Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALIKSET05 uuteen viikkoon!!!

30.06.2008 |

Huomenta!!

Ajattelin laittaa uuden pinon, joten tänne sitten vaan kirjoittamaan arvon mammat!!!

Palailen itse viimeistään illalla.

Suohomppeli81

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, mitenkä tää kirjoitusjenttä on näin pieneksi mennyt...vai onko tää vain mun koneella...

Jep, lomalla ollaan täälläkin. Huomenna lähtään reissuun,ensiksi Ähtäriin jossa viivymme yhden yön. Sitten suuntaamme Ikaalisiin ja Tampereella ja sieltä sitten torstain tietämissä kotio.

Meilläkin oli miehen kans eka hääpäivä (7.7). Mies oli ostanut mulle hienon rannekellon ja kukkia.Minä laitoin vain hyvää ruokaa, josta sitten saimme kahdestaan nauttia Juuson ollessa mökillä isovanhempien kanssa.

Juusosta on tullut isin poika ihan täysillä. Äiti kelpaa vain kiukuttelun kohteeksi ja iltasadun lukijaksi. Leikkeihin kyllä silloin kun isi ei ole paikalla....ja uhmaa siis piisaa.

Tulehan Marju pian kertomaan uutisia, kumpi tuli??? :)

Ja Tuulian Moonalle synttärionnittelut! Pian se aika rientää...

Mutta nyt laittamaan pyykit ulos kuivumaan, meillä kun paistaa yllättäen aurinko!!

Suohomppeli81 ja Juuso

Vierailija
2/33 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onpa tosiaan pieni kirjoituskenttä! Onneksi näyttää kuitenkin tulevan "ulos" normaalitekstinä... Toivottavasti muuttavat pian tämän kirjoituskentän normaalikokoiseksi...

No, mutta asiaan. Lomalla ollaan siis täälläkin. Ekat pari viikkoa ovat menneet lähinnä mökillä, eilen olimme yhden lapsuudenystäväni häissä (ilman lapsia, eli sai juhlia ihan rauhassa...), ja nyt pakkaillaan tavaroita Itä-Suomen reissua varten. Menemme ensin appiukolle Pohjois-Karjalaan ja sitten anopille Etelä-Karjalaan. Ensi viikko onkin miehen viimeinen lomaviikko, minä jatkan sitten vielä viikon lomailua lasten kanssa.

Säät ovat olleet kyllä tosi kurjia, onneksi nyt pari päivää on ollut mukavampaa ilmaa. Jotenkin sitä vain kaipaisi sitä lämpöä ja auringonpaistetta näin kesällä, ei tunnu oikein lomalta, kun on tällaiset ilmat.

Mitään ihmeellistä ei siis kuulu, joten jatkan lomailua :)

Toivottavasti Marjulla on kaikki mennyt hyvin, ja ehkä sitten viikon kuluttua saa jo lukea, kumpi tuli...

Mukavaa kesän jatkoa kaikille!

Terhi ja mummun kanssa mökillä olevat lapset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Torstaina oli sitten suunniteltu sektio ja "pikkumies" syntyi hulppeilla mitoilla 4700 g ja 53,5 cm. Onneksi oli suunniteltu sektio, ei olisi kaveri mahtunut alateitse syntymään.

Sektio oli tällä kertaa todella positiivinen kokemus. Leikkaus meni hyvin ja toipuminen on ollut todella nopeaa. Jo torstai-iltana pääsin auttaen ylös sängystä vain viisi tuntia leikkauksen jälkeen. Perjantaina pääsin itse jo jalkeille ja olo on ollut mitä mainioin. Eilen päästivät sairaalasta kotiin, kun sekä vauva että äiti voivat hyvin. Haava on toki kovastikin välillä kipeä, mutta kipu ei häiritse kunhan liikkuu varoen ja maltillisesti. Imetys on lähtenyt sujumaan ihan hyvin, tosin maitoa tulee vielä sen verran vähän, että poika tarvitsee lisämaitoa.

Jenna palaa tänään kotiin viikonlopun mökkireissultaan. Ihanaa saada tyttö kotiin, äidillä on ollut jo valtava ikävä. Nyt sitten vain harjoitellaan taas tätä vauvaperheen elämää.

Kiitos kaikille tsempityksistä!

t. Marju, Jennukka ja Haisuli 3 vrk

Vierailija
4/33 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vielä viikkoja riittää, ennen kuin saan vauvan masun ulkopuolelle. Tosin olo alkaa olla jo aika tukala... Molemmat edelliset lapset kun ovat syntyneet keväällä, niin mulla ei ole kokemusta kesällä raskaanaolosta ennestään ja tämä tuntuu tosi raskaalle.

Me oltiin pohjoisessakin vain pari viikkoa, kun normaalisti on oltu siellä melkein koko kesä. Ihan mukava olla kotona ja nauttia siitä, että saadaan olla kaikki yhdessä. Tosin mies on nyt viikon Kyproksella, mutta hänelläkin on monta viikkoa vielä vapaata.

Mä olen päättänyt, että lapset saa olla päiväkodissa puolipäiväisesti ainakin syyskuun loppuun, todennäköisesti pitempäänkin. Ovat sen verran vilkas kaksikko, etten varmasti ainakaan alkuun jaksa kaitsea koko porukkaa. Ja Eeli kyllä kaipaakin muutakin toimintaa kuin mitä pelkät kotinurkat voi tarjota.

Saas nähdä, tuleeko päiväkodin kanssa kädenvääntöä tuosta asiasta, mutta mulle on aivan sama, mulla ei ole minkään näköistä tukiverkkoa, kun sukulaiset kaikki asuu 800 km:n päässä ja kavereilla kaikilla on omat perheensä.

Eelillä on taas joku ripustautumisvaihe, etten minä saisi mennä minnekään ja kaikkialla pitäisi olla kaverina, muistelen, et tuollaista voisi olla neljän vuoden paikkeilla, mutta meillä jo nyt? Saattaa olla että ymmärtää mitä tarkoittaa, kun vauva on tulossa ja oireilee sitä jo valmiiksi.

Muuten Eeli on kyllä tosi reipas ja lutuinen poika, käy aina välillä pussailemassa ja halimassa ja sanoo, että tykkää :) Tosi herkkänahkainen on ja sen takia joutuu aina vähän soveltamaan kaikkea, ettei toista tahallaan loukkaisi.

Oona taas on melkoinen rämäpää, ei jää murehtimaan vanhoja asioita ja on muutenkin jo aika omatoiminen. Nukkuminen on tosi vaihtelevaa, mitä se on Oonalla ollut aina, mutta nyt taas parempi kausi menossa. Kaikki asiansa juttelee, laulaa lauluja ym.

Keskenäänkin tulevat toimeen jo himppasen paremmin kuin ennen. Eli pientä toivoa on parempaan :)

Nähtäväksi jää, miten vauva tätä pakkaa sekoittaa. Siihen ei oikein voi valmistautuakaan mitenkään, kun se riippuu niin kaikesta. Aika näyttää...

Tässähän tätä jo oli kuulumisia, palataan asiaan taas joskus ;)

Rosa rv 30+5, Eeli 17.3.05 ja Oona 29.5.06

Vierailija
5/33 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon Onnea Marjun perheelle potrasta prinssistä!!

Niin se aika hujahti ja vauva on syntynyt..vasta saimme iloita sinun plussauksesta!!

Mekin ollaan palattu maalta kaupunkiin. Ihana olla kotona, mutta täällä on aina jotenkin kamala kaaos =).

Moona kiittää ja kumartaa onnitteluista! Muumitalo on ollut ihan ykköslahja. tänään kävimme neuvolassa. Lähes samat mitat, kun Mimmillä 2v. Pituutta 89cm ja painoa 12.7kg. Palapelin ja tornin teko onnistui ja eläimet tunnistettiin. Tosin Moonan mielestä lammas on lehmä ja sillä sipuli. Moonalle kehoitii pitämään unikoulua, mutta se sitten syksymmällä. Moona on meillä nyt se kenen vieressä pitää kölliä niin kauan kun hän nukahtaa. Moona tankkaa sen läheisyyden ja hellyyden siinä kohtaan.

Mimmin kanssa uhmakkuus on taas kiristänyt perheen hermoja. Nyt saatiin neuvoksi neuvolasta, että jos kerta sanominen ei mene perille, niin sitten pitää vaan olla huomioimatta koko lapsi. Tämän ikäinen kyllä tietää milloin tekee väärin ja milloin oikein. Joten sulkekaamme silmät ja korvat..kokeillaan.

Mimmi osaa olla tosi ärsyttävällä narisevalla äänellään. Joskus menee kauan ennen kuin hän puhuu omalla heleällään tytön äänellä..silloin muistamme kehua miten nätti ääni on. Mimmi on joskus tosi vauva..ihan vain hakeakseen sitä huomiota. Vaikeamapi kausi siis menossa.

Ilmat masentaa ja masentaa muutenkin. Paino on päässyt kohoamaan, kun herkut on maistunut, eikä liikunta lainkaan. Jotenkin sellainen olo, että syksyllä sitten. Aurinko piristäisi, saisi pitää hametta ja toppeja..kenties tarkenisi laittaa sandaalit jalkaan. En ole oikeasti käyttänyt sandaaleja kertaakaan. Mikä tämä tälläin kesä on?

Rosalla mukavasti viikkoja! Kiva, kun tekin käytte meitä vielä moikkaamassa!!

Täytyy käydä taas jälleen siivoamaan, kummasti kaikki tavarat levähtää 5min kun ovesta astumme sisään. Matotkii pitää kai viedä pesulaan, kun ei ulkona niitä saa kuivaksi.

Palaamisiin siis-

Synkkien pivien alta; Tuulia

Vierailija
6/33 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Marjulle ja koko teidän perheelle prinssin syntymän johdosta!

Meidän Muumimailman reissu meni upeasti. Oli ihana paikka. Ja Turusta ja Naantalistakin taas nautittiin. Nyt ollaan oltu kotosalla, toki pientä kivaa viritellään koko ajan. Mutta tämä sää ärsyttää :( .

Näin lyhyesti tällä kertaa. On ihan oikeasti mentävä kotihommille.

t: Tuula

Vierailija
7/33 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potra poika tuli! Ja tosiaan sun raskaus meni niin äkkiä!

Ja nyt Rosallakin on noin paljon viikkoja. Entäs Miuqu??? Paljonko on viikkoja ja mites jakselet?

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Meillä mies on lomalla ja rakentaa isänsä kanssa terassia meille. Lapset ovat olleet alkuviikon hoidossa ja nyt ovat loppuviikon kotona.

Henriä on pistänyt joku ötökkä silmäluomeen. Koko luomi on ihan turvoksissa ja poika aikas hurjan näköinen. Hän katsoi itseään peilistä ja sanoi "äiti, katso nyt miltä mä näytän". Voi kun kävi pientä sääliksi. Sai zyrteciä, toivottavasti auttaa pian.

Nyt töistä kotiin : )

Kalamami, Henri ja Eeli

Vierailija
8/33 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvaonnittelut Marjulle!

Mulla on ollut ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa täällä palstalle, joten en ole paljon jaksanut edes vaivautua kokeilemaan, vaikka ollaan oltu kotosalla. Onneksi on ollut muutama lämminkin päivä, niin on päästy kokeilemaan myös t-paitoja ja shortseja. Mies kyllä yksi päivä naureskeli mulle, kun mulla kylmäjalkaisena oli kuitenkin villasukat jalassa. Jotenkinhan sitä pitää kesävaatteissakin tarjeta...

Mansikkaa olen maalistytön avustuksella laittanut pakkaseen ja hilloksi parina päivänä. Tyttö on ollut ihan oikeastikin avuksi asettelemalla rasioita, liimaamalla tarroja ja sirottelemalla sokeria.

Tänne ei tällä erää kummempia

korvapuustit

Vierailija
9/33 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs on muutama viikko vierähtäny etten ole tänne kirjotellu.

Ensiksikin Onnea Marjulle potrasta pojasta!!

Ollaan oltu mökkeilemässä ja torstaina tultiin kotiin sieltä Siljan muumiristeilyltä. Arka maalisneitimme reipastui tosi paljon reissussa, halaili muumeja ja tanssi muumidiskossa. Edes leikkipaikan hulina ei pelottanut vaan temmelsi pallomeressä kun vanha tekijä. Kaikinpuolin oli kiva reissu :)

Miehen loma loppuu ja huomen töihin. Onneksi on viel yksi viikko jemmassa elokuulle. Varasinkin meille elokuun puoleenväliin vielä Tallinnan matkan, tarkotus ois ihan kahdestaan lähteä. Meille tulee lapsenvahti asumaan kotiimme ja toinen menee mummolle sekä siskolleni, toinen yö toisella ja toinen toisella. Näin ei kukaan "rasitu" liikaa.

Muutoin tänne ei kuulu kummempia. Kuopus yrittää epätoivon vimmalla kontata ja saakin muutaman askeleen aikaiseksi. Polviseisonta kiinnostaa myöskin.

Ensi viikon maalisneiti on viel hoidossa ja sit ei ole 5 viikkoon. Toisaalta mukavaa kun saa viettää kiireetöntä ja aikataulutonta aikaa tyttöjen kanssa.

Vierailija
10/33 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: lämpimät onnittelut Marjulle ja perheelle pikkuprinssin johdosta!

Me olemme palanneet kotiin reissailujen jälkeen. Meilläkin mies menee huomenna töihin, minä olen vielä viikon lomalla, sitten viikon töissä ja sitten viikon lomalla. Ollaan nyt loppuloma lähinnä kotosalla, tosin ajatus on käydä vielä päiväseltään Korkeasaaressa (alkavalla viikolla) ja toisena päivänä Puuhamaassa (viimeisellä viikolla)...

Itä-Suomen kierroksemme sujui oikein hyvin, tosin säät eivät oikein suosineet (ketäpä olisivat suosineet...). Lapsista rupesi kyllä loppuviikosta jo huomaamaan, että on hyvä päästä välillä kotiin... Alkoivat kiukkukierrokset vähän nousta, kun reissaaminen jo väsytti. Mutta äärimmäisen mukavia reissaajia ovat, pitkätkin automatkat menivät tosi kivuttomasti - nukkuivat välillä ja muuten olivat sitten oikein kiltisti. Heidän kanssaan kelpaa siis reissata.

Painosta ei jaksa stressata - laskenut ei ainakaan ole... Olen tosin jaksanut käydä lenkillä, joten ihan hirveästi ei ehkä ole tullut lisääkään kiloja. Olen itse asiassa lenkkeillyt isäni kanssa, hän kun sai myös juoksukipinän. Mukavaa, kun jompikumpi aina mökilläkin piiskasi, että tänään on lenkkipäivä... Aika hassua itse asiassa, että on isän kanssa yhteinen harrastus, mutta tosi kivaa kyllä. No, ruokapuolta pitää ruveta nyt taas vähän skarppaamaan, kun arki lähestyy, joten rötväily saa loppua...

Jaahas, siinä varmaan päällimmäiset. Mitään ihmeempää ei siis kuulu, eli jatkamme tasaista eloa ja lomailua.

Palaillaan taas!

Terhi&mukelot

Vierailija
11/33 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sehän on akkainviikko menossa et ihmekös tuo jos sataa... :)

Mekin palailimme viime viikolla reissusta. Olimme siis Ähtärissä, Ikaalisissa ja Tampereella. Maalispojua ei Ähtärissä eläimet kiinnostaneet juuri lainkaan.Sen sijaan hotellin leikkipaikat ulkona ja sisällä olivat pop!Ja kylpylä.

Ikaalisissa olimme kylpylässä ja leikkipaikoilla.Vähän tuli miinusta ruokailusta,odotimme illalla yli tunnin ruokaa ennenkuin saimme sen. Lisäksi paikka oli ihan täynnä ja henkilökunta vain otti uusia tilauksia vastaan...

Minulla vielä tämä viikko virallista lomaa,ensi viikolla alkaisi taas etäpäivät. Minä tosin olen suurimman osan tehtävistä tehnyt, mutta muutama vielä tekemättä. Maalispoju lomalla vielä lomalla tän viikon ja ens viikolla maanantain, sit tiistaina menee taas hoitoon. On jo kyselly koska pääsee hoitoon...rupee tieten kotiympyrät tökkimään kahen viikon olon jälkeen.

Ja Marjulle tähän loppuun ONNEA pojasta!

Me lähdemme Juuson kans nyt uimahalliin kun ei oikeeseen järveen pääse.

Suohomppeli81 ja Juuso

Vierailija
12/33 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti katosi, kuinkas ollakaan.

Palaillaan taas, kun kotiudumme seuraavan kerran.

Tuulia

Vierailija
13/33 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulia, sulle laitoin meiliä.. asian arvannet. Muilta pyydän anteeksi yksityisasian hoitoa listan välityksellä. Olen puhelimenvaihdonmyötä haihduttanut puhelimestani useita numeroita taivaan tuuliin. Tuulian numeron myös. Jos teillä jollain on Tuulian nro, laittakaa kiltit sille viesti jotta on yhteydessä minuun. KIITOS! asia ei ole kuolemanvakava, mutta roikkunut kuukausia....

Muuten meille ei ihmeitä. Viimeistä lomaviikkoa vietetään vesisateessa. Lapset ja vanhemmat hyppii seinille; sateessahan ei voi ulkoilla :-0.

