Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan joutunut ottamaan jälkiehkäisypilleriä?

Vierailija
20.02.2006 |

Itse jouduin ottamaan viikonloppuna ja naama kukkii nyt finnejä. Samoin rintoja aristaa suunnattomasti, sivuoireitako?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä pää pöntössä. Kamala kokemus.

Vierailija
22/25 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa elämässäni niihin (syynä kondomin hajoaminen). Mitään sivuoireita ei ole tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei aina toimi nuo jälkiehkäisy pillerit. Ja otin ihan ohjeen mukaan.

Vierailija
24/25 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten turvauduin tabuihin, mutta mitään oireita ei tullut. Menkat alkoi normaalin kierron mukaan parin vkon päästä ja loppuikin odotetusti.

No mutta sitten alkoikin kamala tiputteluvuoto, kohtua vihloo ja vatsa on pömppö... jo toista viikkoa. Ota tässä sitten selvää johtuuko tuosta hormoonisatsista vai jostain muusta, gynen kaa pääsen juttelemaan pian. Muilla kokemusta tiputtelusta??

Turvauduin j-ehkäisyyn, kun kortsu luiskahti emmekä kolmen lapsen vanhempina halua lisää lapsia ainakaan vielä. Kortsua käytämme, koska hormonaalisesta ehkäisystä mulle tuli pahoja päänsärkyjä ja migreeniä. Mieluummin näin.

Ja ihan aikuinen olen.

N34

Vierailija
25/25 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, minä luulin että oltiin vauvaa tekemässä silloin :( Vaan ei oltu. No, tuon kerran suostuin mutta sanoin, että seuraavaa kertaa ei tule, jos on ilman ehkäisyä niin seurauksena voi olla vauva.

Minulle ei tullut mitään jälkivaikutuksia. Ei siis mitään. Menkat tuli ihan ajallaan aikanaan. Enkä siis tullut raskaaksi. Otin pillerit alle 24h kuluessa.