Mies ei tiedä, mikä meillä on kenenkäkin huone
Joko on avuttomuus ja laput silmillä kulkeminen huipussaan? Ollaan asuttu tässä pian 10 vuotta ja tänään kävi ilmi, että mies ei tiedä, mikä huone on meidän nuorimman lapsen oma.
Varmaan tämäkin saadaan jotenkin käännettyä, että minun syyni kun en ole kädestä pitäen näyttänyt, että tämä tässä on Pekan ja tässä vasemmalla Jussin ja tuossa Matin huone...
Kommentit (13)
Vaikuttaapa mies aika helvetin tyhmältä.
Onko sinun mies jotenkin vajaaälyinen?
Miten voi olla mahdollista? Kerropa vähän tarkemmin.
No ei ole paljoa kotona aikaansa viettänyt, eikä varsinkaan lasten kanssa... Ei ole koskaan herättänyt tai vienyt nukkumaan kun olivat pieniä? Ei ole lukenut iltasatua?
Yllätit sen vaan kesken "kyllä mä kuuntelen" esityksen. Eli myötäily sun alkupuheenvuoron ja oli kuuntelevinaan. Kun pyysit - vaikkapa viemään sen (esim isoimman pääsiäismunan) kuopuksen huoneeseen, niin keksi ton hätävalheen.
Vai miten tää ilmeni? :)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista? Kerropa vähän tarkemmin.
Ainoa selitys tähän on se, että huoneita vaihdettiin pari vuotta sitten niin, että me vaihdoimme nuorimman kanssa makkaria. Eli toisin sanoen mies ei ole aivan varma, onko pari vuotta nukkunut omassa makuuhuoneessaan vai nuorimman lapsen huoneessa. Ap
Meinaako usein eksyä teinityttären huoneeseen?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole paljoa kotona aikaansa viettänyt, eikä varsinkaan lasten kanssa... Ei ole koskaan herättänyt tai vienyt nukkumaan kun olivat pieniä? Ei ole lukenut iltasatua?
No itse asiassa ei ole kyllä. On kyllä ihan päivätöissä eli teoriassa illat kotona, mutta ei ole kertaakaan ollut kotona lasten nukkumaanmenoaikana. Ja töihin lähtee kun muut vielä nukkuvat. Ap
Tämä ei yllätä yhtään. Välillä tuntuu, että jossain toimintakeskuksessa ollaan kun on mies ja 1v ja 4v lapset. Samantasoisia kaikki, välillä1v yllättää lahjakkuudellaan.
Meillä mies ei tiedä, missä säilytetään arkilautasia. Sille on myös vähän väliä suunnaton yllätyksen aihe, että tiskiaine on tiskipöydän alakaapissa. Asuttu tässä 5 vuotta, tavarat samoilla paikoilla koko ajan, mutta kun mies ei voi mitenkään tietää, että missä.
Tuleva dementikko. Vie lääkäriin. Muistaako montako lasta sillä on?
Siirrä se ulos koirankoppiin. Oppiipahan olemaan.