Hammastarkastuksessa olin maalisneidin kanssa aamulla. Hienot hampaat löytyi. Neiti availi suuta nätisti, mitään ei tädille tosin puhunut. Olin tyytyväinen koska olin arvellut ettei neitimme edes suostuisi avaamaan suutansa. Seur. käynti vuonna 2010!

Vierailija
14/33 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjulle!

Vierailija
15/33 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittamaan, että yhteys Tuuliaan saatu!

Vierailija
16/33 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sairastuvalta. Onneksi vain minä sairastan, 4 viikkoa kestänyt jo lentsu ja nyt on toista päivää kuumetta liki 39 astetta. Olo on ihan kamala, huomen pääsen lisätutkimuksiin ja saadaan toivottavasti selkoa tähän. Harvoin jos koskaan miulle nousee näin kovaa kuumetta.

Tuollahan tuo Tuulian viesti oli omana viestinään, et varmaan ollut klikannut "vastaa viestiin" tässä viestipuussa.

Eipä tänne muuta kummempaa, huomenna kuopuksen 8kk neuvolakin. Maalisneiti on viel kaksi päivää hoidos ja sit 5 viikkoa lomalla.

Vierailija
17/33 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nasulinalle pikaisia tervehtymisiä!

Lomat on lusittu :´( Ja eessä vaan töitä, töitä ja töitä... Vielä pitäisi jaksaa 3kk ennen äitiyslomaa. Niin tai "lomaa ja lomaa", sitähän se vaan, sohvalla köllöttelyä ja ajankuluttelua kun kaksi lasta on talossa, vai mitä?????

Suohomppelilta on pitänyt kysyä noista opiskeluhommista, että mitäs sinä opiskelet? on mennyt multa ihan totaalisesti ohi...

Ja Kalamami tässä kyseli jotakin mun raskaudesta, en enää kyllä muista että mitä. Menossa on h22+6. Hurjan nopsaan tämä raskaus menee verrattuna ekaan. Ja oikeen harmittaa kun tämä menee vaan tässä sivussa. Ekassa raskaudessa, kuten jokainen muistaa, sitä vaan tuijotteli ja ihmetteli sitä masua. Ihan hyvin oon jo voinut. Pahoinvoinit helpotti kunnolla siinä noin 17-19 viikoilla, eli huomattavasti aiemmin kuin Näpsästä. Ultrassa meille povattiin toista tyttöä, kuten äidinvaistokin vahvasti sanoi ;) Isosisko oottaa jo kovasti vauvaa taloon ja hänkin on kuulemma sitä mieltä että tyttövauva siellä on (ei olla kerrottu kätilön arveluista mitään). Äitin masu saa kovasti suukkoja ja silitystä, tosin välillä Näpsä taas lähestyy hampaat irvessä tavoitteena nipistää mahasta.

Pesulle, pisulle ja nukkumaan! Aurinkoista lomaa vielä lomailijoille!!!

Terkuin: miuqu ja nti näpsä

Vierailija
18/33 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirjoitin pitkän pätkän ja sit vaan viuh ja teksti oli poissa...mistähän tommonen johtuu...

Vaan on ollut kyllä niin lämpimiä päiviä ettei ole paljon sisälllä oltu.Ollaan tehty miehen kans pihahommia ja Juuso touhunnut välillä mukana apupoikana. Sit ollan ajettu pyörällä, käyty uimassa ja kaikenlaista puuhastelua.

Juusolla taitaa päiväunet olla sit historiaa...eipä ole lomalla paljon niitä nukkunut, paitsi kun oltiin reissussa niin autossa. Saapa nähä nyt kun Juuso menee tiistaina takas hoitoon et miten sit siellä...mulla kun jatkuu etäpäiväy ja tehtävien teko. Ens viikolla sit keskiviikkona kouluun takas.

Josta pääsenkin Miuqulle vastailemaan eli minä opiskelen lähihoitajaksi. Olen neljä vuotta ollut hoitoalalla et jos sit nyt pätevöittäisi itsensä. Luultavasti sit jos tän koulun loppun saan niin jatkan vielä vajaan vuoden ja suuntaudun vammaistyöhön. Mutta sinne on vielä aikaa...

Mutta nyt kasomaan onko perunat jo kypsiä, maalispojulla on kuulema kova nälkä.

