Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan motoristit, joko olette avanneet ajokauden?

Vierailija
28.03.2016 |

Mä avasin eilen, tosin ajoin vain hyvin lyhyen matkan. Tiellä oli paikoin irtokiveä ja sulamisvettä, joten pitkä lenkki ei sitten oikein houkutellut, enkä viitsinyt isommalle tielle mennä kovan tuulen takia. Mutta tästä tää taas lähtee! Harmittaa vain, kun niin harvoin päästään miehen kanssa yhdessä liikkeelle, kahdestaan on mukavampi ajella kuin yksin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kävin perjantaina ajamassa reilu 500km. Reissun. Oulusta jyväskylään ja takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kävin perjantaina ajamassa reilu 500km. Reissun. Oulusta jyväskylään ja takaisin.

Oho, oliko tiet sulina? Mä ajoin yhtenä pääsiäisenä Seinäjoelta Helsinkiin ja seuraavana päivänä Tallinnasta Tarttoon, ja se oli kyllä unohtumaton reissu, mutta k-y-l-m-ä.

Ap

Vierailija
4/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää ne säälittävät moponne vain siellä talviteloilla.

Vierailija
5/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea motoristi kirjoitti:

Voi voi sinua reppanaa, tuossa pillimehu ja keksi. Tuliko parempi mieli?

Ap

Vierailija
6/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää meluavia rikollisjärjestöjä Suomen maanteille, kiitos!

Vierailija
7/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Taas on koittanut se aika vuodesta, kun itsetunto-ongelmaisten valkoroskaperheiden nahkahaalarit ajavat korttelin ympäri ruohonleikkurillaan saadakseen tuntea itsensä vapaiksi.

Noh, huvinsa kullakin. Itse nautiskelen olutta terassillani ja nauran näille perheenisille, jotka eivät kykene hallitsemaan edes neljääkymmentä hevosvoimaa.

Vierailija
8/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenäiti kirjoitti:

Hyvä pointti, kun ajaa A-kortin, sitoutuu samalla rikollisjärjestön elinikäiseksi jäseneksi. Ajokorttihakemuksessa vain ruksataan oikea laatikko. Mä kuulun Suomen punaisia päin kävelijöiden järjestöön, joka kuuluu tietenkin maailmanlaajuiseen Jaywalkers International -järjestöön.

Ap

Ps. Tiedän, missä asut.

Vierailija
9/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Taas on koittanut se aika vuodesta, kun itsetunto-ongelmaisten valkoroskaperheiden nahkahaalarit ajavat korttelin ympäri ruohonleikkurillaan saadakseen tuntea itsensä vapaiksi.

Noh, huvinsa kullakin. Itse nautiskelen olutta terassillani ja nauran näille perheenisille, jotka eivät kykene hallitsemaan edes neljääkymmentä hevosvoimaa.

Mulla on tekstiiliasu ja oon perheenäiti. Suristimessani on jopa 50 heppaa, kelatkaa!

Ap

Vierailija
10/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derbijonnet taas vauhdissa.

Vierailija
11/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheenäiti kirjoitti:

Hyvä pointti, kun ajaa A-kortin, sitoutuu samalla rikollisjärjestön elinikäiseksi jäseneksi. Ajokorttihakemuksessa vain ruksataan oikea laatikko. Mä kuulun Suomen punaisia päin kävelijöiden järjestöön, joka kuuluu tietenkin maailmanlaajuiseen Jaywalkers International -järjestöön.

Ap

Ps. Tiedän, missä asut.

Tervetuloa, laitan kahvit porisemaan ja otan pakkasesta pari voisilmäpullaa.

Olettaen, että selviät tänne asti kaatumatta.

Vierailija
12/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisti kirjoitti:

Mä ajoin ehkä enimmillään hurjaa seitsemääkymppiä, mutta en oo jonne, enkä omista Derbiä. Itse asiasssa en ole koskaan ajanut mopolla!

Ap

Vierailija
13/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Menikö tunteisiin valkoroskamutsilla?

Vierailija
14/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheenäiti kirjoitti:

Ap

Ps. Tiedän, missä asut.

Tervetuloa, laitan kahvit porisemaan ja otan pakkasesta pari voisilmäpullaa.

Olettaen, että selviät tänne asti kaatumatta.

Enköhän, jos tiet on sulana. Mutta sopiiko, että keität teetä, mä oon jo juonut tämän päivän kahvikiintiöni.

Ap

Vierailija
15/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oikeestaan ajokausi päällä vuoden ympäri. Espanjan aurinkorannikolla nimittäin. Tosin sille rantabaanalle ei tee mieli harrikalla mennä mukaan, mutta tosi mukavia vuoristoteitä ja pikkukyliä löytyy ympäriltä. 

Vierailija
16/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Menikö tunteisiin valkoroskamutsilla?

Lainasit viestiäni ja kirjoitit vastauksen, mutta vastaus ei tunnu olevan missään yhteydessä minun viestiini. Tässä on nyt selvä kommunikaatiokatkos. En voi auttaa, pahoittelen!

Ap

Vierailija
17/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realisti kirjoitti:

Mä ajoin ehkä enimmillään hurjaa seitsemääkymppiä, mutta en oo jonne, enkä omista Derbiä. Itse asiasssa en ole koskaan ajanut mopolla!

Ap

Se hurjat seitsemänkymppiä todennäköisesti tapahtui kadulla, jossa vallitsee kolmenkymmenen (30) kilometrin rajoitus. Saatiinpahan taas liikennettä vaarannettua! Kai muistit ohittaa ainakin yhden octavian oikealta?

Vierailija
18/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on oikeestaan ajokausi päällä vuoden ympäri. Espanjan aurinkorannikolla nimittäin. Tosin sille rantabaanalle ei tee mieli harrikalla mennä mukaan, mutta tosi mukavia vuoristoteitä ja pikkukyliä löytyy ympäriltä. 

Siellä varmasti riittää kohteita! Meillä on ollut monta vuotta ajelut tosi vähissä, koska lapset on pieniä ja yhteistä aikaa tosi vähän. Kesällä mennään yhdelle parin päivän reissulle, ja haaveissa siintää Viron-matka. Olen kierrellyt Viroa tosi paljon, kun asuin siellä vähän aikaa, ja siellä riittää myös nähtävää, vaikka maa on niin pieni.

Ap

Vierailija
19/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä on pesty ja kävin pyörähtämässä tankilla. Sitten vasta tielle, kun lämpötila on yli 10 asteen. Ei tuonne vielä kiire ole.

Ajakaahan varovasti, kun teillä on vielä hiekkaa, eikä autoilijatkaan ole vielä tottuneet pyöriin.

Vierailija
20/29 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan onnistu vielä. Pari kilometriä jäistä ja sohjoista hiekkatietä ennen kuin pääsee sulalle päinkään. 300kg matkapyörän kanssa ei tee mieli edes ajatella asiaa, ei 1, eikä 2 päällä.. Ja saadaanko hei vielä wt-kertoimet huutamaan kun korkataan sitten samaan syssyyn veneily- ja jenkkiautokausikin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi