Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup!Jos tietäisit ystävän miehen pettävän ystävääsi, kertoisitko?

Vierailija
27.03.2016 |

Miten on

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai

Vierailija
2/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. Jos arvelisin miehen olevan kunnollinen noin yleensä ja avioliiton onnellinen, ja lapsiakin olisi, ja kyseessä olisi joku yksi ainoa kännihairahdus, voi olla etten kertoisi. Mutta tarkoituksellisesta salasuhteesta kertoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi joku yhden yön kännipisto, en kertoisi. Jos olisi oikein suhde, kertoisin.

Vierailija
4/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin!!

Vierailija
5/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies lähenteli minua ja ikävä kyllä kerroin. Nyt minä olen se jota kyseinen pariskunta ja lähes koko entinen kaveriporukkani karttaa kuin ruttoa.

N31

Vierailija
7/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni mies lähenteli minua ja ikävä kyllä kerroin. Nyt minä olen se jota kyseinen pariskunta ja lähes koko entinen kaveriporukkani karttaa kuin ruttoa.

N31

Niinpä. Minun ystäväni mies lähenteli minua äskettäin, eikä kyllä tullut mieleenkään kertoa ystävälleni. Pilaisin vaan kaikkien yhteisen kaveripiirin.

Vierailija
8/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ystävälle kertoisin :D millainen ystävä olisin jos salaisin asioita...

Vierailija
9/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kertoisin ja odotan samaa myös ystävältäni.

Vierailija
10/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus nuorempana "suoraselkäisesti" kerroin ja sain koko kaveripiirin (niin miesten kuin naisten) paskat niskaan. Siitä viisastuneena opin, että viestintuoja ammutaan aina ensimmäisenä. Kukin siis hoitakoot oman pesänsä, jos multa kysytään.

Vierailija
11/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten yksityiselämään ei pidä sekaantua.

Perheitä ei kannata lähteä hajoittamaan jonkun satunnaisen pikkujutun takia.

Et lopulta tiedä etkä ymmärrä tilanteen taustoja, joten ei kannata sotkeentua.

Kaverisi ei ehkä edes välitä.

Vierailija
12/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta itse olen ollut osapuoli, jolle on tultu raportoimaan pieninkin asia. Vaikka tarkoitus on eittämättä ollut hyvä, tämä raportointi on myös pitänyt sisällään jo odotuksen, että minun pitäisi tiedon kuultuani toimia ja tuntea tämän raportoijan arvojen mukaan: esimerkiksi, jos puolisoani syytetään lähentelystä, ainoa sallittu vaihtoehto on kiittää raportoijaa tiedosta, jättää puoliso ja hajottaa oma siihenastinen elämänsä tyystin. On outoa joutua ikään kuin velvoitetuksi tuntemaan tunteita, joita ei tunne, ja tekemään ratkaisuja, jotka eivät sovellu omaan elämään. Niin kuin vieras ihminen ottaisi oikeudekseen päättää, mitä minä teen omalla elämälläni.

En tiedä, ymmärtääkö kukaan näkökantaani, mutta toivoisin näiden raportoijien harkitsevan vakavasti, millainen tieto ylittää "uutiskynnyksen". Tietenkin suoranainen pettäminen on asia, joka on kaikille osapuolille, ja etenkin todistajalle tosi tukala, ja ymmärrän sen, että näissä tapauksissa todistajan harteille jää yleensä parhaimman ratkaisun sijasta käteen se vähiten huono. Mutta näin muuten minä en kyllä kaipaa elämääni ihmisiä, jotka ottavat oikeudekseen toimia minun suhteeni ylimpinä moraalinvartijoina. Se tuntuu tungettelevalta.

... Ja ehkä tuon vuoksi minulla tulee olla erittäin painavat syyt, että uskaltautuisin kertomaan. Ensisijassa varmasti hyppisin itse pettäjän silmille, mutta sanansaattajan roolia en mielelläni ota. Tyypillistä on, että sanansaattaja saa joka tapauksessa syyt niskoilleen.

Vierailija
13/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Päättäköön itse, mitä tiedolla tekee ja siihen reagoi. En vois elää itseni kanssa, jos en kertois.

Vierailija
14/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko reilua odottaa, että ystäväsi pitäisi ottaa käytännössä pettävän puolison vastuu omille harteilleen? Nämä ovat monimutkaisia juttuja, ja yleensä myös sille todistavalle osapuolellekin. Hänhän on siinä asemassa, että hänen pitää olla valmis ottamaan vastaan sekä sinun että puolisosi raivo, kertoipa hän tai ei.

Vierailija
15/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä mistä tuollainen tieto minulle tulisi. Jos näkisin ystäväni miehen liikuskelevan jonkun toisen naisen kanssa, olettaisin että siihen on joku järkevä selitys. Jos joku kertoisi minulle että ystäväni mies pettää ystävääni, pitäisin sitä juoruna, enkä levitä juoruja. Varmaan saattaisin kertoa ystävälleni jos yllättäisin miehensä rysän päältä jonkun toisen kanssa, mutta miten ihmeessä tuollainen olisi mahdollista.

Vierailija
16/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tapana vaan päättää mitä muiden kuuluu tehdä? Hämmentävää..

Vierailija
17/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko reilua odottaa, että ystäväsi pitäisi ottaa käytännössä pettävän puolison vastuu omille harteilleen? Nämä ovat monimutkaisia juttuja, ja yleensä myös sille todistavalle osapuolellekin. Hänhän on siinä asemassa, että hänen pitää olla valmis ottamaan vastaan sekä sinun että puolisosi raivo, kertoipa hän tai ei.

Höpönlöpö

Vierailija
18/18 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpö

No siinä tuli kyllä niin piinkovaa argumenttia että oksat pois. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän