Onko kukaan joutunut ottamaan jälkiehkäisypilleriä?
Itse jouduin ottamaan viikonloppuna ja naama kukkii nyt finnejä. Samoin rintoja aristaa suunnattomasti, sivuoireitako?
Kommentit (25)
kertaa elämässäni niihin (syynä kondomin hajoaminen). Mitään sivuoireita ei ole tullut.
Eli ei aina toimi nuo jälkiehkäisy pillerit. Ja otin ihan ohjeen mukaan.
Kuukausi sitten turvauduin tabuihin, mutta mitään oireita ei tullut. Menkat alkoi normaalin kierron mukaan parin vkon päästä ja loppuikin odotetusti.
No mutta sitten alkoikin kamala tiputteluvuoto, kohtua vihloo ja vatsa on pömppö... jo toista viikkoa. Ota tässä sitten selvää johtuuko tuosta hormoonisatsista vai jostain muusta, gynen kaa pääsen juttelemaan pian. Muilla kokemusta tiputtelusta??
Turvauduin j-ehkäisyyn, kun kortsu luiskahti emmekä kolmen lapsen vanhempina halua lisää lapsia ainakaan vielä. Kortsua käytämme, koska hormonaalisesta ehkäisystä mulle tuli pahoja päänsärkyjä ja migreeniä. Mieluummin näin.
Ja ihan aikuinen olen.
N34
Höh, minä luulin että oltiin vauvaa tekemässä silloin :( Vaan ei oltu. No, tuon kerran suostuin mutta sanoin, että seuraavaa kertaa ei tule, jos on ilman ehkäisyä niin seurauksena voi olla vauva.
Minulle ei tullut mitään jälkivaikutuksia. Ei siis mitään. Menkat tuli ihan ajallaan aikanaan. Enkä siis tullut raskaaksi. Otin pillerit alle 24h kuluessa.
Koko päivä pää pöntössä. Kamala kokemus.