalisesti niin paljon kuin suomalaisissa.

Joo mäki tiedän näitä viinan lumoihin langenneita liikaa, just siellä Venäjällä. Halpa votka tai varmaan jopa ilmainen on helposti tuhon tie..Ap

Vierailija
18/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffepulla kirjoitti:

Joo, samoin. Volga oli tosi hyvä ja mielenkiintoinen. 

En oikein ymmärrä Akun matkailuohjelman konseptia. Tehtiinkö siinä lopulta pilkkaa idiooteista suomalaisista joiden mielestä tyhmät, kuluneet vitsit ja muiden kansojen morkkaaminen ja kustannuksella pilailu on hauskaa? Myötähäpeä oli välillä valtava, enkä sitä ole kärsinyt kokonaan katsoakaan. 

Vierailija
19/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapasalo goes lomalle. Kyllä lomalla saa pämpätä.

Vierailija
20/21 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffepulla kirjoitti:

Siis millä eväillä pidit Akua hyvänä tyyppinä???