Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskunnallinen ilmiö: FB paljastaa eriarvoisuuden

Vierailija
27.03.2016 |

Mietin tänään, että FB /Insta ym nykyaikaiset sovellukset saattavat aiheuttaa eriarvoisuuden kokemuksia. Tarkoitan tällä sitä, että ennen kadehdittiin sitä naapurin uutta autoa, mutta nykypäivänä FB toimii /saattaa paljastaa niin paljon muutakin naapuresita/tutuista/ystävistä.

Toki jokainen itse kontroloi mitä ulos laittaa, mutta onko teillä ollut kokemuksia, että yllätyitte jonkun fb tuttunne hyväosaisuudesta/köyhyydestä tai bilettämisestä tai jostain muusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yllätyn niistä muistoista joita se näyttää omista päivityksistä. Vaikutan varmaan päivitysteni perusteella melko jakomielitautiselta. Ihme tuubaa nuo omat jutut.

Vierailija
2/6 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä joskus ihmettelen yhden entisen koulukaverini elämää. Käy omien sanojensa mukaan töissä, mutta melkein päivittäin on kuvia lounaalla käynneistä, shoppailuista, kosmetologilla käynneistä jne. Lomailevat ulkomailla tiuhaan. Mies ei käsittääkseni mitenkään suunnattomasti ammatissaan voi hankkia. Onko sitten jotain perintöjä tai muuta, en voi tietää. Mutta on ihmetyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt miten ahdasmielisiä jotkut tuttuni ovat, en voi poistaa edes kavereista kun olen kuitenkin lähes päivittäin heidän kanssaan tekemisissä

Vierailija
5/6 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni en ole FB:ssa ollenkaan 😊

Vierailija
6/6 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt miten ahdasmielisiä jotkut tuttuni ovat, en voi poistaa edes kavereista kun olen kuitenkin lähes päivittäin heidän kanssaan tekemisissä

Miten ahdasmielisyys ilmenee tutuissasi? Laita jotain esimerkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän