Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen kevättakki teillä on?

Vierailija
27.03.2016 |

Onko värikäs vai musta jne?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Pikku Myy -mallinen trenssi jonkun vuoden takaa H&M:stä. Lisäksi ostin harmaan Icepeakin softshellin jossa on ihana karvainen fleecevuori!

Vierailija
2/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs. Mustaa tai valkoista en halua. Ko. Värejä minulla muutenkin vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on useita.

Vierailija
4/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa parkatakki. On rento ja mukava, toisaalta olen jo vähän kyllästynyt siihen ja mietin pitäisikö ostaa uusi, mutta minkälainen?

Vierailija
5/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni :-( On siis useampikin, ja jokainen oli liian kittana päällä kun tänään niitä sovitin. V*tuttaa että joka kevät sama juttu, mikään vanha vaate ei mene päälle vaikka kuinka oon ollut dieetillä ja liikkunut. Paino vaan tasasesti nousee vuodesta toiseen.

Vierailija
6/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama musta tekonahkatakki, jota oon käyttänyt jo monta vuotta.

Vierailija
7/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pieni :-( On siis useampikin, ja jokainen oli liian kittana päällä kun tänään niitä sovitin. V*tuttaa että joka kevät sama juttu, mikään vanha vaate ei mene päälle vaikka kuinka oon ollut dieetillä ja liikkunut. Paino vaan tasasesti nousee vuodesta toiseen.

Tonne mun Pikku Myy -takin alle mahtuisi vaikka kuinka iso maha :D t. eka vastaaja 

Vierailija
8/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytuntuvatakki (musta), farkkutakkimallinen mutta eri materiaali (harmaa) ja kuoritakki (punainen).

Suomen kevät on melko monipuolinen säiden puolesta, joten pakko olla useampi.

Vierailija
9/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonne mun Pikku Myy -takin alle mahtuisi vaikka kuinka iso maha :D t. eka vastaaja 

Mulla takit kinnaavat rintojen kohdalta. Muualta ovat jopa väljiä. Ärsyttävää!

Vierailija
10/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi musta, yksi ruskea, yksi laivastonsininen ja yksi keväänkirjava.

Vierailija
11/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, mulla taitaa olla sama takki :D

Vierailija
12/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansininen ns. Jokasääntakki ulkoiluun, pihahommiin ja vaikka ruokakauppaan. Icepeak merkkinen.

Beige h&m:n trenssi työjuttuihin ja juhliin.

Khakinvihreä kevytvanutakki zarasta, sellainen jossa mustaa (teko) nahkaa hupussa ja hihojen suissa. Tosi lyhyt malli.

Vierailija
13/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettekö kuori- ja softshell-takeissanne normiarkena kaupunkiolosuhteissa? T. Tuulipuku-Tuire

Vierailija
14/20 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menettekö kuori- ja softshell-takeissanne normiarkena kaupunkiolosuhteissa? T. Tuulipuku-Tuire

En vaan metsään, lenkille, pyöräilemään jne. Voi olla että samalla reissulla osun kaupoillekin, mutta kaupungille ja töihin mennessä siistimmät vaatteet.

Vierailija
15/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen nahkatakki. Mustia takkeja en käytä.

Vierailija
16/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikilla omat takia. Jokaisella mieleisensä.

Vierailija
17/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin ainakin 5 vuotta vanha vaalea lyhyehkö takki.

Vierailija
18/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta, lantiopituinen biker-nahkarotsi. Töihin ja vapaa-aikaan. Juoksulenkillä verkkatakki.

Vierailija
19/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tekonahkatakki arkeen

Punainen nahkatakki villakauluksella arkeen

Beige trenssi työjuttuihin ja juhliin

Maastonvihreä pusakkatakki ulkoiluun

Maastonvihreä parka ulkoiluun/kylmiin päiviin (peittää takapuolen ja lämmittää enemmän)

Vierailija
20/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biker-nahkarotsi (musta), oliivin vihreä lyhyt kevyt untsikka (Mangosta), oliivin vihreä trenssityylinen takki Bershkasta, mintun vihreä suora (laatikkomallia hieman) takki Bik Bokista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi