Juma toi POETS OF THE FALL ja erityisesti sen solisti on HOT.
Oletteko olleet keikalla? Kuka on tämä solisti ja tietoja hänestä...?
Kommentit (20)
Vierailija:
Mielestäni live-laulanta ei siltä ah, niin ihanalta hepulta mennyt hyvin, mutta käys kattoon niiden sivuílta se video! AAAHHHH!!!!
video tulee niistä small, medium tai large- systeemeistä. Meidän kone ei soita kokonaan kappaletta kuin small-kohdasta.
Vierailija:
Oletteko olleet keikalla? Kuka on tämä solisti ja tietoja hänestä...?
tarkoitin tietoja, joita EI NETISTÄ LÖYDY. Idiootti.
ap
Näitä löytyy kyllä netistä, mutta kun ei ap osaa nettiä käyttää niin minkäs sille voi.
Surullista, ettei tajuntanne ulotu sen tajuamiseen.
ap
Vierailija:
Surullista, ettei tajuntanne ulotu sen tajuamiseen.ap
Olen kiinnostunut musiikista ja bändistä, en sinun kanssasi jauhamisesta.
ap
Että enemmän tietoja kuin etunimen tässä kysymyksessä ajattelin.
ap
Ap on kysynyt kuka on laulaja vastaus on Marko.
Illusion & Dream kumartaa syvään yhtyeen musiikillisille oppi-isille: tuore sinkku kuulostaa niin paljon amerikanserkku Liveltä, että olisi mielenkiintoista kuulla uushippiorkesterin kommentti biisistä. Yleissoundin ja laulutavan lisäksi filosofis/eksistentiaaliset lyriikat hämmentävät - onko nyt aivan varma, ettei Poetsin laulaja/sanoittaja Marko Saaresto alias Mark ole vähintäänkin telepaattisessa yhteydessä Liven Ed Kowalczykiin?
http://www.skenet.fi/?menuid=364&aid=1095
Ja pikkusen enemmän tietoa olisi kiva, kuin nimi. Mutta se varmaan on ihan tosi vaikea tajuta.
ap
on kyllä aika komia mies.
Olin pienellä yksityiskeikalla vähän aikaa sitten ja täytyy sanoa että tunnelma oli mahtava. Musiikki todella erinomaista!
Vierailija:
on kyllä aika komia mies.
Olin pienellä yksityiskeikalla vähän aikaa sitten ja täytyy sanoa että tunnelma oli mahtava. Musiikki todella erinomaista!
Sormusta en huomannut kastoa kun olin niin tunnelmissa mustasta ;)
PS. Olen kuullut että mies käyttää ajoittain mustia trikoita tai trikoopukua, työn merkeissä siis ;)
Vierailija:
Sormusta en huomannut kastoa kun olin niin tunnelmissa mustasta ;)PS. Olen kuullut että mies käyttää ajoittain mustia trikoita tai trikoopukua, työn merkeissä siis ;)
Ärsyy ku ei ymmärrä kaikkia sanoja...
Mielestäni live-laulanta ei siltä ah, niin ihanalta hepulta mennyt hyvin, mutta käys kattoon niiden sivuílta se video! AAAHHHH!!!!