Suohomppeli81 ja Juuso

Vierailija
19/33 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ottamaan pehmeän laskun töihin, eli teen hommia tämän viikon ja lomailen sitten vielä ensi viikon... Täällä on sikahiljaista, jokunen ihminen palasi tällä viikolla jo töihin, mutta suurin rynnistys on vasta ensi viikolla edessä. Meillä on täällä kiva kaaos, kun melkein kaikkien tavarat ovat vielä muuttolaatikoissa. Me kun olimme vuoden remontin alta evakossa ja nyt muutimme sitten takaisin. Minä sain jo eilen laatikot purettua, ja olen päässyt ihan mukavasti työn makuun jo. Jotenkin helpottaa se, että saa olla ensi viikon taas pois täältä (ja itse asiassa tällä viikolla to-pe etäpäivillä), niin ei tullut hirveää angstia...

Meillä on tosiaan edessä uusiin hoitopaikkoihin tutustuminen. Saanan kanssa pääsen tutustumaan jo ensi viikolla päiväkotiin (siirtyy siis pph:lta päikkyyn), mutta Nuutilla kävi sillä lailla vähän tyhmästi, että heille aukeavat uudet toimitilat (sellainen siirtokelpoinen parakki - vähän epäilyttää...) vasta 11.8., kun eskarikin alkaa. Pääsemme lyhyesti tutustumaan tiloihin ja täteihin yms. (on muuten yksi setäkin joukossa) ensi viikon perjantaina (8.8.), mutta muuten pitää sitten aloittaa kylmiltään... Vähän hirvittää Nuutin puolesta, kun hän on kuitenkin vähän ujo (tosin on tänä kesänä reipastunut kovasti)... No, kaipa se siitä.

Mitään ihmeempää ei kuulu, kunhan nyt naputtelen työpäivän ratoksi, kun on sen verran puuduttavat hommat (teen yksiä korjauksia koneelle, ihan mekaanista hommaa, siis), että meinaa nukahtaa... Pitää varmaan hakea kohta kuppi kahvia.

Meillä on nyt anoppi kolme päivää hoitamassa lapsia. Eilinen meni ihan hienosti, toivottavasti tänäänkin. Anoppi vähän epäili, onko huomenna ihan uuvuksissa lasten hoidosta, mutta eilen sanoi, että ei varmaankaan... Meillä anoppi ei tarkoita mitään pahaa tuollaisilla lausumilla, tahtoopahan vain osoittaa, että selviää, vaikka muksut ovatkin vilkkaita (tai ovat olleet kurittomia tms.), mutta mua ottaa silti joka kerta päähän, kun hän esittelee "vastoinkäymisiä", joista on selvitty... Tulee aina mieleen, että viitsiikö enää pyytää hoitamaan, vaikka sitten anoppi itse haluaa tulla... No, ehkä mä kestän, kun hän on kuitenkin muuten tosi mukava ja viihtyy lasten kanssa. :)

Jahas. Pitää varmaan jatkaa töitä. Ai niin, vinkkinä piti sanoa, että jos kirjoitatte pitkiä pätkiä, kannattaa teksti kopioida (ctrl+a:lla valitaan teksti, ctrl+c:llä kopioidaan) siltä varalta, että katoaa. Sitten voi laittaa pastella (ctrl+p) sen uuteen vastausikkunaan, niin ei tarvitse kirjoittaa kaikkea uusiksi...

Nyt hommiin! Aurinkoista päivänjatkoa!

Terhi & mummon hoivissa olevat lapset

Vierailija
20/33 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on??? Tänään on kyl ollu lämmin ja aurinkoinen sää, joten laitetaanko sen piikkiin...??? ja kuinkas moni onkaan reissussa...

No juu, tänne kuuluu sellaista, että teoriajakso koulussa alkoi taas,onneksi ensi viikon keskiviikkona alkaa loma! Harjoittelusta ja näytöstä tuli kiitettävä, mutta tää uus jakso "hoito ja huolenpito" jännittää, kun tässä on niitä lääkelaskuja ja meikä ei tosiaan oo mikään matikkanero....

Juusolla taas vaihteeksi uhmaa, uhmaa, uhmaa....mut jotain iloistakin sentään!Juuso oppi eilen sunnuntaina ajamaan pyörällä!!! Tähän asti ei ole pyörän päälle edes noussut,liekkö sitten jäänyt kammo siitä viime syksyisestä kaatumisesta...mut nytpä sit kapusi ja nopeesti oppi idean. Jopa niin hyvin, et eilinen päivä meni vaan pyörällä ajaessa ja samoin tänään piti heti kotiin päästyä lähteä ajamaan.

Nyt taidan hipsiä nukkumaan, olen kaks yötä nukkunut huonosti jostain kumman syystä...tulkaahan kirjoittelemaan!!!!

Suohomppeli81 ja Juuso